Skravletråd!

En tråd i 'Juni 2015' startet av Tankedrøm, 23 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mirmamm Glad i forumet Junibarna 2015

Sånn skulle alle sentere hatt :D

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  2. Newbee Gift med forumet Junibarna 2015 Mailykke 2018

Wow, og her har de i beste fall ett shabby stellebord på handicaptoalettet :confused:

3. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Luksus!!

• Liker Liker x 1
  4. Mirmamm Glad i forumet Junibarna 2015

Må legge til et bilde av lekeplassen ;) inngjerdet og tung dør, så man kan slappe av uten å løpe etter små luringer ;)

Vedlagte filer:

5. Mirmamm Glad i forumet Junibarna 2015

Jeg vet! Noen sentre har klart å sette opp ammerom, men de vedlikeholdes veldig dårlig...

6. Mirmamm Glad i forumet Junibarna 2015

Heldige meg ble vekket av ei snuppe som lå og skrek av glede kl 7:30! :D storebror som har vekket meg i 5-tida hele uken lå fortsatt og sov, herlig å få sovet ut :)

• Liker Liker x 2
  7. Jedimama Glad i forumet Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡

Enig! Jeg bytter ofte heller i vogna, og ammer heller på cafe !

8. Mirmamm Glad i forumet Junibarna 2015

Det er sant, når jeg bare har med snuppa er det greit å amme der det passer meg best. Men når jeg har med storebror må jeg nesten være et sted hvor han ikke får stukket av, og låser jeg han fast i vogna på feil tidspunkt blir det mye sjenerende bråk, så da vil jeg helst ha et ammerom så han kan gå rundt uten at jeg plutselig må løpe etter.

9. Lite liv i denne tråden nå syns jeg? :p

10. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Ja, jeg er sjokkerende enig. Oktober... :p

11. lis79 Glad i forumet Junibarna 2015

Det er lite aktivitet her ja gitt. Regner med mange har hendene fulle av aktive små og juleforberedelser:) men skravle litt må da gå an.

12. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

Kjøpte boka et lite eventyr fra eik barn etter dåpen siden vi ikke fikk den i gave ;) holder på å fylle inn nå. Koselig!

13. Dreamy Elsker forumet Junibarna 2015 ❤ Aprilbarna19 ❤

Hvilken av de kjøpte du?
    Eik barn har så mye fint :)

14. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

15. Dreamy Elsker forumet Junibarna 2015 ❤ Aprilbarna19 ❤

16. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Noen som har noen gode tips til fine bøker? :)

17. Follo Glad i forumet Junibarna 2015 Maiblomstene 2017

Vår er ikke så veldig opptatt av bøker enda annet enn at hun digger å bla i dem. Jeg syns gruffalo er veldig fin å lese, tror det er bra med litt rim for å holde interessen oppe. Apestreker av samme forfatter skal også være bra.

Del denne siden