Kaktus_86
Elsker forumet
Godteri ;-) sånn type kina.Kva er det?
Gutt februar 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godteri ;-) sånn type kina.Kva er det?
Gutt februar 2014
Ja, det tok nesten en mnd før hun ble trygg på å gjøre "nr 2"... Knep og knep... Helt stressa! Men nå går det fint. De er jo rare de små, he he.Det har noe med hvor lyst de har til å gi slipp på bleia også.. Nr 2 sluttet så tidlig som jenta di. Ble så overrasket for nr 1 hadde vansker med dobesøk. Han var redd han skulle falle:O så sluttet ikke før han var 3,5. Og mini har jeg prøvd med i hele sommer, men det gikk ofte i uhell. Han tissa overalt:/
Så deilig å ha litt "egentid" da, mens guttene er hos bestemor! Gøy å kunne gjøre noe annet enn å handle mat, tilberede mat, kle på og av barn, vaske klærne, og sove, he he.. (Ikke at jeg helt kan forestille meg hvirdan du fikser det med 3!! Jeg synes det er travelt med 1!!)Sitter og er så irritert på at mannen ikke tar opp tlf.. Mister all min tålmodighet når han gjør det.
Ellers..,
Igår overnattet jeg og barna hos svigermor. Veldig kos i blant. Nå skal jeg straks på min første legetime og mini skal være med mens de andre ble igjen hos bestemor
Idag holdte jeg på å bli avslørt da gutten min begynte å snakke om babyen i magen til mamma i stua foran alle Men jeg klarte heldigvis å få alle til å tro at dette er noe barna mine ønsker seg fælt og siden jeg hadde gått opp litt i vekt så trodde de at jeg hadde en baby i magen osv..
Dette er jo dårlig unnskyldning men får håpe de glemmer det
Senere i dag, skal jeg på litt shopping med broren min. Han skal handle og jeg skal velge!!!! kjempe stas! Mens gutta vil fortsatt bli hos bestemoren sin til jeg er ferdig. Åh jeg er så takknemlig for en så snill svigermor
Så deilig å ha litt "egentid" da, mens guttene er hos bestemor! Gøy å kunne gjøre noe annet enn å handle mat, tilberede mat, kle på og av barn, vaske klærne, og sove, he he.. (Ikke at jeg helt kan forestille meg hvirdan du fikser det med 3!! Jeg synes det er travelt med 1!!)
Jeg og lillesnuppa har hatt en særdeles avslappende morgen og formiddag. Sett på film, tegnet, sett mer film, og mumset eggerøre og bønner i tomatsaus til lunsj, he he. Nå sover hun, og det skal jeg gjøre også!
Lykke til på legetimen!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, kjenner til det... Snuppa her blir ofte kjempe fornærmet hvis jeg stikker ifra filmen for å sjekke at det ikke koker over på kjøkkenet eller no, he he.. (Er jo koselig å vite at ens nærvær er ønsket da )Tusen takk!
Og ja, sov godt du nå
Koselig med avslappende dager altså! Man bør ha en ikkebevegeenfinger- dag i uka! Det får jeg nesten aldri til, altså har kosetid sammen jeg og barna der vi ser på film etc men varer kun noen min så må jeg fly et annet sted i huset for å bli ferdig med og det og det... Så tilbake igjen og se på filmen. Men da må de være så konsentrerte og ikke merke at jeg har stukket av fra filmen og sånt for da kan jeg lett få oppgitte og sure gutter
For meg var overgangen fra 1 til 2 kjempe stor. Etter det kan du få hvor mange du vil uten å merke det
Uff, det et slitsomt... Men ring på du! Det går jo an å formulere seg på en forsiktig uskyldig måte. Er jo ikke sikkert han vet at det er så lytt engang!Bor i rekkehus, og min leilighet deler bakvegg med en identisk, speilvendt leilighet. Dvs at vi har stuer ved siden av hverandre. Den siste uka har naboen testa ut et nytt stereoanlegg eller noe, som har så mye bass at jeg kjenner det i hodet. I dag er han i gang igjen, og det overdøver faktisk TVen! Er det ok å ringe på (har aldri snakka med naboen før) og be de om å dempe seg? Føler meg som ei gammal kjerring , men fyflate så slitsomt det er. Hører det i alle rom i huset så kan ikke gå noe sted for å komme meg vekk fra det heller!
Sent from my iPad using BV Forum
Wow, så bra!! Gratulerer!! Må være deilig å vite at dere har lykkes. Kan forestille meg du bobler over av glede ja. Man vil liksom ikke prate om noe annet enn EL og uker og tester og hcg, og symptomer og søvn og..... He he!Hei! Er litt skravlete om dagen siden det er så få som vet at vi er gravide.
Jeg er 31 år og har samboer. Jeg har PCO og han har nedsatt kvalitet. Har gått på pergo dobbeldose forrige mnd og da kom EL. Siden sambo har få og noe trege soldater så var vi forberedt på ivf.
Fredag skulle vi på quiz med noen venner, og siden jeg ventet mens torsdagen og den ikke kom, tenkte jeg at det var på den sikre siden å ta en test. Og jammen ble det ikke to streker! Tok en til- enda to streker. Kom hjem- tok en til, og dagen etter tok jeg en CB digital! Kan ikke tro at det gikk!!!
Hei! Er litt skravlete om dagen siden det er så få som vet at vi er gravide.
Jeg er 31 år og har samboer. Jeg har PCO og han har nedsatt kvalitet. Har gått på pergo dobbeldose forrige mnd og da kom EL. Siden sambo har få og noe trege soldater så var vi forberedt på ivf.
Fredag skulle vi på quiz med noen venner, og siden jeg ventet mens torsdagen og den ikke kom, tenkte jeg at det var på den sikre siden å ta en test. Og jammen ble det ikke to streker! Tok en til- enda to streker. Kom hjem- tok en til, og dagen etter tok jeg en CB digital! Kan ikke tro at det gikk!!!
Så deilig Gratulera så mykje
Gutt februar 2014
Gratulerer så masse. Må være utrolig deilig etter å ha forsøkt lenge.Hei! Er litt skravlete om dagen siden det er så få som vet at vi er gravide.
Ja, oldeforeldre er viktig! Synes det er leit at ikke vi ser våre så ofte... Bor så langt unna..God morgon Me stod Opp 06:30, og er ikkje lenge til før første dupp da jr er sutrete..
Planen i dag er å besøke oldemor og oldefar før eg må i hallen på håndballkamp
Gutt Februar 2014