Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh no! :-/I full gang med oppkast...
Håper jeg slipper det i ni måneder denne gangen:/
Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Huff...ja jeg kjenner også at jeg er mye mer følsom nå enn jeg pleier å være, men ingen gråting enda.Herreguuuuud så følsom jeg er!! Gråter, og gråter!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har nå hulket stor våt flekk på sambos skjorte så han lurte på om det hjalp med sjokolade for å skru av kranen. Over nå da Uten sjokolade til og medHuff...ja jeg kjenner også at jeg er mye mer følsom nå enn jeg pleier å være, men ingen gråting enda.
☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Huff...godt å ha en skulder å gråte på da ♡ Hadde nok takka ja til sjokoladenHar nå hulket stor våt flekk på sambos skjorte så han lurte på om det hjalp med sjokolade for å skru av kranen. Over nå da Uten sjokolade til og med
Helt klart!Huff...godt å ha en skulder å gråte på da ♡ Hadde nok takka ja til sjokoladen
♡Liten spire 2015♡
Morn! Vi har da måttet vekke fireåringen hver dag den uka her når hun skulle i barnehagen for i det hele tatt få henne dit innen 9.30 men i daaaaag våkner hun 6.30 Men Men, hun sitter å glaner på netflix og jeg ligger i senga og later meg. Sambo sover Har dere planer for dagen da?God morgen jenter flere som er våkne? Har lagt i senga i en time nå uten å få sove, så nå står jeg heller opp...
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Hehe.. er det ikke typisk jeg å storebror skal på kino idag og se FlyMorn! Vi har da måttet vekke fireåringen hver dag den uka her når hun skulle i barnehagen for i det hele tatt få henne dit innen 9.30 men i daaaaag våkner hun 6.30 Men Men, hun sitter å glaner på netflix og jeg ligger i senga og later meg. Sambo sover Har dere planer for dagen da?
Hehe.. er det ikke typisk jeg å storebror skal på kino idag og se Fly
Jeg har en febersyk liten pjokk på fanget. Mye klaging på han i natt pga potte tett nese... så jeg er TRØTT Lite man kan finne på når barna har feber...
♡Liten spire 2015♡
Tusen takk ♡God bedring til den febersyke!
Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Den skal jeg og størstemann se i morgen... Han gleder seg vilt<3
Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Den var kjempe bra vi så den i 3D da, å det ble nok min gutt litt liten for, han ville ta av seg brillene hele tiden og da ble jo filmen helt rar... men det gikk bra da
Jeg ligger med strikketøyet i kveld, strikker til sjefen (av alle ting) en dorthe skappelen jakke den ser så goood ut!!
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app