Skravletråd :)

Har lagt minstemann mens storesøster gjør ferdig siste finish på koppene til besteforeldrene som skal røpe hemmeligheten i magen (ho vet ikke at ho skal bli storesøster igjen, jeg skal male på "verdens beste farmor" etter ho har lagt seg) :) har forresten vært hos legen i dag for å ta blodprøve for å sjekke hcg stigning, fordi testene mine er så svake :/ de på lege kontoret mente det ikke er noe å bekymre seg for :)

*Taster på appen*
Skulle sitere deg på forrige innlegg men det ble visst feil :-P

Kjempe koselig med kopp til besteforeldrene! Lurer på hvordan vi skal fortelle det :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg er sliten i dag og det strekker og murrer i magen. Håper det er et godt tegn ☆ Tenker mye på den lille spiren.. .så rart jeg er der igjen :-D Er jo ikke lenge siden sist jeg hadde en liten skatt i magen ♡

♡Liten spire 2015♡

Skulle sitere deg på forrige innlegg men det ble visst feil :-P

Kjempe koselig med kopp til besteforeldrene! Lurer på hvordan vi skal fortelle det :-)

♡Liten spire 2015♡
Ja tror det blir en grei måte å fortelle det på, til farmor og farfar står det kunn "verdens beste farmor/farfar" fordi min samboer har ingen barn fra før og derfor er de ikke farmor eller farfar til noen. Men til mormor og morfar står det "verdens beste mormor/morfar" også står det: des.2006,feb.2011 og mai.2015 :) spent på om de oppdager det med en gang eller om det tar lang tid :P

*Taster på appen*

Har lagt minstemann mens storesøster gjør ferdig siste finish på koppene til besteforeldrene som skal røpe hemmeligheten i magen (ho vet ikke at ho skal bli storesøster igjen, jeg skal male på "verdens beste farmor" etter ho har lagt seg) :) har forresten vært hos legen i dag for å ta blodprøve for å sjekke hcg stigning, fordi testene mine er så svake :/ de på lege kontoret mente det ikke er noe å bekymre seg for :)

*Taster på appen*

For en artig å kreativ måte å fortelle nyheten på!:) Får vi se resultatet når det e ferdig?:)

Ha en fin onsdag, alle sammen :)
Her blir det hjemmedag med sykebarn ♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sola skinner, storebror er levert i bhg og jeg har funnet meg en kaffe kopp :) snart frem med strikketøyet :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg er på jobb men er begynt å slite allerede. Er ikke bikket fire uker en gang :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er på jobb men er begynt å slite allerede. Er ikke bikket fire uker en gang :(

Off.. er det kvalmen som har kommet?

Off.. er det kvalmen som har kommet?

Mest uvel. Får fortsatt mat i meg og ingen oppkast. Men litt svimmel og vond korsrygg. Ved forrige svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme så går vel og kjenner litt ekstra etter om det kommer snart...

Ja tror det blir en grei måte å fortelle det på, til farmor og farfar står det kunn "verdens beste farmor/farfar" fordi min samboer har ingen barn fra før og derfor er de ikke farmor eller farfar til noen. Men til mormor og morfar står det "verdens beste mormor/morfar" også står det: des.2006,feb.2011 og mai.2015 :) spent på om de oppdager det med en gang eller om det tar lang tid :P

*Taster på appen*
Herlig ♡

♡Liten spire 2015♡

Nettop våknet jeg. Lillegutt og frøkna er i bhg og på skolen og mannen er på jobb. Har sovet litt ekstra i dag siden jeg skal på nattevakt.

Sola skinner og naboen klipper gresset... :-)

Tok forresten en ny test i dag, som er en del sterkere enn mandagens :-) Det liker vi!

♡Liten spire 2015♡

Så fine kopper Hinke! :)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Back
Topp