Skravletråd :)

Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke på jobb i morgen. Hvordan i all verden skal det gå med konstant kvalme. Veldig freeesht å stå i butikk da :p

Levert min første innlevering i matte! Er kjempespent da dette virkelig ikke er mitt favorittfelt:P Regner med endel feil, men sånn er del vel i starten. Håper bare den blir godkjent=D

Levert min første innlevering i matte! Er kjempespent da dette virkelig ikke er mitt favorittfelt:P Regner med endel feil, men sånn er del vel i starten. Håper bare den blir godkjent=D
Det er vell alltid noen feil i matteinnleveringer! Enten det er slurvefeil eller ikke ;) Lykke til :)

Klarer ikke å følge helt med alle her i skravletråden:P men titter innom i ny og ne!
Igår hadde vi en eller annen tråd om trening der jeg selv postet at det ikke jeg fikk tid til, og gjett hva? Idag var jeg på min aller første trening;) det var faktisk veldig moro og instruktøren passet ekstra godt på meg og lot meg prøve noen øvelser som ikke er for harde mot magen.
Så dette håper jeg det fortsetter! Et sunt liv begynner<3

Ellers er jeg i tipp topp form *bankibordetoppogned*! Glad jeg ikke er så kvalm og appetitten er skremmende!
Min første legetime er bestilt og det blir lørdag:)
Ønsker alle en finfin dag videre ;)

Nattens drøm : Måtte drepe mange dinosaurer med sånn stor fiskekrok:p Haha. Jeg drømmer så rare drømmer fortiden ; p

Haha, klarte du å drepa nokon?

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Ja;p Drepte alle. Måtte nesten hogge hodene av, siden de kunne begynne å leve igjen viss ikke alle blodårene var kuttet av.
Snakk om fantasi liksom; p

Trur eg hadde våkna litt sveitt om det var min drøm :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Hahaha!! Fantastiske drømmer!! :D Rekker ikke å drømme jeg, rekker knapt å treffe puta før jeg er langt borte... :P

Jeg er som deg Lambi`83 :) jeg går rett inn i en drømmeløs koma tilstand :P

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Nokon gongar våknar eg opp til dei villaste drømmane, andre gonger kan eg ikkje hugsa å ha lagt meg :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Må nesten le av drømmen din lillemarihøne:P for en voldsom drøm!

Det lukter fisk av hele meg etter matlaging og dusjen har streika ( tettet av kalkavleiring). Hva skal jeg gjøre nå? Hvorfor valgte jeg akkurat denneretten? Argh så kjedelig. Får prøve å ta en "dusj" i vasken senere:P

Dette ble forresten lunsjen vår i dag, kjempe godt og supert enkelt. Tagliatelles med røkt laks.
image.jpg

Det lukter fisk av hele meg etter matlaging og dusjen har streika ( tettet av kalkavleiring). Hva skal jeg gjøre nå? Hvorfor valgte jeg akkurat denneretten? Argh så kjedelig. Får prøve å ta en "dusj" i vasken senere:P

Dette ble forresten lunsjen vår i dag, kjempe godt og supert enkelt. Tagliatelles med røkt laks.
Vis vedlegget 77018

Oppskrift?

❤️Gutt februar 2014❤️

Deler gjerne oppskrift EJ;)

Sausen til tagliatelles:
- 250gr Champingon, kutt soppen i skiver.
- 250gr crême fraiche
- 1-2 finhakket rødløk
- salt og pepper

- 2pk røkt laks à 150gr.
- gressløk og cherry tomater.

-1pk tagliatelle à 500gr

Stek løk og sopp og så ha lokk på til de er møre. Bland crême fraiche og ha i salt og pepper etter smak. La det småskoke uten lokk. Sausen tar ca 12min.

Bland tagliatelles og sausen i kjelen. Skjær laksskivene i lange striper og ha dem blandet i tagliatelles. Ha lokk på og vent få min før servering. Dryss over finhakket gressløk og cherry tomater.

Bon appétit <3

Last edited:
Back
Topp