Skravletråd!

haha ble det noe søvn til slutt? Sis jeg så på klokken var den 03:40 så rgner mg jeg sovnet etter det! Men herregud! 5 ganger måtte jeg opp å tisse i natt...
 
Den var vel 03:15 tenker jeg :p Da hadde h*n holdt på i nesten to timer. Må være utslitt i dag! Haha
 
Har noen forslag til kveldsgodt? Har så lyst på ostesmørbrød, men har glemt å kjøpe inn brød idag :( har lyst på noe som metter, men vet ikke hva...
 
Kom hjem til ny innkjøpte apelsiner :) ble super lykkelig, hehe små gleder :)

Jeg er blitt akutt usikker på om kjønnet vi fikk vite på oul stemmer.. er ingen grunn til at jeg ikke skulle stole på jordmoren, bare veldig usikker. Åsså hører man om de som har fått vite feil, det hjalp ikke akkurat på tvilen :p
kjønnet spiller sånn sett ingen rolle, bare att å bli kjent med en jente for så å vise seg at det er gutt er en rar tanke :p
 
Kom hjem til ny innkjøpte apelsiner :) ble super lykkelig, hehe små gleder :)

Jeg er blitt akutt usikker på om kjønnet vi fikk vite på oul stemmer.. er ingen grunn til at jeg ikke skulle stole på jordmoren, bare veldig usikker. Åsså hører man om de som har fått vite feil, det hjalp ikke akkurat på tvilen :p
kjønnet spiller sånn sett ingen rolle, bare att å bli kjent med en jente for så å vise seg at det er gutt er en rar tanke :p
Vi fikk jo vite at vi ventet gutt vi, for så tre uker senere få beskjed om at det er jente.. Og det er utrolig hvor innstilt man blir på gutt på tre uker altså.. He he. Nå har jeg bare nullstilt meg til at jeg ikke vet kjønnet, og venter på ny ul og forhåpentligvis fasiten. Men hadde jeg bare vært på oul , kunne jeg fort fått vite feil kjønn.Jeg trodde ikke de sa noe om de ikke var sikre jeg.. Men her tar uansett en av to dyktige mennesker feil...
 
Kom hjem til ny innkjøpte apelsiner :) ble super lykkelig, hehe små gleder :)

Jeg er blitt akutt usikker på om kjønnet vi fikk vite på oul stemmer.. er ingen grunn til at jeg ikke skulle stole på jordmoren, bare veldig usikker. Åsså hører man om de som har fått vite feil, det hjalp ikke akkurat på tvilen :p
kjønnet spiller sånn sett ingen rolle, bare att å bli kjent med en jente for så å vise seg at det er gutt er en rar tanke :p

Tenk for en morsom historie det hadde blitt. "Du gikk bare med rosa kjoler når du var liten" :p
 
Handlet maleutstyr i dag og begynt klargjøre for maling av barnerommet :) Håper å få malt ferdig ila. helgen. Flere som bygger rede denne helgen? :)
 
Er lei av å gråte.. Mistet svigerfar brått,uventet og alt fortidlig tidlig denne uka og det er tungt.. Veldig tungt.. Gruer meg veldig til begravelsen og er redd jeg kommer å knekke sammen.. Presten mener vi bør ha med største barnet men jeg greier jo ikke snakke med han det uten å begynne å gråte.. Og i denne begravelsen blir det MYE tårer og følelser..
 
Back
Topp