Skravletråd!

Blir spurt 2 ganger i uka (når jeg er på jobb) men da spør de helst hvordan går det.. Fordi de vet jo det ikke går så veldig bra :p
 
Soving på hotell = dårlig søvn... Bra jeg hadde en ekstra pute i det minste :p
 
På hotelltur jeg også, heldigvis god madrass, men putene her kan jeg ikke si mye bra om :p
Setter ekstra pris på den gode sengen vår etter hotellseng 1 natt ;)
 
Har fikset neglene :) Nå venter jeg på at mannen skal våkne fra middagshvilen så vi kan rydde klar og sparkle barnerommet :) Malingsfarge har vi ikke bestemt oss for, så det må vi vente med..
 
Hæ? Hvor bodde dere? Jeg eeeeeelsker sengene på Clarion Collection ;)

Jeg var sikkert uheldig.. Var ikke på et kjedehotell. Fikk et av de gamle rommene. Hadde det vært mer enn én natt hadde jeg nok bedt om å bytte rom ;)
 
Hjemme hos mamma en tur i dag :) Har brukt dagen på å kose meg med strikketøyet og nå venter jeg på middag ;)
 
Nå har jeg ligget i senga i mørten og tenkt på om jeg sjal stå opp å varme opp litt rester etter middagen i over 40 minutter!!!!! eller prøve og sove igjennom "sulten" istedenfor..... =P haha
 
Nå har jeg ligget i senga i mørten og tenkt på om jeg sjal stå opp å varme opp litt rester etter middagen i over 40 minutter!!!!! eller prøve og sove igjennom "sulten" istedenfor..... =P haha

Huff. Er så sulten jeg også :p
 
Nå har jeg ligget i senga i mørten og tenkt på om jeg sjal stå opp å varme opp litt rester etter middagen i over 40 minutter!!!!! eller prøve og sove igjennom "sulten" istedenfor..... =P haha
Hahaha jeg ligger i mørten å prøver å finne søvnen :p
 
Nå har jeg ligget i senga i mørten og tenkt på om jeg sjal stå opp å varme opp litt rester etter middagen i over 40 minutter!!!!! eller prøve og sove igjennom "sulten" istedenfor..... =P haha
Hahaha jeg ligger i mørten å prøver å finne søvnen :p
 
Back
Topp