Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ♡
☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Han er feberfri og håper det holder seg slik, men fremdeles skikkelig kosete og snørrete. Hadde heldigvis en god natt. Han fikk Rhinox nesedråper med god effekt ♡ God bedring til dere!Gutten din i Bedre form?
Her er vi tette alle mann i dag. Hjelper ikke på trøttheten. Ligger allerede og prøver å ta lur nr 1.
Planer om å besøke kollega og sønnen hennes som er min datters bestevenn i barnehagen.
Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015
Huff...ikke godt å være på jobb da! Jeg er tufs i dag jeg også...blitt smittet av lille gutt ♡ Så nå sitter vi her begge to. Skal heldigvis ikke på jobb før onsdag!Er på jobb nå, ikke i form i det heletatt! Enten smittet av kommende storebror eller svanherskapsrelatert!
Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
God bedring til dere beggeHuff...ikke godt å være på jobb da! Jeg er tufs i dag jeg også...blitt smittet av lille gutt ♡ Så nå sitter vi her begge to. Skal heldigvis ikke på jobb før onsdag!
☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Så flink du er, send gjerne litt motivasjonstøv;-)Nå har jeg tatt på meg treningstøyet og er klar for å ut å gå/jogge litt
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Ja.. har drukket det. Men hører til i helgen.. men da blir det jo ogaå litt mengde av det. Burde nok trappe ned...Drikker dere pepsimax?
Tenker ang koffein og aspartam..
Jeg drikker 1 glass pr dag...noen ganger 2.
I mitt forrige svangerskap anbefalte jordmor å kutte ut pepsimax helt..
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app