Skravletråd :)

Hadde venninner på middag igår:) strømmen gikk, så ble en koselig kveld med masse tente lys og mye skravling:)

Jeg skal til frankrike med jobb fra torsdag til søndag, gruer meg veelsig til å skulle takke nei til vin til hvert måltid uten å avsløre meg:/ vanskelig å snike seg unna for å be om alkoholfri også, så kommer til f.eks til bordet å spør hvem som skulla ha den :p:p Noen tips?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde venninner på middag igår:) strømmen gikk, så ble en koselig kveld med masse tente lys og mye skravling:)

Jeg skal til frankrike med jobb fra torsdag til søndag, gruer meg veelsig til å skulle takke nei til vin til hvert måltid uten å avsløre meg:/ vanskelig å snike seg unna for å be om alkoholfri også, så kommer til f.eks til bordet å spør hvem som skulla ha den :p:p Noen tips?:)

Koselig med venninnekveld! :)

Den frankriketuren ble nok ikke lett mtp vin... Ikke mange gode unnskyldninger til å takke nei der! Vet ikke om jeg har noen gode tips der... kanskje fake en diagnose som ikke et forenelig med alko, og spille på den hele uka før dere reiser? Litt drøyt, men...

Jeg tenkte jeg var trygg mtp alko-anledninger frem til uke 10, men nå er vi bedt i 30-årslag til helga. Den blir tøff, siden alle er obs på om ikke vi tenker å starte på nytt snart.. Jeg får vel tømme ut noen pils og fylle flaskene med clausthaler eller noe. Kommer jeg gjennom den kvelden ble alt være greit :P

Flere enn meg som sliter med å klare å sove lenge? Våkner kl 8 og får ikke sove mer selv om det er helg og jeg har godt av det..

Her våkner vi 05.30 om vi vil eller ikke, guttene er lys våken og klar for en ny dag da. Såå, dårlig tips om slikt herfra!
Håper alle har en fin dag!

Flere enn meg som sliter med å klare å sove lenge? Våkner kl 8 og får ikke sove mer selv om det er helg og jeg har godt av det..
Jaaa. Våknet 0630 i morges. Før minstegutten. Blææh.. er jo trøtt også, men får ikke sove mer.

Sove kan man gjøre i grava :P Har jo ikke tid til sånt, ihvertfall ikke vår lillemann... Men jeg fikk slumre litt i dag tidlig og det var deilig!

Travel dag!! Ryddet, støvsugd og vasket hele huset, vasket to bad og et toalett med mannen (lillemann på slep), syklet en tur og lekt på lekeplass, vasket huset utvendig, klipt håret til lillemann og sovnet til barnetv :P Puh! Nå er det sofaen med Alt for Norge og 71 grader nord!

Hva gjør dere da?? Hvordan har søndagen vært :)

Jeg har vært på jobb fra 7.30 til 15.00.
Kom hjem, så starta jeg og mannen på middagen mens barna lekte. 17.00 var middagen ferdig og vi satte oss ned å spise. Så rydda vi opp, kledde på oss og gikk ut en tur. Så dusja barna, laget kveldsmat og matpakker. Og nå sover de! :) og jeg ligger i den ene enden av sofaen og mannen i den andre :p skal snaart gå i dusjen, så skal vi spise kveldsmat sammen og kikke litt på tv før vi legger oss :p

For å si d sånn jeg er sliten om dagene :p nuull energi!

Skjønner;) Mine symptomer forsvant i går og har ikke kommet tilbake enda...men sterkere tester, så vet ikke helt om jeg gidder å etterlyse de :P

Kræsja etter middag, helt gåen. Tårer. Null energi og hormoner. Endte med at mannen dro opp og tok husarbeidet før fotballtrening mens mormor lg morfar passa mini, og jeg fikk sove <3 så vi fikk en koselig kveld, både stell og legging gikk som en drøm. Ikke hver dag det ;-)

Noen fler som er våkne?
Jeg våknet av at samboeren sprang på do for å spy.. så her er omgangssyken tydeligvis i hus. Æsj altså, blir kvalm bare av tanken :( Planleggingsdag i bhg er det også, så det passer jo bra..

Noen fler som er våkne?
Jeg våknet av at samboeren sprang på do for å spy.. så her er omgangssyken tydeligvis i hus. Æsj altså, blir kvalm bare av tanken :( Planleggingsdag i bhg er det også, så det passer jo bra..

Huff. Håper du slipper.

Noen fler som er våkne?
Æsj :-/ håper du slipper!

Håper jeg også !! :) Er kvalm i bølger, men vet ikke om det er pga graviditeten eller omgangssyken.. Håper det er pga graviditeten. Omganssyken er det VÆRSTE jeg vet!!
Ja, å kaste opp er forferdelig!

Så koselig å lese presentasjonstråden :-)

Var nettop til legen med mini. Feber og pottetett. Heldigvis bare skikkelig forkjølelse, så slapp antibiotika :-) så vi koser oss hjemme i dag.

Ååh herregud, bare jeg som griner av Anna i "født i feil kropp"? Fascinerende at man kan kjenne så mye på kjønnsidentitet som så ung!

Jeg er sååååå lei av å være snørrete å ha vond hals... å jeg må alltid bli syk når mannen ikke er hjemme... jaja, godt at bhg er åpen ihvertfall, så jeg får en pause midt på dagen:)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Back
Topp