Jaja da var det lørdags jobbing.
20% på hele butikken i dag så dette blir spennendehåper ikke vi har fått inn så mye nye babyklær. Da er jeg Screwed!!!!
Farlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja da var det lørdags jobbing.
20% på hele butikken i dag så dette blir spennendehåper ikke vi har fått inn så mye nye babyklær. Da er jeg Screwed!!!!
Hahahahaha mannen min har ikke så mye imot IKEA så lenge vi er der av en grunnFarlig!Vi skal på IKEA seinere i dag. Mannen min gruer seg fælt. Han hater IKEA over alt på denne jord
![]()
Hahahahaha mannen min har ikke så mye imot IKEA så lenge vi er der av en grunn![]()
hahaha så flink han erJa han syns det er greit hvis vi har lista klar. Verre er det når det skal kikkes. Han overlevde i hvertfall, haha![]()
hahaha så flink han er![]()
De "morroturene" til IKEA sparer jeg til venninner eller tanter..
Da kan vi rusle rundt uforstyrret lenge å snoke... Nytter ikke å gjøre det med gubben på slep![]()
Hadde ikke klart å styre unna jeg altsåJa nå var det mer at vi skulle kikke på kommode til barnerommet da. Ikke lys og servietterDet skåner jeg ham for stakkars
![]()
Så moro! Lykke tilEndelig er dagen her for 3D ul!!! Håper sååå på å få vite om det er en jente eller gutt![]()
Hvordan har det gått på 3D ul?Endelig er dagen her for 3D ul!!! Håper sååå på å få vite om det er en jente eller gutt![]()
Helt herlig!Hei og hopp jenter! hvordan ha helgen deres hvert?!
huff.. det er ikke lett.. fingermaling?Litt kjedelig egentlighva med din? Har lyst til å gjøre noe med lillegutt idag, men været er skitt ute og tror ikke bekkenet mitt orker å trille vogna mer enn 20min. Noen som har forslag til hva man kan finne på inne med en 20mnd gammel ramp?
![]()
hvert jobbing.. Også har jeg hvert med Vesla i bursdag på lekeland...Helt herlig!Har vært på en etterlengtet hyttetur med gode venner
I dag står det husvask og oppgaveskriving på programmet
Hvordan har din helg vært?![]()
Lekeland høres gøy ut!hvert jobbing.. Også har jeg hvert med Vesla i bursdag på lekeland...![]()
Jeg har fri neste helg ja.. Så da blir det bare kos hele helgen! gleder meg alleredeLekeland høres gøy ut!Kanskje ikke fullt så gøy med arbeidshelg, men det betyr forhåpentligvis at du har frihelg nestr helg
![]()
Du har hatt det hektisk! godt du kom deg igjen med igjennom helgen med livet i behold!Utrolig slitsom! Helt på felgen nå faktisk.. La meg halv 9 i går og sov til halv 10 i dg.. Endel våken på natt pga sykdom og tett nese.. Var på fotballcup i hele går og i dåp i dag.. Men kom meg inn i bunaden med et nødskrik! Fornøyd med det..