Skravletråd :)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Vi må jo ha en skravletråd her inne, så da bare begynner jeg :)
Hva gjør dere ikveld? Er det bare stille og rolig?
Jeg har akkurat vært på butikken og kjøpt meg en hel vannmelon♡♡♡ mmm:) den var så tung at beltevarsleren på pasasjersiden begynte å pipe.. hehe:p

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
I går fant jeg ut at jeg er gravid

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Her skal kvelden brukes til en god film(forslag?) og noe godt å spise, skal feire at dette var siste arbeidsdag før 3uker vellfortjent ferie som skal nytes :D

Sent from my SM-T530 using BV Forum mobile app
 
Vi skal ha kose kveld. Skal se på film og bake noe godt til kveldskosen:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag har jeg holdt på å forberede til 4 års bursdag i morgen :) men jeg er skikkelig uggen og brekker meg stadig vekk... har ikke vært dårlig de andre gangene, så håper dette bare er noe som går over!

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Har akkurat sovet et par timer. Resten av kvelden blir det film og kos og avslapping på sofaen... Burde jobbet litt, men tviler på at jeg gjør det i kveld.
 
Skravletråd er koslig :)

Hva gjør dere andre på en tirsdagskveld da? :)
Her blir det sofa og tv!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal snart legge storebror, så skal jeg slenge beina i sofaen og finne frem strikketøyet :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Så koslig. Hva strikker du på?:)


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg strikker genser og kortbukse til storebror :) fant oppskrift i ett blad igår, så måtte prøve meg på det :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Dette settet skal jeg strikke :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 

Vedlegg

  • 1409073015263.jpg
    1409073015263.jpg
    78,7 KB · Visninger: 34
Dette settet skal jeg strikke :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Så fint det var! :) Storebror blir nok kjempefin :) Må være stas me klær man har strikket selv!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her har akkurat kommende storebror lagt seg. Jeg skal bare slappe helt av, er så fryktelig trøtt denne gangen :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Her har akkurat kommende storebror lagt seg. Jeg skal bare slappe helt av, er så fryktelig trøtt denne gangen :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Så godt å bare slappe av. Viktig å lytte til kroppen i disse tider :))

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har lagt minstemann mens storesøster gjør ferdig siste finish på koppene til besteforeldrene som skal røpe hemmeligheten i magen (ho vet ikke at ho skal bli storesøster igjen, jeg skal male på "verdens beste farmor" etter ho har lagt seg) :) har forresten vært hos legen i dag for å ta blodprøve for å sjekke hcg stigning, fordi testene mine er så svake :/ de på lege kontoret mente det ikke er noe å bekymre seg for :)


*Taster på appen*
 
Har lagt minstemann mens storesøster gjør ferdig siste finish på koppene til besteforeldrene som skal røpe hemmeligheten i magen (ho vet ikke at ho skal bli storesøster igjen, jeg skal male på "verdens beste farmor" etter ho har lagt seg) :) har forresten vært hos legen i dag for å ta blodprøve for å sjekke hcg stigning, fordi testene mine er så svake :/ de på lege kontoret mente det ikke er noe å bekymre seg for :)


*Taster på appen*
Så fin måte å fortelle det på:) Blir nok stas!

Så bra det gikk fint til legen! :) Hcg nivået

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har lagt minstemann mens storesøster gjør ferdig siste finish på koppene til besteforeldrene som skal røpe hemmeligheten i magen (ho vet ikke at ho skal bli storesøster igjen, jeg skal male på "verdens beste farmor" etter ho har lagt seg) :) har forresten vært hos legen i dag for å ta blodprøve for å sjekke hcg stigning, fordi testene mine er så svake :/ de på lege kontoret mente det ikke er noe å bekymre seg for :)


*Taster på appen*

Hcg nivået er sikkert helt perfekt, for akkurat deg og din spire :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Litt godt å få sjekket hcg dersom man er usikre. ♡ Jeg bruker digital med ukeindikator ;-) Tok en i går og skal ta en når jeg nærmer meg uke 5. Da skal den vel vise 3-4 :)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Back
Topp