Skravletråd :)

Her kastet jeg inn håndkleet og ringte meg syk fra jobben i dag. Har hatt to 8 timers vakter på rad hvor jeg har vært kvalm, og begynte å slite voldsomt med ryggen i går på jobb. Er også ekstremt sliten etter ei vakt. Tok ikke sjansen på å gå ei vakt til, da jeg er redd for å bli sengeliggende. Får jo allikevel utrolig dårlig samvittighet siden jeg vanligvis drar på jobb hvis jeg ikke er veldig syk.

Har en helgejobb annenhver helg, og jobber i tillegg 70% i kommunen på dagtid. Har sagt opp helgejobben min nå, for å begynne 100% i kommunen. Ei helg igjen om 14 dager. Gleder meg til å få igjen helgene mine. <3
Ikke ha dårlig samvittighet!! Du har jo ikke mye å gjøre på jobb hvis du ikke kan gi noe av deg selv. :)
Så godt å få full fast stilling og fri i helger! Det er gull verdt. (Og deilig å ha dette på plass før permisjon. ;))

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, oldeforeldre er viktig! Synes det er leit at ikke vi ser våre så ofte... Bor så langt unna..
Spiller du håndball selv?

Ja, og dei byrjar å bli så gamle og skrale...
Spelar ikkje lenger pga skader og bekkenløysning frå forrige svangerskap. Er håndballtrenar for eit J16 lag :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Ja, og dei byrjar å bli så gamle og skrale...
Spelar ikkje lenger pga skader og bekkenløysning frå forrige svangerskap. Er håndballtrenar for eit J16 lag :)

❤️Gutt Februar 2014❤️
Ja, samme med mine besteforeldre. De er kjempeslitene når vi har vært der med lille snuppa på besøk. He he, stakkars..
Så gøy da og trene ungjentene. :) god match!

Ja, samme med mine besteforeldre. De er kjempeslitene når vi har vært der med lille snuppa på besøk. He he, stakkars..
Så gøy da og trene ungjentene. :) god match!

Takk :) Er ikkje berre berre og vera trenar for ein gjeng med småkåte 16åringar :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

Takk :) Er ikkje berre berre og vera trenar for ein gjeng med småkåte 16åringar :P

❤️Gutt Februar 2014❤️
Haha, kan se for meg det ja! :D

Nokon andre som har planar for dagen?

❤️Gutt Februar 2014❤️

Vi skal besøke oldeforeldre ganskr snart. Har besøk av søster med familie. Så vi møter mannsterk på "heimen" :-) ellers er det rolig dag her.

God morgen (formiddag)! Endelig en god natts søvn! I dag skal jeg ut å nye det fine været! :) fantastisk høstvær! Skal møte en venninne til kaffe i ettermiddag og etter det blir det husvask og forberedelser til jobbuka som kommer! :/ ønsker alle her inne en riktig god søndag! :)

Vi får middagsbesøk av et vennepar som er gravide. Og som i de to ukene siden de fortalte det ikke har gjort annet enn å mase på at vi og bør bli det! Må forberede meg på heftig juging tenker jeg...

Vi får middagsbesøk av et vennepar som er gravide. Og som i de to ukene siden de fortalte det ikke har gjort annet enn å mase på at vi og bør bli det! Må forberede meg på heftig juging tenker jeg...

Kjenne til den! Lykke til ;)

Klarer ikke å henge med på skravlingen her, så det blir jo nytt innlegg for hverdag på meg:/
I hele igår har jeg prøvd å få tak i mannen uten å lykkes!(han jobber i utlandet). Jeg og broren min dro på shopping og da vi var ferdig, dro vi for å hente gutta hos svigermor. Med en gang jeg ringer på springer barna ut og gliser sånn og de klemmer og kysser på meg:/ tenkte hva skjer, men tar med posene inn i stua og setter meg i sofaen. Mellomste gutten min springer til døra til et av soverommene, og hvisker " han er ikke her"!!! Da slo det meg at dét må være en overraskelse.. Haha.. Fant mannen godt gjemt i et kleskap :P Gud så glad jeg ble og det ble en del tårer skal jeg si dere :happy093..
Vi skifta på guttene, pussa tennene og la dem i seng. Så dro vi hjem til oss, bare oss to<3:hug003
Idag morres kjøpte vi frokost og dro og spiste sammen med dem, og nå blir grillings til middag hjemme hos oss:love017

Formen er fortsatt på topp Men en ting jeg må ha hele tida og det er vann m kullsyre. Klarer ikke uten. Ellers spiser jeg som en hest.

Håper alle har hatt en fantastisk helg.

Shit!! Økt matlyst = skikkeli vektpppgang. Gikk på vekta i dag for å ha noe å telle fremover etter. Haha. 6kg mer enn jeg var i uke 12 med mini!! Jaja :-S

Klarer ikke å henge med på skravlingen her, så det blir jo nytt innlegg for hverdag på meg:/
I hele igår har jeg prøvd å få tak i mannen uten å lykkes!(han jobber i utlandet). Jeg og broren min dro på shopping og da vi var ferdig, dro vi for å hente gutta hos svigermor. Med en gang jeg ringer på springer barna ut og gliser sånn og de klemmer og kysser på meg:/ tenkte hva skjer, men tar med posene inn i stua og setter meg i sofaen. Mellomste gutten min springer til døra til et av soverommene, og hvisker " han er ikke her"!!! Da slo det meg at dét må være en overraskelse.. Haha.. Fant mannen godt gjemt i et kleskap :P Gud så glad jeg ble og det ble en del tårer skal jeg si dere :happy093..
Vi skifta på guttene, pussa tennene og la dem i seng. Så dro vi hjem til oss, bare oss to<3:hug003
Idag morres kjøpte vi frokost og dro og spiste sammen med dem, og nå blir grillings til middag hjemme hos oss:love017

Formen er fortsatt på topp Men en ting jeg må ha hele tida og det er vann m kullsyre. Klarer ikke uten. Ellers spiser jeg som en hest.

Håper alle har hatt en fantastisk helg.
Nei, det nytter ikke å lese skravletråden up to date hele tida!
For en utrolig hyggelig overraskelse av mannen!! Kan forestille meg det var helt fantastisk. :) nyt tiden!!

Shit!! Økt matlyst = skikkeli vektpppgang. Gikk på vekta i dag for å ha noe å telle fremover etter. Haha. 6kg mer enn jeg var i uke 12 med mini!! Jaja :-S
Var startvekta lik da? ;)
Her er det foreløpig ingen vektøkning å snakke om, men jeg angrer for at jeg ikke har fått strammet opp magen skikkelig siden forrige unge, for den eser seg slapt utover for hver time har jeg inntrykk av... :(

Jeg har en kjempe appetitt og føler jeg spiser noe hele tiden. Mannen laga akkurat hjemmelaga pizza til fotballextraen, spiste meg god og mett, men føler meg sulten igjen og gleder meg til morgendagens middag som er pannekaker. Må passe litt på hva jeg dytter i meg for at vekta ikke skal skyte i været!!

Jeg har en kjempe appetitt og føler jeg spiser noe hele tiden. Mannen laga akkurat hjemmelaga pizza til fotballextraen, spiste meg god og mett, men føler meg sulten igjen og gleder meg til morgendagens middag som er pannekaker. Må passe litt på hva jeg dytter i meg for at vekta ikke skal skyte i været!!

Jeg har det også sånn, eller, er enten sulten eller kvalm. Vanskelig å justere, og på en måte blir jeg litt sånn.. Man skal lytte til kroppen osv men ikke finne på å spise mye for det er jamen farlig. Vanskelig når kroppen sier " eg dør snart av sult her altså!"

Er så oppblåst at eg ser kjeeeeeeeempe gravid ut... Ikkje bra!

Er også litt oppblåst, men det er til litt forskjellige tider på dagen, er ganske slank fra før, så magen popper bare ut av luft et par ganger om dagen... Håper den holder seg inne når jeg er på jobb.. Er enda litt tidlig å fortelle...

Synes jeg hat vært oppblåst i 3 uker nå...! Eller var jeg bare så rund i magen før dette?! :o husker ikke... :s

I dag skal jeg prøve meg på jobb. Sitter i skrivende stund å spise én og én cherio bare for å forsikre meg at de ikke kommer i retur :-P Veldig nær en tur ned i porselenstrona i dag. Men den gledelige nyheter er at de tørre cheriosene ser ut til å dempe kvalmen :-) Ha en fin dag damer! :-)

Back
Topp