Skravletråd!

Jaja da var det lørdags jobbing.
20% på hele butikken i dag så dette blir spennende :) håper ikke vi har fått inn så mye nye babyklær. Da er jeg Screwed!!!!

Farlig! ;) Vi skal på IKEA seinere i dag. Mannen min gruer seg fælt. Han hater IKEA over alt på denne jord :p
 
Farlig! ;) Vi skal på IKEA seinere i dag. Mannen min gruer seg fælt. Han hater IKEA over alt på denne jord :p
Hahahahaha mannen min har ikke så mye imot IKEA så lenge vi er der av en grunn :p
 
Hahahahaha mannen min har ikke så mye imot IKEA så lenge vi er der av en grunn :p

Ja han syns det er greit hvis vi har lista klar. Verre er det når det skal kikkes. Han overlevde i hvertfall, haha :p
 
Ja han syns det er greit hvis vi har lista klar. Verre er det når det skal kikkes. Han overlevde i hvertfall, haha :p
hahaha så flink han er :p
De "morroturene" til IKEA sparer jeg til venninner eller tanter..
Da kan vi rusle rundt uforstyrret lenge å snoke... Nytter ikke å gjøre det med gubben på slep :p
 
hahaha så flink han er :p
De "morroturene" til IKEA sparer jeg til venninner eller tanter..
Da kan vi rusle rundt uforstyrret lenge å snoke... Nytter ikke å gjøre det med gubben på slep :p

Ja nå var det mer at vi skulle kikke på kommode til barnerommet da. Ikke lys og servietter ;) Det skåner jeg ham for stakkars :p
 
Har nettopp bestilt plass på fødselsforberedende kurs når jeg er 37+0. Kunne ikke den tidligere datoen, så han må bare holde seg inne!!
 
Litt kjedelig egentlig :p hva med din? Har lyst til å gjøre noe med lillegutt idag, men været er skitt ute og tror ikke bekkenet mitt orker å trille vogna mer enn 20min. Noen som har forslag til hva man kan finne på inne med en 20mnd gammel ramp?;)
 
God morgen! I går var jeg på fest - hehe :) Koselig å fortsatt treffe mine barnløse venner da :) Hadde med Cola og drakk og fy søren så lille gutt sparket! I dag er det husarbeid og middagsbesøk på planen. Hva med deg?
 
Litt kjedelig egentlig :p hva med din? Har lyst til å gjøre noe med lillegutt idag, men været er skitt ute og tror ikke bekkenet mitt orker å trille vogna mer enn 20min. Noen som har forslag til hva man kan finne på inne med en 20mnd gammel ramp?;)
huff.. det er ikke lett.. fingermaling?
 
Helt herlig! :D Har vært på en etterlengtet hyttetur med gode venner :) I dag står det husvask og oppgaveskriving på programmet :)
Hvordan har din helg vært? :)
hvert jobbing.. Også har jeg hvert med Vesla i bursdag på lekeland... :)
 
Utrolig slitsom! Helt på felgen nå faktisk.. La meg halv 9 i går og sov til halv 10 i dg.. Endel våken på natt pga sykdom og tett nese.. Var på fotballcup i hele går og i dåp i dag.. Men kom meg inn i bunaden med et nødskrik! Fornøyd med det..
 
Lekeland høres gøy ut! :) Kanskje ikke fullt så gøy med arbeidshelg, men det betyr forhåpentligvis at du har frihelg nestr helg ;)
Jeg har fri neste helg ja.. Så da blir det bare kos hele helgen! gleder meg allerede ;)
 
Utrolig slitsom! Helt på felgen nå faktisk.. La meg halv 9 i går og sov til halv 10 i dg.. Endel våken på natt pga sykdom og tett nese.. Var på fotballcup i hele går og i dåp i dag.. Men kom meg inn i bunaden med et nødskrik! Fornøyd med det..
Du har hatt det hektisk! godt du kom deg igjen med igjennom helgen med livet i behold!
 
Back
Topp