Skravletråd :)

image.jpg Forresten sausen er nok til hele tagliatelle pakken på 500gr. Tagliatelle kokes på vanlig måte i ca 5-6min.

Vi slapp bomben til familiene våre i går. Moro :-D de ble veldig overrasket, men glade <3

Vi slapp bomben til familiene våre i går. Moro :-D de ble veldig overrasket, men glade <3
Så moro med gode reaksjoner :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Mini sleit sånn i natt. Pottetett, så fikk ikke puste gjennom nesen. Pusta han med munnen så hosta han. Og jeg våkner av den minstr lyd :-P såeh, blir en hard koffeinfri dag på jobb i dag :-S

Har 15min avslapping akkurat nå. Sto opp kl 7, alle ungene er levert på skolen kl 0830, så var jeg en tur hos frisøren, og en blomsterbutikk for en bursdagsbukett.
Minsten skal hentes for lunsj om litt, og da har lagd lunsjen klar til han. Så skal han få sovet litt, og kl 14h00 må han tilbake igjen på skolen mens jeg på lunsj hos ei venninne som hadde bursdag i går.
Til slutt blir det henting av barn og hjem til mat, lekser og leggetid:) kl20h30 skal det bli trening på meg!

Dere får ha en finfin dag videre jenter!

Er på jobb med bukseknappen åpen idag. Lekkert. Håper ikke jeg blir avslørt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei jenter :)
Jeg sniker meg inn som ny på mai 2015, jeg. Er 5+2 uker på vei nå, men sist (tidligere i år) kom vi ikke lenger enn til uke 12, så jeg kommer nok til å være litt tilbakeholden frem til UL. Hvis jeg klarer :p
Men jeg vil uansett bli kjent med dere her inne :) Spennende tider fremover!

Nå er det rett før gravidklærne må frem. Syntes det var tidlig men ingen bukser som passer lengre jo!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sniker meg inn som ny på mai 2015, jeg. Er 5+2 uker på vei nå, men sist (tidligere i år) kom vi ikke lenger enn til uke 12, så jeg kommer nok til å være litt tilbakeholden frem til UL. Hvis jeg klarer :p

Gratulerer. :)

Gratulerar :) Håpar spira di sitter ekstra godt denne gongen.

❤️Gutt februar 2014❤️

Våknet opp pga. Fæl drøm. Zombier. :(

Og zombier... Håpar du sovnar fort uten zombi i sikte :)

❤️Gutt februar 2014❤️

God fredag, jenter :) Har dere noen spennende planer for helga?

Her skal lillefjert på overnatting hos svigers, siden samboeren og jeg skal på kombinert innflyttingsfest/35- og 40-årsdag. Var svigers selv som foreslo overnatting, og selv om det overhodet ikke blir noe drikking på meg, bare "lating" og skuespill, så blir det litt godt å sove lengre enn halv sju i morgen.
Er jo en glede i seg selv å bli vekket av "mamaaa, storsengaaaa!" kl halv sju, og det å få en småtrøtt liten vakkerskatt som vil ligge oppå/inni en, og tar over både dyne, pute og sengeplass fram til vi står opp i syv- halv åttetiden, men kjenner det skal bli godt med litt ekstra soving nå når jeg uansett er så trøtt på dagtid at jeg er halvveis i koma ;)

Blir spennende på fest, og har ingen planer om å avsløre magetrollet for naboer og venner enda, så da får man bare late som man drikker og skjule det faktum at man overhodet ikke tømmer glasset i det hele tatt :D

God fredag, jenter :) Har dere noen spennende planer for helga?

Her skal lillefjert på overnatting hos svigers, siden samboeren og jeg skal på kombinert innflyttingsfest/35- og 40-årsdag. Var svigers selv som foreslo overnatting, og selv om det overhodet ikke blir noe drikking på meg, bare "lating" og skuespill, så blir det litt godt å sove lengre enn halv sju i morgen.
Er jo en glede i seg selv å bli vekket av "mamaaa, storsengaaaa!" kl halv sju, og det å få en småtrøtt liten vakkerskatt som vil ligge oppå/inni en, og tar over både dyne, pute og sengeplass fram til vi står opp i syv- halv åttetiden, men kjenner det skal bli godt med litt ekstra soving nå når jeg uansett er så trøtt på dagtid at jeg er halvveis i koma ;)

Blir spennende på fest, og har ingen planer om å avsløre magetrollet for naboer og venner enda, så da får man bare late som man drikker og skjule det faktum at man overhodet ikke tømmer glasset i det hele tatt :D
Farris med lime eller sitronskive i er det ultimate skalkesjul!!
Ha en fantastisk helg, og håper du kan sove til klokka 10!!! :D

Her er det jobbhelg. Er spent på om jeg greier alle tre vaktene. Er stuptrøtt for tiden, og to av vaktene er kveldsvakter

Back
Topp