Skravletråd :)

Jalu!! Har tilbrakt helgen på fjellet med svigers blant annet, som også fikk servert de gode nyhetene - jubelen stod i taket!! :D Kjempe gøy!! :D

Mandag - ny dag, ny uke, nye muligheter!! :) Ønsker dere en fin start på uka, damer!

Vi bestemte oss å fortelle nyheten igår! Da var familien til mannen bedt hos oss på middag. Og da alle hadde satte seg ned ved bordet, sto store gutten vår og ba om alles oppmerksomhet og begynte å fortelle dem om tiden da han ble storebror til mellomste og for så minste, men at nå vil han få enda enn mindre bror/søster. Hihi og da hylte svigermor:P svogeren ble ikke så overrasket for han hadde det på følelsen sa han! Spurte hvordan vet du liksom? Så sa han at jeg måtte ta en titt i speilet:/ at jeg var så hoven over hele kroppen:/ hihi
Far fikk vite også igår via tlf. Rimelig overrasket ble han:D

Ha en finfin mandag videre jenter:)

Da har jeg ringt inn graviditeten, og fikk komme på time i dag pga en avlysning. Tok UL og gyn kunne ikke se noe enda (4+4), men så at slimhinnene var under veldig produksjon.. Hva nå enn det betyr.
Skal tilbake 13.10- er ca 9 uker om alt går etter planen :)
Måtte forlate jobb for så å komme tilbake- og merker at det kanskje virrer en liten mistanke :p
Ha en strålende mandag! :)

Har brukt formiddagen på å vaska badet og kjøkkenet. Er det ein ting eg hugsa frå forrige svangerskap så var det å ha ein rein do! Vaska den kvar morgon, for eg viste godt kva som kom utover dagen.
Det værste var når ein var på besøk og du måtte besøka doen med hovudet først og den var ikkje nyvaska... O.o

Har brukt formiddagen på å vaska badet og kjøkkenet. Er det ein ting eg hugsa frå forrige svangerskap så var det å ha ein rein do! Vaska den kvar morgon, for eg viste godt kva som kom utover dagen.
Det værste var når ein var på besøk og du måtte besøka doen med hovudet først og den var ikkje nyvaska... o_O

Hehe! Ikke dumt :)

Trøtt.....
Får ikke sove....
:confused:
Kniper litt da !

Ligger i senga å hører på sambo snorke. Litt oppspilt i kroppen etter positiv test idag :-P
Kjenner det murer i magen og vet jeg har spottet bittelitt brunt ved 2 dobesøk idag så ligger nesten bare å venter på å begynne å blø. Blæ!
Håper virkelig at spirer holder seg der inne og at vi får en liten lillesøster eller lillebror i mai :-)

Så energisk jeg var i går - like trøtt er jeg i dag.. :(
Vesla måtte opp å tisse i natt, hadde mistet kosedyret sitt en annen gang, og tredje gang våknet jeg av "lille måltrost, lille måltrost...." gjennom baby callen... Haha, nydelig vettu, men trenger egentlig ikke sangkonsert kl 3 om morran jeg... :p

Har drømt såå mye i natt at jeg er helt utslått:p i tillegg så kom minsten inn kl 01 og skulle ligge i mamma og pappas seng! Våknet av at han brukte magen min som pute:p ikke mye søvn i natt nei!

Så energisk jeg var i går - like trøtt er jeg i dag.. :(
Vesla måtte opp å tisse i natt, hadde mistet kosedyret sitt en annen gang, og tredje gang våknet jeg av "lille måltrost, lille måltrost...." gjennom baby callen... Haha, nydelig vettu, men trenger egentlig ikke sangkonsert kl 3 om morran jeg... :p

Hehe, så skjønt:)

Har drømt såå mye i natt at jeg er helt utslått:p i tillegg så kom minsten inn kl 01 og skulle ligge i mamma og pappas seng! Våknet av at han brukte magen min som pute:p ikke mye søvn i natt nei!
De er jo liksom nydelige, er bare litt vanskelig å huske akkurat det midt på natta... hihi

Huff i natt hadde eg en forferdelig drøm om at jeg plutselig begynte å blø! Og dette endte i en SA, våknet opp og fortet meg på badet for å se, der var det jo ikke noe blod heldigvis. Men i dag merker jeg ikke noen ting til verken kvalmen fra i går eller ømheten nederst i magen... :/

Huff i natt hadde eg en forferdelig drøm om at jeg plutselig begynte å blø! Og dette endte i en SA, våknet opp og fortet meg på badet for å se, der var det jo ikke noe blod heldigvis. Men i dag merker jeg ikke noen ting til verken kvalmen fra i går eller ømheten nederst i magen... :/

Huff, tenk at vi sitter og er bekymra fordi vi _ikke_ er dårlige.

Uff nei, vi mennesker er dessverre mye flinkere til å klage enn å være takknemlige..... :(
Vi må bare prøve å ikke uroe oss for mye, og fokusere på det positive! ;)

Herlighet, sitter på cafè og spiser lunsj og ved siden av meg sitter en gjeng med tenåringsjenter som er i følge dem selv verdensvante og med masse livserfaring!
Fantastisk underholdning!!! :D

Temaet for samtalen er giftemål, barn og fødsel. Visste du at:
1. Man må fjerne eggstokker etter man er ferdig å få barn hvis ikke får man kreft??
2. At man bør være samboere i minst 2 år før man gifter seg.
3. Jamfør punkt 2: Neinei, det kan man ikke da blir man bannlyst fra samfunnet. (Sitat: jente i hijab).
3. At det å ha bare søstre og ingen brødre er HELT SYKT!
4. At det er DRIT vondt å føde ass.
5. At noen revner under fødsel assa. (Kommentar fra salen: Shit ass).
6. Jeg skal ikke ha "epidual" under fødsel, det er mye bedre for barnet.

Dette er et lite utdrag! Jeg holder på å le meg i hjel!! :D :D

Jeg kan ikke huske at jeg var så påståelig som ungdom, men man glemmer jo :P

Herlighet, sitter på cafè og spiser lunsj og ved siden av meg sitter en gjeng med tenåringsjenter som er i følge dem selv verdensvante og med masse livserfaring!
Fantastisk underholdning!!! :D

Temaet for samtalen er giftemål, barn og fødsel. Visste du at:
1. Man må fjerne eggstokker etter man er ferdig å få barn hvis ikke får man kreft??
2. At man bør være samboere i minst 2 år før man gifter seg.
3. Jamfør punkt 2: Neinei, det kan man ikke da blir man bannlyst fra samfunnet. (Sitat: jente i hijab).
3. At det å ha bare søstre og ingen brødre er HELT SYKT!
4. At det er DRIT vondt å føde ass.
5. At noen revner under fødsel assa. (Kommentar fra salen: Shit ass).
6. Jeg skal ikke ha "epidual" under fødsel, det er mye bedre for barnet.

Dette er et lite utdrag! Jeg holder på å le meg i hjel!! :D :D

Jeg kan ikke huske at jeg var så påståelig som ungdom, men man glemmer jo :P
Haha, fantastisk!
De skulle bare visst at de ble sitert på BV forumet, ho ho :p

Noen som har tips for å våkne?;) har Kontordag i dag og merker at jeg slitet med å holde øyene oppe!!

Back
Topp