Ja! Og føles full i magen konstant. Er ikke mulig å holde inne lenger
Det gav jeg opp for noen dager siden... Er ikke vits!! Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Og føles full i magen konstant. Er ikke mulig å holde inne lenger
Nope, gravidbuksene er tatt i bruk her! Og har kjøpt noen fine hverdagskjoler på ebay jeg kan ha tights tilDet gav jeg opp for noen dager siden... Er ikke vits!! Hehe
Nope, gravidbuksene er tatt i bruk her! Og har kjøpt noen fine hverdagskjoler på ebay jeg kan ha tights til
Bruker gravid bukser selv innimellom men vil du dele link til kjolene?Nope, gravidbuksene er tatt i bruk her! Og har kjøpt noen fine hverdagskjoler på ebay jeg kan ha tights til
Hva slags tegninger lager du? kan du vise oss litt?I dag har jeg en skikkelig rydde og ordnedag. Jeg hadde kunstutstilling som ble ferdig forrige uke, og i tiden før den var det jobbing døgnet rundt så det har hopet seg opp litt kan man si med klesvask osv. Samboeren har jobbet mye overtid i samme periode, så da kan man godt si vi henger litt etter
Jeg skal nok ha en tegneøkt etterpå når jeg er noenlunde ajiur
Har dere noen planer for helgen?
Vi får besøk i morgen og søndag er det konfirmasjon til en niese hvor jeg skal bake med et par kaker Jeg ble spurt om å bake en, men tilbydde meg å bake to siden jeg er så glad i å bake
Jeg maler mest, men tegner litt skisser før jeg begynner å male. Kan vise dere noen malerier som jeg hadde på utstillingenHva slags tegninger lager du? kan du vise oss litt?
Tusen takk Ja, det er slitsomt i forkant men veldig moro når man kan åpne utstillingenOi så flink du er moro med egen utstilling da!
Så fine malerier! Legger du bildene dine ut for salg noe sted?Jeg maler mest, men tegner litt skisser før jeg begynner å male. Kan vise dere noen malerier som jeg hadde på utstillingen
Alle gravidbuksene mine ligger å roper etter meg! Mulig å være så oppblåst?? Men skal bort i helga, og har egentlig ikke lyst til å vise alle at jeg er gravid nå i femte uke bare...
Så fine malerier! Legger du bildene dine ut for salg noe sted?
Tusen takkDu er råflink tillan baby!!
Jeg maler mest, men tegner litt skisser før jeg begynner å male. Kan vise dere noen malerier som jeg hadde på utstillingen
Så flink du er!Jeg maler mest, men tegner litt skisser før jeg begynner å male. Kan vise dere noen malerier som jeg hadde på utstillingen