Skravletråd :)

Hei hei alle sammen! Jeg er helt ny her inne på babyverden, men tenkte å finne igjen min termingruppe! :) Jeg fikk positiv test for en liten stund siden, og det er fremdeles nesten sjokkerende for meg. Men utrolig spennende. Det blir en koselig tid fremover. Håper det er litt aktivitet her inne så det kunne gått ann å bli kjent med noen i samme situasjon!

Hei hei alle sammen! Jeg er helt ny her inne på babyverden, men tenkte å finne igjen min termingruppe! :) Jeg fikk positiv test for en liten stund siden, og det er fremdeles nesten sjokkerende for meg. Men utrolig spennende. Det blir en koselig tid fremover. Håper det er litt aktivitet her inne så det kunne gått ann å bli kjent med noen i samme situasjon!

Velkommen og gratulerer!! :D

Er 7 uker idag og feirer med å gå med gravidbukse. Syntes det var litt tidlig men får ikke på meg vanlige bukser lengre. Ikke bare pga volum på magen men mest fordi den er så øm og vond! Har brettet strikken ned så det funker helt fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva driver dere jenter her inne med da? Hva jobber dere med, og hva gjør dere på fritiden? :) Er det første nå, eller har dere barn fra før? :)

Hva driver dere jenter her inne med da? Hva jobber dere med, og hva gjør dere på fritiden? :) Er det første nå, eller har dere barn fra før? :)

Jobber i butikk :) På fritiden ehh hmm, trur ikke jeg har så mye fritid egentlig siden jeg har en sønn fra 2013 ;) Nei da men er vel venner og mye kreative hobbyer da ;)

Hva med deg da?

Sitter nå og venter hos jordmor.. Snart er min tur og håper vi kan se et bankende hjerte<3 er så utålmodig..

Åååh så heldig du er:) jeg vil ha også!!! Hvordan vant du dette?

Eg "likar" Barnas Hus på FB og der var det ein konkurranse der du skulle rykka liker og svare kva farge du ønskte. Eg pleier å gjera det, men er jo såååå mange som er med, så trur aldri det blir meg :P

Jobber i butikk :) På fritiden ehh hmm, trur ikke jeg har så mye fritid egentlig siden jeg har en sønn fra 2013 ;) Nei da men er vel venner og mye kreative hobbyer da ;)

Hva med deg da?

Jeg har å ei jente fra før, men hun har blitt 3 år nå, og begynner å klare seg mer selv! Det er på en måte litt godt, så det går mye i hest og trening og sånn. Heldigvis har jeg en jobb så jeg kan styre jobb og fritid som jeg ønsker endel selv :) Er selvstendig næringsdrivende :)

Godt med litt fritid da ;-) og fleksible dager;-) Det har man ikke når man jobber i butikk :-)

Da fikk vi sett/hørt det<3 gikk fort altså! Men fikk med meg bilder og alt:D prikken er ikke mer enn 1,7mm stor:P men hjertet banker og alt ser greit ut. Neste ul blir ikke før 30.okt.

Eg "likar" Barnas Hus på FB og der var det ein konkurranse der du skulle rykka liker og svare kva farge du ønskte. Eg pleier å gjera det, men er jo såååå mange som er med, så trur aldri det blir meg :p
Du er jammen meg heldig assa:) har alltid lurt på om det faktisk bare var tull det hele.. Liker og deler bestandig men skjer jo ingenting:P det er jo en del tusener som også gjør så ikke rart!
Velfortjent uansett! Gratulerer:)

• Liker
Reactions: EJ
Gratulerer så mye og velkommen his oss:)

Noen andre her inne som har konstant gangsperr i magen? Synes det er så rart at uansett hvordan jeg sitter kjennes det ut som jeg har gangsperr, uten at jeg har trent:p håper det er et positivt tegn hvertfall, på at noe skjer!

Noen andre her inne som har konstant gangsperr i magen? Synes det er så rart at uansett hvordan jeg sitter kjennes det ut som jeg har gangsperr, uten at jeg har trent:p håper det er et positivt tegn hvertfall, på at noe skjer!
Ja! Og føles full i magen konstant. Er ikke mulig å holde inne lenger :-P

Back
Topp