Skravletråd!

  • Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Lykke til, lurt med litt å se på ja, ta evt med deg en pute i tilfelle de ikke har noen gode sitteplasser;)
Der er en sofa, så satser på at den er ledig ☺️
 
Huff, kjedelig start på uka :( typisk at avslapping i helgen blir annullert på dag en!
Jeg har ikke hatt en avslappende helg i det hele tatt dessverre. Og sov fryktelig dårlig i natt. Huff så jeg klager :(
 
Hvordan har deres dag vært? Min har vært helt grei, men sov dårlig i natt. Må bytte til sommerdyne, svetter så utrolig mye om natta nå. Flere som sliter med det samme?
 
Åh, ikke rart du forsov deg da. Prøve å få deg litt ekstra hvile før i morgen da, du må høre på kroppen som jm sier;)
Takk :) Ja i kveld tar jeg det helt med ro :) Satser på en bedre dag i morgen
 
Tok en liten handletur med storebror mellom middag og kveldskos, og brukte en sånn handlevogn med bil foran så jeg skulle få gjort noe annet enn å holde han fast eller løpe etter:p de vognene var superdigge å handle med! Litt vanskelig å manøvrere, men trengte ikke å lene meg oppi når jeg skulle ta ut varene, så det var skikkelig digg i motsetning til vanlige vogner eller kurver :)
 
Okei. Nå måtte det blir en kopp svart kaffe på a mor og lille i magen:coffee.
Holder jo på å svime av her jeg sitter :p, så lite energi for tiden og spesielt etter inntak av mat. Sov til halv ti, sto opp til koselig helgefrokost men når den var fortært hadde jeg mest lyst til å krype til køys igjen :anyone.

Får satse på at lille takler koffeinen godt :)
 
Okei. Nå måtte det blir en kopp svart kaffe på a mor og lille i magen:coffee.
Holder jo på å svime av her jeg sitter :p, så lite energi for tiden og spesielt etter inntak av mat. Sov til halv ti, sto opp til koselig helgefrokost men når den var fortært hadde jeg mest lyst til å krype til køys igjen :anyone.

Får satse på at lille takler koffeinen godt :)

To kopper om dagen er helt ok :) Jeg hadde ikke klart meg uten!
 
God kveld jenter hvordan går det med dere og de små nurka i magen?!
Her er det konstant liv nå.. Får nesten ikke sove en gang :P
 
God kveld jenter hvordan går det med dere og de små nurka i magen?!
Her er det konstant liv nå.. Får nesten ikke sove en gang :P

Mye liv her og :) så snart jeg er våken på natta er baby det og da får jeg ikke sove..

Som f eks natt til i går.. Ble sent i seng pga hostende jente. La meg og baby begynte å sprelle.. Sovnet til slutt.. Jenta våknet, inn til henne så legge meg og så vpknet baby ig sprellet en halv tine.. Sovnet, påan igjen etter få min-halvtime.. Sånn gikk no natta..
 
Mye liv her og :) så snart jeg er våken på natta er baby det og da får jeg ikke sove..

Som f eks natt til i går.. Ble sent i seng pga hostende jente. La meg og baby begynte å sprelle.. Sovnet til slutt.. Jenta våknet, inn til henne så legge meg og så vpknet baby ig sprellet en halv tine.. Sovnet, påan igjen etter få min-halvtime.. Sånn gikk no natta..
been there, done that :P våken flere ganger på natta jeg også ofte :P
 
been there, done that :p våken flere ganger på natta jeg også ofte :p

Jeg merker også dette mer og mer. Og jeg har en følelse av at han ikke "liker" når jeg ligger på høyre side. For da sparker han til høyre helt til jeg snur meg. Kanskje bare innbilning, men litt morsomt at han plager meg allerede! :P
 
Jeg merker også dette mer og mer. Og jeg har en følelse av at han ikke "liker" når jeg ligger på høyre side. For da sparker han til høyre helt til jeg snur meg. Kanskje bare innbilning, men litt morsomt at han plager meg allerede! :P
Jeg og føler at lille ikke liker når jeg gjør forskjellige ting som å ligge på siden eller lene meg fremover! Sa det til jm når vi snakket om spark, og da sa hun at det også kunne hende at lille sparket nettopp fordi den likte det:) jeg tror fortsatt det er fordi lille ikke liker det, men koselig å vri litt på det da ;)
 
Lille liker ikke at jeg jobber, for da sparker hun som en gal :D
 
Åh, blir så lei en viss kardashian. Er det liksom vits med hundre oppdateringer i uka om hår og antrekk? Føler jeg blir spamma av innlegg på fb og andre steder!!!
 
Back
Topp