Skravletråd :)

Så flink du er, send gjerne litt motivasjonstøv;-)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Motivasjonsstøv er sendt din vei :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ja.. har drukket det. Men hører til i helgen.. men da blir det jo ogaå litt mengde av det. Burde nok trappe ned...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Får kanskje prøve å holde meg til helgene jeg å!!

Noen fler som har mistet matlysten da?
Det har jeg. Har kun spist 2 små knekkebrød i dag. Blir uvel av mat... så 0 energi på meg.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Får kanskje prøve å holde meg til helgene jeg å!!

Noen fler som har mistet matlysten da?
Det har jeg. Har kun spist 2 små knekkebrød i dag. Blir uvel av mat... så 0 energi på meg.

Har matlyst.. men blir kvalm av å spise.. så begrenser seg litt..

Har matlyst.. men blir kvalm av å spise.. så begrenser seg litt..

Huffda. Kommer liksom like langt da.
Får håpe dette gir seg snart, sånn at vi får spist maten vår:)
Jeg blir så sur og sliten uten mat ; p

Å en ting til. Hvorfor skal folat taes med mat? Jeg har brukt å tatt de uten mat, men leser på eska nå at de skal taes med mat. :S Har det noe betydning?

Å en ting til. Hvorfor skal folat taes med mat? Jeg har brukt å tatt de uten mat, men leser på eska nå at de skal taes med mat. :S Har det noe betydning?

Hæ? Skal de taes med mat? :eek: Det har jeg aldri gjort..

M
Det står det på eksa mi værtfall.
Håper det ikke har noe å si, for det har ikke jeg gjort heller.

Måtte lese på boksen min også nå, og der står det ingenting om det.. Bruker Nycoplus sin..

M

Måtte lese på boksen min også nå, og der står det ingenting om det.. Bruker Nycoplus sin..
Ok. Da har det kanskje ikke noe å si da.
Jeg bruker babyplan sin nå. Den er snart tom så får kjøpe nycoplus sin neste gang, viss den kan taes uten mat da mat ikke frister så mye for tiden :)

Hva spiser dere når dere er småkvalme? Jeg er blitt hekta på ferdigpoppet popcorn ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Herremin så trøtt jeg begynner å bli. Tungt å komme igjennom dagen på jobb. Håper det er forbigående. Blir nok tiiidlig kveld...

Hva spiser dere når dere er småkvalme? Jeg er blitt hekta på ferdigpoppet popcorn ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Nydelige norske epler ♡♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Drikker dere pepsimax?
Tenker ang koffein og aspartam..
Jeg drikker 1 glass pr dag...noen ganger 2.
I mitt forrige svangerskap anbefalte jordmor å kutte ut pepsimax helt..

Jeg synes jeg er flink som drikker maks en liter hver dag. Fullstendig avhengig, har virkelig trappa ned fra positiv test. Slutta også å snuse samme dag (eller, bytta til nikotin og tobakksfri, håper den er ok) , så klarer ikke å stoppe helt.

Vanskelig å vite, vet at 1 liter er maks med tanke på koffein, aspartam synes jeg at jeg har hørt så mye forskjellig om.

Sent from my iPad using BV Forum

Da hadde foreldrene fått vite om graviditeten:) Klarte ikke holde oss, vil helst rope det ut til resten av verden;) Godt jeg har dere som jeg kan snakke med nå:D

Skjønner deg godt! Har lyst å rope d høyt til alle jeg kjenner (og ikke kjenner)

Da hadde foreldrene fått vite om graviditeten:) Klarte ikke holde oss, vil helst rope det ut til resten av verden;) Godt jeg har dere som jeg kan snakke med nå:D
Gleder meg så fælt til jeg kan si det til mine foreldre, og ikke minst storesøster! Lillebror på 15 mnd forstår nok lite foreløbig så han har fått høre noen ganger at han skal bli storebror :-D

♡Liten spire 2015♡

Koser meg med babydrøm, stearinlys, fyr i peisen, frukt, bris med mango og papaya og tv. Livet er herlig dere!! Håper dere har en like fin kveld som meg <3 <3

Ligger som et slakt på sofaen. Sovnet i senga til vesla. Tror det blir tidlig kveld på meg også :)

Jeg sitter og venter på at vannet skal koke så jeg kan koke meg et par egg. Er kjempesliten etter en lang dag.. Har vært sliten i hele dag og da :p :) Har gått nesten 18 000 skritt i dag, og selvom jeg er helt zzzzzzz, så vurderer jeg faktisk å ta en lengre kveldstur med hunden så jeg runder 20 000 :)

Skrevet i avslappet stilling

Jeg ser på Det Nye jenta :-) Kjenner at jeg kanskje egentlig burde legge meg...men må se dette først ;-)

♡Liten spire 2015♡

Back
Topp