Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vell alltid noen feil i matteinnleveringer! Enten det er slurvefeil eller ikke Lykke tilLevert min første innlevering i matte! Er kjempespent da dette virkelig ikke er mitt favorittfelt Regner med endel feil, men sånn er del vel i starten. Håper bare den blir godkjent=D
Herregud så fine kopper! Veldig kreativt av deg, og ett flott resultat ble detVis vedlegget 74497
Her er koppene minstemann mala på ene siden og ho eldste på den andre siden
*Taster på appen*
Ja;p Drepte alle. Måtte nesten hogge hodene av, siden de kunne begynne å leve igjen viss ikke alle blodårene var kuttet av.Haha, klarte du å drepa nokon?
GuttFebruar 2014
Nr 2 i mai?
Ja;p Drepte alle. Måtte nesten hogge hodene av, siden de kunne begynne å leve igjen viss ikke alle blodårene var kuttet av.
Snakk om fantasi liksom; p
Hehe;pTrur eg hadde våkna litt sveitt om det var min drøm
GuttFebruar 2014
Nr 2 i mai?
Jeg er som deg Lambi`83 jeg går rett inn i en drømmeløs koma tilstand
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Veldig! Hehe.Fint der og
Det lukter fisk av hele meg etter matlaging og dusjen har streika ( tettet av kalkavleiring). Hva skal jeg gjøre nå? Hvorfor valgte jeg akkurat denneretten? Argh så kjedelig. Får prøve å ta en "dusj" i vasken senere
Dette ble forresten lunsjen vår i dag, kjempe godt og supert enkelt. Tagliatelles med røkt laks.
Vis vedlegget 77018