ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må dytte innpå med smertestillende!fått trekket visdomstanna. bedøvelsen er på vei ut. fy fl........... så vondt det kommer til å gjøre. Vondt i halve ansiktet.
Du må dytte innpå med smertestillende!
Er du tilbake i full jobb?Hatt arbeidshelg, så ds forsvinner jo jeg herfra noen dager :b Ny bra helg på jobb, fortsatt deilig å være tilbake og kjenne på at jeg faktisk savner de hjemmeNå går jeg bare å gleder meg til julebord på fredag! Dere vet den dødskorte kjolen min, skyhøye hæler, og hotellovernatting med tilhørende egentid/kjærestetid og hotellfrokost på lørdag.. Hektisk denne uka, så det går fort fram til freddan!
Nei, bare 20%. Tilbake for fullt 29. DesemberEr du tilbake i full jobb?
Haha, ja var innom julebordet i fjor også. Babybump og bekkenløsning! Satser på at det blir litt mer artig i årSkal også på julebord, men først neste helg. Men skal jo på jobb først på dagen. Så rett på julebord. Kommer jo til å sovne sikkertMen kan jo vertfall ta meg noen glass vin på julebordet i år, i motsetning til i fjor når man hadde en diger bolle på magen
![]()
Hehe, jeg såg med skrekk på å være våken sååå lenge i fjor (til over 9 liksom) for hadde så lav blodprosent. Men holdt ut til 01.30 og hadde det faktisk veldig gøy! Såg litt med skrekk på at alle skulle bli fulle og jeg skulle sitte der edru liksomHaha, ja var innom julebordet i fjor også. Babybump og bekkenløsning! Satser på at det blir litt mer artig i år![]()
Jeg sliter sånn med å starte og skrive på oppgaven. Har funnet frem masse teori og sånt, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne.![]()
Prosjektleders kompass innen prosjektledelse. :/hvilket tema skal du skrive om?
Selve faget er i grunnen ikke så vanskelig, men jeg har aldri vært så flink til å skrive slike oppgaver. Jeg har en tendens til å skrive alt for kort og lettvint.oi, det hørtes skikkelig avansert og vanskelig ut. Men nå lærer jeg meg heller ikke prosjektledelse ;-)
Når tid må du være ferdig? Jeg jobber alltid bedre om jeg har tidspress på meg
Var det kjekt på julebord?Hatt arbeidshelg, så ds forsvinner jo jeg herfra noen dager :b Ny bra helg på jobb, fortsatt deilig å være tilbake og kjenne på at jeg faktisk savner de hjemmeNå går jeg bare å gleder meg til julebord på fredag! Dere vet den dødskorte kjolen min, skyhøye hæler, og hotellovernatting med tilhørende egentid/kjærestetid og hotellfrokost på lørdag.. Hektisk denne uka, så det går fort fram til freddan!
Jaaa, helt fantastisk! Men mannen ble litt for full da, uten at dèt er nytt eller overraskendeVar det kjekt på julebord?
Jaaa, helt fantastisk! Men mannen ble litt for full da, uten at dèt er nytt eller overraskendeSå han var tidlig tilbake på rommet. Men jeg hadde det veldig koselig uansett jeg!