Kaktus_86
Elsker forumet
Lykke til!!Tidlig UL i dag...men ikke før kl. 16!! Nervøs, og ikke i stand til å tenke på noe annet... Dette blir en lang dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!!Tidlig UL i dag...men ikke før kl. 16!! Nervøs, og ikke i stand til å tenke på noe annet... Dette blir en lang dag
Morn morn alle sammen!
Håper dagen deres blir toppers i dag.
Jeg sto opp kl 7, og gjorde barna klare, men så følte jeg meg plutselig så dårlig og godguttene mine ble så bekymret at far og til og med mini måtte vekkes:/ hihi de er så skjønne.
Formen er nå fin igjen. Følte meg egentlig vel rett etter oppkast stase på at det er kun engangstilfelle for jeg er jo ikke noe kvalm ellers.
Igår fikk jeg ny Mac av mannen. Så idag blir det mye øving og jobbing med den
Tidlig UL i dag...men ikke før kl. 16!! Nervøs, og ikke i stand til å tenke på noe annet... Dette blir en lang dag
seks.... ha ha, sånn går det når man er flerspråklig... sex!!Hehe, seks
Jo, det er jo det jeg mener... Er på stedet hvil altså, men fått streng beskjed om å putte min mening fremst siden det er jeg som må gjennom dette, så du skal ikke se vekk ifra at jeg holder et lite knøtt i armene mine i mai, lykkelig som få
Jeg er 22, fyller 23 før barnet kommer, og samboer/barnefar er 24, og fyller 25 innen barnet kommer..
Masse lykke til!!Tidlig UL i dag...men ikke før kl. 16!! Nervøs, og ikke i stand til å tenke på noe annet... Dette blir en lang dag
Lykke til! Ikke så lenge igjen nåTidlig UL i dag...men ikke før kl. 16!! Nervøs, og ikke i stand til å tenke på noe annet... Dette blir en lang dag
seks.... ha ha, sånn går det når man er flerspråklig... sex!!
du virker som en jordnær og ansvarsfull kvinne da, så tror nok det knøttet kommer til å vokse opp å ha det alldeles utmerket!
Å, så god du er Sovnet til slutt i firetiden, og som du sir, når man står opp til blå himmel og fuglesang er det jo ingen verdens problem! Ja, boplass finner vi nok ut av, men det sikreste er nok om jeg føder i hjembyen, og så bor med familien, så får barnefaren ta seg av eksamensperioden og flyttingen her i storbyen! Familie, venner og barnefaren støtter meg uansett hva jeg velger, men er redd det er et veldig egoistisk valg å ta når jeg vet barnefar innerst inne ikke er klar for dette..
Men forutsetningene for å greie det, det har jeg så absolutt
Ingen er hipp på å skravle idag!
Jeg fortsetter likevel..
Jeg klarte å samle mine krefter til slutt og sto opp med gutta kledd på dem og vi eller de hadde en kjapp frokost, forkostblanding.
( vanligvis lager jeg alt fra omlette, speilegg, og skjærer tomater, agurk, forskjellig typer ost osv men det kunne jeg ikke idag)
Så var alle man klare mens jeg ble så dårlig og måtte tømme den tomme magen i ca10min:/
Etter at alle var levert, var jeg tilbake og vaska litt klær og kjenner at jeg koker utenfra og fryser sånn inni men ting må jo gjøres! Da var tid for å hente mini til lunsj, og gjett hva han lille hadde lyst å spise? Pizza!! Jeg hadde egentlig makaroni fra gårsdagen som jeg skulle servere men neida! Full nekt!
Da ble det mini pizza'er til han, og han er nå levert på skolen igjen, og jeg er DØD!
Disse mini pizzaene er super gode, jeg skal prøve å skrive oppskriften på deigen og alt snart!
Vis vedlegget 79870
Kose deg masse i helgen da♥ Håper kvalmen holder seg litt mer på avstandVis vedlegget 79882
Jeg har idag vært på jobb igjen. Sov utrolig dårlig inatt, var skremmende kvalm idagtidlig, men greide hele dagen på jobb!! Fortalte alle om graviditeten nå og, sånn i tilfelle jeg skal bli dårlig igjen.
Etter jobb handlet jeg inn mat for en hel helg (ingen mann her i huset..) så jeg slipper å gå ut av døren før jobb mandag
Nå er det big one cheese pizza, tangled og godt beklager visst noen er kvalm