Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vell alltid noen feil i matteinnleveringer! Enten det er slurvefeil eller ikkeLevert min første innlevering i matte! Er kjempespent da dette virkelig ikke er mitt favorittfeltRegner med endel feil, men sånn er del vel i starten. Håper bare den blir godkjent=D
Herregud så fine kopper! Veldig kreativt av deg, og ett flott resultat ble detVis vedlegget 74497
Her er koppeneminstemann mala på ene siden og ho eldste på den andre siden
*Taster på appen*

Ja;p Drepte alle. Måtte nesten hogge hodene av, siden de kunne begynne å leve igjen viss ikke alle blodårene var kuttet av.Haha, klarte du å drepa nokon?
Gutt
Februar 2014
Nr 2 i mai?
![]()
Ja;p Drepte alle. Måtte nesten hogge hodene av, siden de kunne begynne å leve igjen viss ikke alle blodårene var kuttet av.
Snakk om fantasi liksom; p
Hehe;pTrur eg hadde våkna litt sveitt om det var min drøm
Gutt
Februar 2014
Nr 2 i mai?
![]()
Jeg er som deg Lambi`83jeg går rett inn i en drømmeløs koma tilstand
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Veldig! Hehe.Fint der og![]()
Det lukter fisk av hele meg etter matlaging og dusjen har streika ( tettet av kalkavleiring). Hva skal jeg gjøre nå? Hvorfor valgte jeg akkurat denneretten? Argh så kjedelig. Får prøve å ta en "dusj" i vasken senere
Dette ble forresten lunsjen vår i dag, kjempe godt og supert enkelt. Tagliatelles med røkt laks.
Vis vedlegget 77018