Skravletråd :)

Min helg skal egentlig:
Fredag: hjemmekontor, handle mat, hente datter i barnehagen, middag/dusj og seng for henne, og barnevakt hit og jeg på bursdagsfest.
Lørdag: Reise å besøke mannen på jobb sammen med lillesnuppa, og sove over til søndag. (halvannen times kjøring...)

Slik jeg tror min helg blir:
Fredag: en kamp om å rive seg løs fra BV forumet og ta tak i jobb på kontoret. lete febrilsk i frysern etter noe vi kan ha til middag, slik at jeg slipper å reise i matbutikken, hente snuppa og kose oss med maten foran tv'n, dusje og hoppe i pysj begge to, avlyse barnevakt, og melde avbud til bursdag og LEGGE MEG KLOKKA HALV NI!
Lørdag: Reise å handle mat, fordi det ikke finnes noen verdens ting i kjøleskapet mer, bruke hele formiddagen på å finne unnskyldninger til å ikke reise å besøke mannen, slappe av hjemme, legge seg tidlig...
Søndag: Reise å besøke mannen! tur retur på en dag isteden!

Hei og morgen alle sammen!

Enda en fin, varm og solrik dag å stå opp til. Det er så deilig.
Igår dro jeg ikke på trening. Var for sliten, så får satse på å dra i morgen.
Nå er det matlaging, så hente mini til lunsj.
På kvelden skal jeg på foreldremøte på skolen til mini og pizzadate med naboen med alle barna.

Ha fortsatt en super dag videre:)

Fått bestilt tidlig ultralyd i dag, så spennende når jeg skal dit 3 oktober. Testet tidlig, klar positiv test i uke 3 + 1 så spent om jeg er lenger på vei eller om det kanskje er to.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei og morgen alle sammen!

Enda en fin, varm og solrik dag å stå opp til. Det er så deilig.
Igår dro jeg ikke på trening. Var for sliten, så får satse på å dra i morgen.
Nå er det matlaging, så hente mini til lunsj.
På kvelden skal jeg på foreldremøte på skolen til mini og pizzadate med naboen med alle barna.

Ha fortsatt en super dag videre:)
Sool morgen! :)
Du, kan jeg spørre deg... har du alle tre gutta på skolen? ble nysgjerrig... ;)

Hahaha sillevilla!!! Blir nesten sånn til slutt for det meste her å:P

Sool morgen! :)
Du, kan jeg spørre deg... har du alle tre gutta på skolen? ble nysgjerrig... ;)
Ja og på to forskjellige skoler. To av dem går på en internasjonal og mini på lokal.
Her er det skoleplikt fra 3 år. Mini er fortsatt ikke 3 men fyller 3 i nov. Derfor vil jeg ikke ha han i kantinen på skolen, men henter han daglig og leverer når lunsjpausen er ferdig;)

Jaha!!
Her jeg bor er det skoleplikt fra 6 år, MEN nesten alle barn begynner på førskolen når de er 2,5-3 år... Min datter kommer til å begynne neste vår en eller annen gang (oppstart for de minste første dagen etter hver eneste ferie hele året...). Da er hun drøyt 2,5år. :)
Artig å finne en til med "samme system" her inne.

Ja og på to forskjellige skoler. To av dem går på en internasjonal og mini på lokal.
Her er det skoleplikt fra 3 år. Mini er fortsatt ikke 3 men fyller 3 i nov. Derfor vil jeg ikke ha han i kantinen på skolen, men henter han daglig og leverer når lunsjpausen er ferdig;)
Jaha!!
Her jeg bor er det skoleplikt fra 6 år, MEN nesten alle barn begynner på førskolen når de er 2,5-3 år... Min datter kommer til å begynne neste vår en eller annen gang (oppstart for de minste første dagen etter hver eneste ferie hele året...). Da er hun drøyt 2,5år. :)

Kor bur dikka?

❤️Gutt Februar 2014❤️

Jaha!!

Førskole er nok det rette ja! De begynner selvsagt på første når de fyller 6. Men fortsatt plikt å gå 3 trinn før oppstart i førsteklasse. Barnehagen her er til maks 3 år, deretter sendes barna på "skolen" om du skjønner:)
Da er vi jo i samme båt! Blir nok spennende for minsta di å begynne snart. Her er mini så fornøyd og ikke minst jeg! Han sluttet med bleie og smokk. De læres å gå på do selv og nektes bruk av bleie. Ellers lærer de så mye allerede<3

EJ - vi bor et sted i Europa;) mer info kommer når jeg får kommet inn på hemmelig forum :)

• Liker
Reactions: EJ
Førskole er nok det rette ja! De begynner selvsagt på første når de fyller 6. Men fortsatt plikt å gå 3 trinn før oppstart i førsteklasse. Barnehagen her er til maks 3 år, deretter sendes barna på "skolen" om du skjønner:)
Da er vi jo i samme båt! Blir nok spennende for minsta di å begynne snart. Her er mini så fornøyd og ikke minst jeg! Han sluttet med bleie og smokk. De læres å gå på do selv og nektes bruk av bleie. Ellers lærer de så mye allerede<3
Ja, samme her, barnehagen er fram til 3år. Lillesnuppa sluttet med bleie rett før 2-årsdagen, så er ihvertfall tidlig nok ute der. Blir spennende ja, kjenner nesten jeg gleder meg litt allerede. :)

Så flink hun er!! :) Ganske tidlig det.

Så flink hun er!! :) Ganske tidlig det.
Ja, jeg ble egentlig veldig overrasket... Helt ærlig så har jeg gått litt ubevisst å gruet meg til det, vet ikke hvorfor. Men det var jo gjort på 3 dager! Helt utrolig hvor lett det var. :D

Har fri i dag, tar det skikkelig med ro! Er så trøtt for tida, i tillegg til at jeg sover dårlig, må opp og tisse en 7-8 ganger hver natt. Litt småuggen om morran, men får i meg knekkebrød og da blir det bedre.

Tror det blir taco i kveld, også lurer jeg på om jeg skal overraske mannen med å ta helgevasken før han kommer hjem. Må bare komme meg vekk fra sofaen ..:)

Sent from my iPad using BV Forum

Går det an å bytte/endre navn på ein tråd? Er så mange "skravletråd" at det hadde vore greiareom ein hadde overskrifta "skravletråd mai'15"
:P

❤️Gutt februar 2014❤️

Oooh, pops sea salt blir faaaarlig ser jeg. Vurderer å klage på den! Det går ikke an å stoppe før posen er tom :-P nomnom!

Oooh, pops sea salt blir faaaarlig ser jeg. Vurderer å klage på den! Det går ikke an å stoppe før posen er tom :-P nomnom!

Kva er det?

❤️Gutt februar 2014❤️

Ja, jeg ble egentlig veldig overrasket... Helt ærlig så har jeg gått litt ubevisst å gruet meg til det, vet ikke hvorfor. Men det var jo gjort på 3 dager! Helt utrolig hvor lett det var. :D

Det har noe med hvor lyst de har til å gi slipp på bleia også.. Nr 2 sluttet så tidlig som jenta di. Ble så overrasket for nr 1 hadde vansker med dobesøk. Han var redd han skulle falle:O så sluttet ikke før han var 3,5. Og mini har jeg prøvd med i hele sommer, men det gikk ofte i uhell. Han tissa overalt:/

Back
Topp