Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro med gode reaksjonerVi slapp bomben til familiene våre i går. Moro :-D de ble veldig overrasket, men glade <3
Hei jenter
Jeg sniker meg inn som ny på mai 2015, jeg. Er 5+2 uker på vei nå, men sist (tidligere i år) kom vi ikke lenger enn til uke 12, så jeg kommer nok til å være litt tilbakeholden frem til UL. Hvis jeg klarer
Men jeg vil uansett bli kjent med dere her inne Spennende tider fremover!
Hei jenter
Jeg sniker meg inn som ny på mai 2015, jeg. Er 5+2 uker på vei nå, men sist (tidligere i år) kom vi ikke lenger enn til uke 12, så jeg kommer nok til å være litt tilbakeholden frem til UL. Hvis jeg klarer
Men jeg vil uansett bli kjent med dere her inne Spennende tider fremover!
Æsj... Jeg drømte jeg sloss med innbruddstyver i natt...Våknet opp pga. Fæl drøm. Zombier.
Æsj... Jeg drømte jeg sloss med innbruddstyver i natt...
Sent from my iPhone using BV Forum
Farris med lime eller sitronskive i er det ultimate skalkesjul!!God fredag, jenter Har dere noen spennende planer for helga?
Her skal lillefjert på overnatting hos svigers, siden samboeren og jeg skal på kombinert innflyttingsfest/35- og 40-årsdag. Var svigers selv som foreslo overnatting, og selv om det overhodet ikke blir noe drikking på meg, bare "lating" og skuespill, så blir det litt godt å sove lengre enn halv sju i morgen.
Er jo en glede i seg selv å bli vekket av "mamaaa, storsengaaaa!" kl halv sju, og det å få en småtrøtt liten vakkerskatt som vil ligge oppå/inni en, og tar over både dyne, pute og sengeplass fram til vi står opp i syv- halv åttetiden, men kjenner det skal bli godt med litt ekstra soving nå når jeg uansett er så trøtt på dagtid at jeg er halvveis i koma
Blir spennende på fest, og har ingen planer om å avsløre magetrollet for naboer og venner enda, så da får man bare late som man drikker og skjule det faktum at man overhodet ikke tømmer glasset i det hele tatt
Ja, helt grusomt... men, det skal vel ikke være sånn i 8 mnd til får en tro.Huff. Drømmene blir så levende når man er gravid også.