Skravletråd :)

Gleder meg så fælt til jeg kan si det til mine foreldre, og ikke minst storesøster! Lillebror på 15 mnd forstår nok lite foreløbig så han har fått høre noen ganger at han skal bli storebror :-D

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Vi har snakket med hunden om at han skal bli storebror flere ganger. Lurt å forberede han tror jeg :-) og ikke minst å ha noen å fortelle det til!!!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sitter og manner meg opp til å legge meg :P
Skal opp 0500 i morgen for å rekke alt før levering av lille og jobb så mååå legge meg snart :P

Vi har snakket med hunden om at han skal bli storebror flere ganger. Lurt å forberede han tror jeg :-) og ikke minst å ha noen å fortelle det til!!!!

Hehe herlig! Ja, ikke sant! :-P Veldig rart å høre seg selv si til minsten i huset at han faktisk skal bli storebror! ♡

♡Liten spire 2015♡

Gleder meg og til å fortelle det til storesøster. Blir så stas! Men må vente leeeenge enda da.

Føler meg som verdens verste idag, kommende storebror ville ikke i barnehagen!! Tilslutt måtte de bare ta ham med seg for jeg har straks time hos fysioterapauten!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Føler meg som verdens verste idag, kommende storebror ville ikke i barnehagen!! Tilslutt måtte de bare ta ham med seg for jeg har straks time hos fysioterapauten!

Telefontasting
Off, det er aldri noe greit.. men det går somregel veldig bra. Har du ringt å snakket med personalet etterpå? Eller sendt en mld så du kan få en oppdatering?

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Hjemme i dag! Sausa inn i snørr, smitta av lillejenta mi. Første året i barnehage er ingen spøk! Men planlegger en treningstur på slutten av dagen, for ellers går det så lang tid mellom. Ikke lett det der!

Off, det er aldri noe greit.. men det går somregel veldig bra. Har du ringt å snakket med personalet etterpå? Eller sendt en mld så du kan få en oppdatering?

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Barnehagen sendte meg en melding med oppdatering, så alt er ok nå:-)

Telefontasting

Måtte legge inn årene og ta sykedag i dag :( føles som om jeg har løpt på en vegg.. har et mål for dagen: komme ut av senga og bort i sofaen ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Og god bedring til dere med snørr og magevondter. Er tida for det nå!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også syk, hjemme fra jobb på andre dagen. Forkjølet, stygg hoste og hinsides sliten og trøtt. Vurderer å være hjemme i morgen også, hvis jeg ikke er bedre.

Telefontasting
Huff...det der gjør så vondt! Men det pleier å gå så veldig bra når mamma/pappa er ute av døren. ♡ Regner med han har det helt fint nå ;-) Skal se han ikke vil hjem når du henter han ;-)

♡Liten spire 2015♡

Hjemme i dag! Sausa inn i snørr, smitta av lillejenta mi. Første året i barnehage er ingen spøk! Men planlegger en treningstur på slutten av dagen, for ellers går det så lang tid mellom. Ikke lett det der!
God bedring til dere! Klarer du å få ut fingeren og trene når du er syk?? :-O Det hadde ikke jeg orket! Her våkna jeg til hysterisk gutt med 39.7 i temp :-/ Så blir noen dager til med hjemmekos.

♡Liten spire 2015♡

Måtte legge inn årene og ta sykedag i dag :( føles som om jeg har løpt på en vegg.. har et mål for dagen: komme ut av senga og bort i sofaen ;)

Huff...ja like greit å holde seg hjemme når man ikke er i form...er det graviditets plager eller sykdom? ♡ God tur fra senga og bort i sofaen :-P

♡Liten spire 2015♡

Jeg er også syk, hjemme fra jobb på andre dagen. Forkjølet, stygg hoste og hinsides sliten og trøtt. Vurderer å være hjemme i morgen også, hvis jeg ikke er bedre.
God bedring til deg også! ♡ Bruk tiden til å bli frisk, for det er fort at man blir gående og hangle lenger enn nødvendig om man presser seg.

♡Liten spire 2015♡

Huff...ja like greit å holde seg hjemme når man ikke er i form...er det graviditets plager eller sykdom? ♡ God tur fra senga og bort i sofaen :-P

♡Liten spire 2015♡
Graviditetsplager.. begynte i denne tiden sist svangerskap også. Klarte kave meg bort til sofaen nå ;)

Jeg fikk helsekort for gravide av fastlegen min i dag :) Følte meg sååå mye mer gravid med engang :) Heh!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jippi :-) Gleder meg til å komme i gang med sv.skaps kontrollene!

♡Liten spire 2015♡

Back
Topp