Skravletråd :)

I know! ;-) sa hun bare trengte å fikse garnet så skulle jeg fikse resten. Jeg bruker IKKE 800 kr på garn til en jakke :-P

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

På grunn av hyperemesis i begge svangerskapene har jeg hver gang bestemt meg for å ikke få flere barn. Har derfor kastet/solgt/gitt bort det meste av babyutstyr, så gleder meg til å lete nytt viss dette går rette veien:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Noen som allerede klør i fingrene av å titte på små babyklær? Kjenner jeg har lyst å lete frem kassene med de minste str å titte litt, hva tenker sambo da mon tro. Haha:)

Har lyst til å begynne å strikke jeg... er nok litt tidlig ennå...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg skal begynne å strikke når jeg bare blir ferdig med genser og bukse som jeg strikker til storebror :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Tusen takk ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Gutten din i Bedre form?

Her er vi tette alle mann i dag. Hjelper ikke på trøttheten. Ligger allerede og prøver å ta lur nr 1.

Planer om å besøke kollega og sønnen hennes som er min datters bestevenn i barnehagen.

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Gutten din i Bedre form?

Her er vi tette alle mann i dag. Hjelper ikke på trøttheten. Ligger allerede og prøver å ta lur nr 1.

Planer om å besøke kollega og sønnen hennes som er min datters bestevenn i barnehagen.

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
Han er feberfri og håper det holder seg slik, men fremdeles skikkelig kosete og snørrete. Hadde heldigvis en god natt. Han fikk Rhinox nesedråper med god effekt ♡ God bedring til dere!

♡Liten spire 2015♡

Æsj altså.. er så uvel at jeg ikke får sove. Men er så innmari trøtt :/ vil enten vær kvalm eller ingenting. Hater å være sånn " halvveis " kvalm....

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

I kveld er det noe galt med samboeren min. Han lukter så forferdelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre. Lurer på om det skyldes melk. Han dusja før han la seg, så frykter vel egentlig at dette bare er supernesa som slår til.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg haaaar (litt flau ) allerede kjøpt noe jeg :-P Vi var på Kaphal og skulle ha joggiser til fireåringen, og deeeeeer borte i newbie avdelingen hang den nydelige bodyen med tilhørende bukse <3 Så det ble det og en koseklut sak og noen pittesmå sokker <3 Jaaada....veit det er tidlig ! Var ikke tenkt å storhandle nå da :-)

Fiskefrua sin iPhone

Er på jobb nå, ikke i form i det heletatt! Enten smittet av kommende storebror eller svanherskapsrelatert!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Er på jobb nå, ikke i form i det heletatt! Enten smittet av kommende storebror eller svanherskapsrelatert!

Telefontasting
Huff...ikke godt å være på jobb da! Jeg er tufs i dag jeg også...blitt smittet av lille gutt ♡ Så nå sitter vi her begge to. Skal heldigvis ikke på jobb før onsdag!

♡Liten spire 2015♡

Nå har jeg tatt på meg treningstøyet og er klar for å ut å gå/jogge litt :)

Nå har jeg tatt på meg treningstøyet og er klar for å ut å gå/jogge litt :)

Så flink du er, send gjerne litt motivasjonstøv;-)

Telefontasting

Kjenner godt symptomene er på plass her også. Småkvalm og rar i hodet. Håper ikke det blir værre enn dette. Har ikke lyst til å måtte fortelle sjefen riktig ennå. Akupunktur i morgen tidlig. Håper hun kan hjelpe meg..

Nå er det lunsj :)
Er så sulten for tiden, må virkelig begrense meg så ikke jeg blir like rund som forrige gang :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Drikker dere pepsimax?
Tenker ang koffein og aspartam..
Jeg drikker 1 glass pr dag...noen ganger 2.
I mitt forrige svangerskap anbefalte jordmor å kutte ut pepsimax helt..

Drikker dere pepsimax?
Tenker ang koffein og aspartam..
Jeg drikker 1 glass pr dag...noen ganger 2.
I mitt forrige svangerskap anbefalte jordmor å kutte ut pepsimax helt..

Ja.. har drukket det. Men hører til i helgen.. men da blir det jo ogaå litt mengde av det. Burde nok trappe ned...

Back
Topp