Skravletråd :)

Herreguuuuud så følsom jeg er!! Gråter, og gråter!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Huff...ja jeg kjenner også at jeg er mye mer følsom nå enn jeg pleier å være, men ingen gråting enda.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Huff...ja jeg kjenner også at jeg er mye mer følsom nå enn jeg pleier å være, men ingen gråting enda.

♡Liten spire 2015♡
Har nå hulket stor våt flekk på sambos skjorte så han lurte på om det hjalp med sjokolade for å skru av kranen. Over nå da :-) Uten sjokolade til og med :-P

Har nå hulket stor våt flekk på sambos skjorte så han lurte på om det hjalp med sjokolade for å skru av kranen. Over nå da :-) Uten sjokolade til og med :-P

Huff...godt å ha en skulder å gråte på da ♡ Hadde nok takka ja til sjokoladen :-P

♡Liten spire 2015♡

God morgen jenter :) flere som er våkne? Har lagt i senga i en time nå uten å få sove, så nå står jeg heller opp...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

God morgen jenter :) flere som er våkne? Har lagt i senga i en time nå uten å få sove, så nå står jeg heller opp...

Morn! Vi har da måttet vekke fireåringen hver dag den uka her når hun skulle i barnehagen for i det hele tatt få henne dit innen 9.30 men i daaaaag våkner hun 6.30 :-P Men Men, hun sitter å glaner på netflix og jeg ligger i senga og later meg. Sambo sover :-) Har dere planer for dagen da?

Morn! Vi har da måttet vekke fireåringen hver dag den uka her når hun skulle i barnehagen for i det hele tatt få henne dit innen 9.30 men i daaaaag våkner hun 6.30 :-P Men Men, hun sitter å glaner på netflix og jeg ligger i senga og later meg. Sambo sover :-) Har dere planer for dagen da?

Hehe.. er det ikke typisk :P jeg å storebror skal på kino idag og se Fly :)

I dag blir det ut å shoppe nye tester slik at jeg får bekreftet graviditeten. Sliter med å forstå!!

Ellers skal vi ut å handle skap til stua.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

hei hei.flyttet inn i dag...lurer på disse symptomene....våkner tidlig og er lys våken..det var da tidlig å bli forberedt på tidlige morgener;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har en febersyk liten pjokk på fanget. Mye klaging på han i natt pga potte tett nese... så jeg er TRØTT :-P Lite man kan finne på når barna har feber...

♡Liten spire 2015♡

Hehe.. er det ikke typisk :P jeg å storebror skal på kino idag og se Fly :)

Den skal jeg og størstemann se i morgen... Han gleder seg vilt<3

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Jeg har en febersyk liten pjokk på fanget. Mye klaging på han i natt pga potte tett nese... så jeg er TRØTT :-P Lite man kan finne på når barna har feber...

♡Liten spire 2015♡

God bedring til den febersyke! :)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Den skal jeg og størstemann se i morgen... Han gleder seg vilt<3

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Den var kjempe bra :) vi så den i 3D da, å det ble nok min gutt litt liten for, han ville ta av seg brillene hele tiden og da ble jo filmen helt rar... men det gikk bra da :)

Den var kjempe bra :) vi så den i 3D da, å det ble nok min gutt litt liten for, han ville ta av seg brillene hele tiden og da ble jo filmen helt rar... men det gikk bra da :)

Så bra!
Ser guttene våre er like gamle...
Så Lego-filmen med han i 3D, å det funket heller ikke optimalt;)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Ikke kastet opp i det hele tatt i dag. Hurra!
Lurer på om det ble så dårlig i går kveld som jeg ble på grunn av vitaminene jeg tok?
Noen av de er jo KJEMPE-store! ;)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Jeg ligger med strikketøyet i kveld, strikker til sjefen (av alle ting:-P) en dorthe skappelen jakke :-) den ser så goood ut!!

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Back
Topp