Skravletråd :)

Det er motsatt hos meg! For jeg sover som en stein...å kan sove døgnet rundt:) Er såååå trøtt:/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ha en fin fredag, alle sammen :)
Her er det knall fint vær:)
Har barnefri helg i helgen, så skal bli godt med litt voksentid ♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Takk det samme! Her skal jeg en liten tur på jobb, før det blir familiebursdag for guttungen som ble 7 år igår :D

Jeg sover så godt om natten! Som en Stein! :) men er like spent hver morgen på hvordan formen er.. Fortsatt bra! (Bank i bordet)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er sikkert det da:)
Har vært hjemme med minstemann de siste dagene,så da har jeg fått meg en dupp jeg og:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Kom inn på feil side med mobil appen. Svarte visst på et spørsmål langt tilbake. Sorry jenter! :P

Takk det samme! Her skal jeg en liten tur på jobb, før det blir familiebursdag for guttungen som ble 7 år igår :D
Gratulerer med 7 åring :-)

Nettop våknet etter nattevakt og skal snart stå opp og få i meg litt mat. Småuggen, men er nok en blanding av graviditet og trøtt i trynet! Godt det er helg nå, selv om mannen er borte på jobb helt til mandag...

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

I dag har jeg snopet, kjøpt Munkholm Bayer og skal se på Idol :-D Godt med helg! Digger at det er kommet et alkoholfritt øl som vi som er gravide kan kose oss med :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Samme sliter jeg med.. Våkner ofte 04.30 å sover ikke mer før jeg må opp på jobb.. Slitsomt

Jeg er 28! Ser vi er flere :)

Når det gjelder søvn sliter jeg med å sovne, oppe og tisser fire-fem ganger.. Sovner som en stein i en time, på do, ligger våken litt, sovner som en stein, våkner rundt 05.00, sovner igjen og sover til klokka ringer. Grusomt å stå opp uansett når jeg legger meg, får maks 4t sammenhengende søvn.

Er man like tissetrengt til babyen kommer eller? Da frykter jeg 8 lange mnd..

Jeg er 28! Ser vi er flere :)

Når det gjelder søvn sliter jeg med å sovne, oppe og tisser fire-fem ganger.. Sovner som en stein i en time, på do, ligger våken litt, sovner som en stein, våkner rundt 05.00, sovner igjen og sover til klokka ringer. Grusomt å stå opp uansett når jeg legger meg, får maks 4t sammenhengende søvn.

Er man like tissetrengt til babyen kommer eller? Da frykter jeg 8 lange mnd..

Tror ikke det? Har lest at man er ofte tissetrengt i første trimester pga hormoner. Og kommer tilbake i 3. Trimester siden det blir mindre plass i magen

Ok, takk! Jeg har overfølsom blære fra før, men nå er det nærmest komisk.

Jeg har forresten noen stikninger/murringer som varer i noen få sekunder på siden av magen (minner litt om EL-smerter), har noen andre det?

Sover som en stein jeg, men må tisse noen gange ila natten..
Gratulerer med 7 åring MaCe :D

Hva skal damene i helgen?
Vi skal på boligmesse i morgen, er 3 uker til vi flytter :)
Så blir det en snarvisitt i 60års dag til svigermor. Har ikke barnepass så da reiser jeg og mini hjem tidlig :)

I full gang med oppkast...
Håper jeg slipper det i ni måneder denne gangen:/

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

I full gang med oppkast...
Håper jeg slipper det i ni måneder denne gangen:/

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Å neiii! :eek::eek: Håper håper håper det ikke varer 9 mnd ja!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp