Skravletråd :)

Sniktitta litt på babyklær på hm i dag. Gleder meg sånn <3

Da var det helg igjen! Denne uka har gått overraskende fort egentlig! Er 5+1 i dag. Var hos fastlegen på torsdag, men han kunne jo ingen ting stakkar, men tok en test og snakka litt. (Han sa også at han ikke kunne så mye) :p men han var hyggelig da. Ringte jordmor og fikk time i slutten av oktober- ønsket før og hun skulle ringe om det kom opp en ledig time :)
I helga skal jeg bare slappe av og gjøre litt husarbeid :) spise popcorn og se på tv :)
ha en god helg alle dere!! :) :)

Første helgen etter at jeg fant ut at jeg er gravid skal tilbringes under dynen i sofa og i seng. Er syk. Men det gjør ingen ting, for jeg har ingen planer. Og jeg blir tatt pent vare på av kjæresten min. :-) <3

Denne helgen har jeg ingen planer, å det er super deilig! Har vært ute på noe hver helg siden i sommer. Første helga etter jeg fant ut jeg er gravid, så passer egentlig veldig bra:) deilig at det begynner å bli høst, for da skjer det mindre og det er lettere å holde det hemmelig til uke 12;)

Helg, og jeg bare lengter etter senga :-P trenger sårt litt kjærestetid, så håper jeg kan holde ut LITT etter mini har lagt seg. Vært i seng 8 hver kveld denne uka! ;-)

Fullt program med jobb, maling av hus og dåp, så i kveld blir det beina opp. Passer bra at energinivået er på topp!!:rolleyes:

Skal i bursdagsfest i kveld, hadde tenkt å kjøre men nå kunne mannen til ei av de andre kjøre.. Da blir det alkoholfri vin og fullt kjør :p Er egentlig den i gjengen som er mest glad i vin, fest og moro - så skal ikke være lett å ikke vekke mistanke! Håper ikke noen vil granske vinen min, har ikke noen flaske jeg kan tømme den over på..

Er helt utslitt etter denne dagen, så jeg gikk på la meg i senga når jeg la mini. Sambo sovna også på sofaen istad så får se om jeg orker å stå opp igjen litt senere. Så blir det dyreparken imorgen, koselig :-)

Hehe!! Det går nemlig fort den veien... Må prøve litt til bare, sånn at jeg får sett mannen litt i hvertfall :P
Hehe, ja du får prøve:) Vet du forresten når denne trettheten forsvinner? Jeg har sovet i nesten hele dag, å likevell holder øynene på å falle sammen ; p kan ikke være normalt..

Hehe, ja du får prøve:) Vet du forresten når denne trettheten forsvinner? Jeg har sovet i nesten hele dag, å likevell holder øynene på å falle sammen ; p kan ikke være normalt..

Den går liksom hånd-i-hånd med kvalmen. 12 uker kan ikke komme fort nok, på alle måter!!

Jeg har en syk hodepine idag.. off... har sovet på sofaen en stund for å prøve å få den bort, men den ble bare værre.. så nå måtte jeg innta 2 paracet, så får håpe de snart hjelper...

Back
Topp