Skravletråd :)

Mamma har passa Jr og eg har vore hjå ei vennine og ete middag :) Ho er 20 veker på veg :)
No skal eg straks legga meg! Døds trøytt! Heldigvis skal eg og Jr sove hjå mamma så ho skam hjelpa til på natta. Jr våknar så ofte og vil ha pupp som kos. Og eg orkar ikkje å amme 3-4 gonger på natta lengre...

❤️Gutt februar 2014❤️

Natta ❤️

❤️Gutt februar 2014❤️

Spillkortkveld med mamma og pappa unnagjort uten å røpe hemligheten ;-) tett som en sil når det gjelder megselv!

Spillkortkveld med mamma og pappa unnagjort uten å røpe hemligheten ;-) tett som en sil når det gjelder megselv!
Imponerende :) vet ikke om jeg hadde klart å holde meg :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Imponerende :) vet ikke om jeg hadde klart å holde meg :)

Får se om vi greier det i kveld ;-) mannen hopper inni seg av glede og er enda mer ivrig etter å fortelle enn meg ;-) søt da <3

Hva gjør dere jenter i kveld da? :-)

I kveld er det sushi og film-kveld med mannen. Lørdagskveldene våre har blitt fryktelig spennende etter at vesla kom til verden ;)

I kveld er det sushi og film-kveld med mannen. Lørdagskveldene våre har blitt fryktelig spennende etter at vesla kom til verden ;)
Hørtes koselig ut det da :-) blir enten spillkveld her, eller kvalitetstid (les: film) med mannen ;-)

Vi har hatt tacokveld og nå er det smågodt og skal vi danse. Mannen snorker i godstolen

Er hjå mamma og slappar av :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Ligger i sofaen med beina høyt.. er er lei meg for at mannen ikke er hjemme når jeg blør og er urolig:(

Har me fått skjult forum her?

❤️Gutt februar 2014❤️

Tykte eg las at ein hadde nådd 3000 innlegg for eit par dagar sia, men klare ikkje å sjå noko :P

❤️Gutt februar 2014❤️

Er helt ny her inne, har så vidt sett litt over forumet. Håper å få henge med her helt til mai :) mange følelser og tanker i hodet. Tenker på hvordan og nåt vi skal fortelle nyheten. Ellers har kvelden min gått i å ligge på sofaen, sett på skal vi danse og sette meg inn i forumet.

Sent from my iPad using BV Forum

Har me fått skjult forum her?

❤️Gutt februar 2014❤️
Nei ikke enda, hun skulle ordne det så fort hun kunne. Men ble nok ikke før i morgen eller mandag. Så vi må smøre oss med litt tålmodighet :)

• Liker
Reactions: EJ
God morgen! Mini hadde høy feber i natt :-( men virker i god form nå. Vanker støvsuging i dag. Men sola skinner, så får se hva vi orker ;-)

Back
Topp