Skravletråd :)

Det gav jeg opp for noen dager siden... Er ikke vits!! Hehe :D
Nope, gravidbuksene er tatt i bruk her! Og har kjøpt noen fine hverdagskjoler på ebay jeg kan ha tights til :-)

Nope, gravidbuksene er tatt i bruk her! Og har kjøpt noen fine hverdagskjoler på ebay jeg kan ha tights til :-)
Bruker gravid bukser selv innimellom :) men vil du dele link til kjolene? :)

Er m/l, 93cm over puppa. 14(xl) ble hakket for stort, men vokser nok inn i den utover graviditeten ;)

Var mye fint hos den selgeren ja! :) å fin kjole:)

Alle gravidbuksene mine ligger å roper etter meg! Mulig å være så oppblåst?? Men skal bort i helga, og har egentlig ikke lyst til å vise alle at jeg er gravid nå i femte uke bare... :(

I dag har jeg en skikkelig rydde og ordnedag. Jeg hadde kunstutstilling som ble ferdig forrige uke, og i tiden før den var det jobbing døgnet rundt så det har hopet seg opp litt kan man si med klesvask osv. Samboeren har jobbet mye overtid i samme periode, så da kan man godt si vi henger litt etter ;)
Jeg skal nok ha en tegneøkt etterpå når jeg er noenlunde ajiur :)
Har dere noen planer for helgen?
Vi får besøk i morgen og søndag er det konfirmasjon til en niese hvor jeg skal bake med et par kaker :) Jeg ble spurt om å bake en, men tilbydde meg å bake to siden jeg er så glad i å bake :)

I dag har jeg en skikkelig rydde og ordnedag. Jeg hadde kunstutstilling som ble ferdig forrige uke, og i tiden før den var det jobbing døgnet rundt så det har hopet seg opp litt kan man si med klesvask osv. Samboeren har jobbet mye overtid i samme periode, så da kan man godt si vi henger litt etter ;)
Jeg skal nok ha en tegneøkt etterpå når jeg er noenlunde ajiur :)
Har dere noen planer for helgen?
Vi får besøk i morgen og søndag er det konfirmasjon til en niese hvor jeg skal bake med et par kaker :) Jeg ble spurt om å bake en, men tilbydde meg å bake to siden jeg er så glad i å bake :)
Hva slags tegninger lager du? :) kan du vise oss litt? :)

Artig at det begynner sånn smått og komme folk inn på juni 2015 :)

Oi:) så flink du er :) moro med egen utstilling da! :)

Du er råflink tillan baby!!

Alle gravidbuksene mine ligger å roper etter meg! Mulig å være så oppblåst?? Men skal bort i helga, og har egentlig ikke lyst til å vise alle at jeg er gravid nå i femte uke bare... :(

Samme her! Føles nesten litt ubehagelig å gå med vanlig bukser. Vil ikke skifte til gravideklær ennå jeg. Det nekter jeg:P bruke heller kjoler når det fortsatt er sommer;)

Back
Topp