Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt formiddagen på å vaska badet og kjøkkenet. Er det ein ting eg hugsa frå forrige svangerskap så var det å ha ein rein do! Vaska den kvar morgon, for eg viste godt kva som kom utover dagen.
Det værste var når ein var på besøk og du måtte besøka doen med hovudet først og den var ikkje nyvaska...
Så energisk jeg var i går - like trøtt er jeg i dag..
Vesla måtte opp å tisse i natt, hadde mistet kosedyret sitt en annen gang, og tredje gang våknet jeg av "lille måltrost, lille måltrost...." gjennom baby callen... Haha, nydelig vettu, men trenger egentlig ikke sangkonsert kl 3 om morran jeg...
De er jo liksom nydelige, er bare litt vanskelig å huske akkurat det midt på natta... hihiHar drømt såå mye i natt at jeg er helt utslått i tillegg så kom minsten inn kl 01 og skulle ligge i mamma og pappas seng! Våknet av at han brukte magen min som pute ikke mye søvn i natt nei!
Huff i natt hadde eg en forferdelig drøm om at jeg plutselig begynte å blø! Og dette endte i en SA, våknet opp og fortet meg på badet for å se, der var det jo ikke noe blod heldigvis. Men i dag merker jeg ikke noen ting til verken kvalmen fra i går eller ømheten nederst i magen... :/
Haha ja det er nesten litt absurd.. Og kommer kvalmen så hadde jeg sikkert gjort alt for å ikke ha den .. Blir visst aldri fornøydHuff, tenk at vi sitter og er bekymra fordi vi _ikke_ er dårlige.
Haha, fantastisk!Herlighet, sitter på cafè og spiser lunsj og ved siden av meg sitter en gjeng med tenåringsjenter som er i følge dem selv verdensvante og med masse livserfaring!
Fantastisk underholdning!!!
Temaet for samtalen er giftemål, barn og fødsel. Visste du at:
1. Man må fjerne eggstokker etter man er ferdig å få barn hvis ikke får man kreft??
2. At man bør være samboere i minst 2 år før man gifter seg.
3. Jamfør punkt 2: Neinei, det kan man ikke da blir man bannlyst fra samfunnet. (Sitat: jente i hijab).
3. At det å ha bare søstre og ingen brødre er HELT SYKT!
4. At det er DRIT vondt å føde ass.
5. At noen revner under fødsel assa. (Kommentar fra salen: Shit ass).
6. Jeg skal ikke ha "epidual" under fødsel, det er mye bedre for barnet.
Dette er et lite utdrag! Jeg holder på å le meg i hjel!!
Jeg kan ikke huske at jeg var så påståelig som ungdom, men man glemmer jo
Haha, fantastisk!
De skulle bare visst at de ble sitert på BV forumet, ho ho