Skravletråd!

God morgen :) valgte den perfekte dagen å ta belastning på, de innfører nytt datasystem så er lang ventetid før jeg får begynt! Hva skjer hos dere andre idag da?
 
God morgen :) valgte den perfekte dagen å ta belastning på, de innfører nytt datasystem så er lang ventetid før jeg får begynt! Hva skjer hos dere andre idag da?
Hjemme med sykt barn, god tid til å kjede seg og hvile bekkenet:)

Jeg ligger på sofaen å slapper av :D deilig med noen timer alene!!
 
Fikk vente litt over en time, nå skal jeg bare vente 1,5 time til så kan jeg dra hjem og spise og sove!
 
Da var jeg endelig hjemme igjen, typisk meg å ende opp med 3 timer ventetid istedet for 2, men nå er det hvertfall overstått også satser jeg på ingen diabetes :)
 
Da var jeg endelig hjemme igjen, typisk meg å ende opp med 3 timer ventetid istedet for 2, men nå er det hvertfall overstått også satser jeg på ingen diabetes :)
Uffameg! 2 timer er mer enn nok i seg selv. Skal inn selv å ta det i morgen, kjenner jeg gruer meg litt.. Men er vel bare å lade opp ipaden med noe serier eller noe☺️
 
Uffameg! 2 timer er mer enn nok i seg selv. Skal inn selv å ta det i morgen, kjenner jeg gruer meg litt.. Men er vel bare å lade opp ipaden med noe serier eller noe☺️
Lykke til, lurt med litt å se på ja, ta evt med deg en pute i tilfelle de ikke har noen gode sitteplasser;)
 
Oj så dere skravler på en mandag. Jeg har hatt en skikkelig dårlig dag i dag. Forsov meg 1 time til jobb og har egentlig bare lyst på helg igjen med en gang :(
 
Back
Topp