Har hatt stor matlyst fram til nå, men nå orker jeg ikke tanken på noen ting. Er sulten, og vil spise, men har liksom bare ikke lyst på no...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, hadde det bare vært mulig... :/Uff! Skulle ønske man kunne "ta en ring og la den vandre"...
Kjenner igjen den :-S kom på et herremåltud jeg laga sist gang. Ritzkjeks og amerikansk blanding. Eneste som frista den dagen. Herre...Har hatt stor matlyst fram til nå, men nå orker jeg ikke tanken på noen ting. Er sulten, og vil spise, men har liksom bare ikke lyst på no...
Ja, hvilken rett!! orket ikke kjeks o går engang... Endte med å legge meg halv ni. Tror jeg skal prøve meg på litt frokostblanding nu... Har litt på følelsen at det KAN smake...Kjenner igjen den :-S kom på et herremåltud jeg laga sist gang. Ritzkjeks og amerikansk blanding. Eneste som frista den dagen. Herre...
Kjenner igjen den :-S kom på et herremåltud jeg laga sist gang. Ritzkjeks og amerikansk blanding. Eneste som frista den dagen. Herre...
Hehe... hvem har sagt at leker trenger være med mye farger å lyd?? Det enkle er ofte det besteHaha, mini sitter og leker så konsentrert med noe. Går bort for å se hva det er. Joda, vært i veska mi og funnet tre tamponger han! Utrolig hvor mye underholdning disse kan gi altså ;-)
nam!! ha en flott søndag!Og forresten! Lurer dere på hva jeg skal ha til frokost? Jo, fortsatt litt igjen av kaken
Vis vedlegget 78985
wow! imponert!Holdt ut til kl.21.30 i går da *stolt*!!
frokostblanding ble min reddning i morges også! funket bra, og nå har jeg spist litt suppe og grovt brød til lunsj... dagen tenger til å bli bedre enn i går, heldigvis!God morgen! Fikk sove utpå i dag lukta egg og bacon i hele huset. Men i dag var det IKKE det magen hadde lyst på. Så ble frokostblanding her
Ja, samme her... Jeg og vesla (på 2) er stort sett alltid alene hjemme, mannen er jo alltid på jobb i utlandet, sukk, så tror søsken vil gjøre stor lykke her også! hvor gammel er sønnen din?Ut og gå i skogen på oss nå godt å komme seg ut litt. Merker at lillemann fort blir rastløs i helgene ;-) blir bra med søsken tror jeg!
Ja, samme her... Jeg og vesla (på 2) er stort sett alltid alene hjemme, mannen er jo alltid på jobb i utlandet, sukk, så tror søsken vil gjøre stor lykke her også! hvor gammel er sønnen din?
Og forresten! Lurer dere på hva jeg skal ha til frokost? Jo, fortsatt litt igjen av kaken
Vis vedlegget 78985
2 år i mai han flink til å leke seg og han elsker tegnefilm. Men han har godt av å ut litt ja!Ja, samme her... Jeg og vesla (på 2) er stort sett alltid alene hjemme, mannen er jo alltid på jobb i utlandet, sukk, så tror søsken vil gjøre stor lykke her også! hvor gammel er sønnen din?