Skravletråd!

Er ikke så lett å få gjort når det er andre som gjør at det kommer opp, litt kjipt av meg å slette folk som venn fordi de interesserer seg for kjendiser :p men blir litt satt ut av flere nye ting hver dag altså :p

Kan vel trykke på slik st man ikke
Får opp likevel...? Jeg har iallefall fått bort flere ting som venner driver å liker/kommenterer ;)
 
Kan vel trykke på slik st man ikke
Får opp likevel...? Jeg har iallefall fått bort flere ting som venner driver å liker/kommenterer ;)
Man får det vekk når det har kommet opp, men blir fortsatt matt av at det kommer nytt opp hele tiden, er tydeligvis veldig interessant for veldig mange ;)
 
Man får det vekk når det har kommet opp, men blir fortsatt matt av at det kommer nytt opp hele tiden, er tydeligvis veldig interessant for veldig mange ;)

Du kan avfølge folk uten å slette dem. Om de poster mye uinteressant :)
 
Hva skal vi telle ned til etter 3 trimester er nådd da? Høygravid? Eller er det noe annet før det som jeg ikke husker?:)
 
Hva skal vi telle ned til etter 3 trimester er nådd da? Høygravid? Eller er det noe annet før det som jeg ikke husker?:)
Termin? Eller permisjonsstart?
 
Som jeg savner å sove hele natten igjennom zzz
 
Kunne gitt mye for ei hel natt søvn nå ja.. Sov 1 time for så våkne og ikke få sove igjen.. Vært våken 2 timer nå.. Blir gal. Håper jeg greier sovne igjen nå..
 
Kunne gitt mye for ei hel natt søvn nå ja.. Sov 1 time for så våkne og ikke få sove igjen.. Vært våken 2 timer nå.. Blir gal. Håper jeg greier sovne igjen nå..
HUsker jeg ikke feil var det omtrent fra rundt denne tiden at jeg ikke fikk en full natt søvn før etter Vesla var nesten 3 mnd :p
 
Jeg vet jeg sover mye på ryggen.. Våkner på ryggen. Litt bekymret for det, men er ikke noe jeg kan noe for
 
Våkner smått på den ene siden, smått på den andre, og så på rygg. På det verste våkner jeg liggende bortimot på magen, men da får jeg litt panikk, i tillegg til at det er ubehagelig :p Tenker som så at jeg ikke klarer å styre liggestillingen i søvne, jeg er en urolig sover, men at kroppen kommer til å la meg merke det dersom det er farlig på noen måte...
 
Våkner smått på den ene siden, smått på den andre, og så på rygg. På det verste våkner jeg liggende bortimot på magen, men da får jeg litt panikk, i tillegg til at det er ubehagelig :p Tenker som så at jeg ikke klarer å styre liggestillingen i søvne, jeg er en urolig sover, men at kroppen kommer til å la meg merke det dersom det er farlig på noen måte...

Urolig sover jeg og.. :p Merket stor forskjell da jeg våknet i morges. Har sovet godt i natt, og det gjorde skikkelig godt for kropp og sinn :)
 
God fredag! :) Her i Stavanger skinner sola, jeg har en sløv start på arbeidsdagen med en kopp kaffe, og nyter generelt livet!

Hva har dere for planer for dagen? :)
 
Back
Topp