Skravletråd:)

Har ikke sett men får skrive et innlegg før jeg går inn og ser, sånn i tilfelle den er fin:-p
 
Den var veldig fin, vil gjerne ha den je g)
 
Hehehe så ler litt av deg Lovebelly!!;D ja nå må vi skravle mye:D


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg flirer også av deg, Lovebelly :P Jeg var ikke så begeistret for den veska, jeg :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hvor mange innlegg ligger dere vanligvis på pr mnd?
er så lenge siden jeg har vært aktiv så jeg kjenner jeg er litt rusten
 
Det var Ubeskrivelig godt å slenge seg på sofaen nå:D
Hva gjør dere andre?



:anyone <------------Skjønner ikke hvor denne fyren kom fra?:p
 
Sofaen her å! Prøver å ligge flatest mulig. Har begynt å bli ubehagelig hvis ting presser på magen :p

❤ alle gode ting er tre ❤
 
Nettopp våknet.. fortsatt ikke oppkast, bare litt generelt uggen spesielt på kveldstid.. smerter i lysken, bekken og magen innimellom.. ellers går det overraskende fint fortsatt :-) igår måtte jeg ta på joggebukse siden dongeribuksa ble ubehagelig, så kjenner til det med press på magen!

Hvordan har dere andre det?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg våkner og med en gang jeg reiser meg, blir jeg veldig kvalm. Hiver da i meg noe vann som jeg spyr like etter. Så er det tid for frokost før jeg blir kvalm igjen og ting repeteres :P men blir så kvalm etter jeg har spist også. Må heldigvis ikke spy da ;)

Æsj, jeg fant en LOPPE på genseren min. Flotte greier.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg våkner og med en gang jeg reiser meg, blir jeg veldig kvalm. Hiver da i meg noe vann som jeg spyr like etter. Så er det tid for frokost før jeg blir kvalm igjen og ting repeteres :P men blir så kvalm etter jeg har spist også. Må heldigvis ikke spy da ;)

Æsj, jeg fant en LOPPE på genseren min. Flotte greier.


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor mye sover du per natt? Kanskje du får for lite søvn?


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
åååå.... har så vondt i hode hver dag. tett i nesen uten å være forkjøla, og trøtt som fy!!!! blir sinnsykt hardt å starte på jobb igjen etter en uke sykemeldt!!
 
Finn form er i barnebursdag og stapper innpå kake, angrer nå for jeg ble utrolig kvalm :-)
Ellers er formen super så jeg skal prøve å komme meg ut på en sykkeltur i løpet av ettermiddagen
 
Vet dere hva? Jeg tror jeg har funnet redningen på matproblemet mitt!

Når jeg er sulten og kvalm, men ingen mat frister, er det kun salami/fårepølse som frister. Nettopp istad varmet jeg to stk i microen før jeg la den i kjøleskapet til de ble kalde. Var ikke 100% samme smak, men HERREGUD så godt!!

Dette går vel bra å gjøre? Det var den beste skiven jeg har spist siden jeg fant ut at jeg var gravid!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei dere. Etter å ha lest litt rundt om cb digital så lurer jeg på hvilke erfaringer dere har? Tok i går som viste "gravid 1-2" , var 4+3 i går. Skulle det ikke da ha vist 2-3 ? Mye man skal bekymre seg for også ja:eek: kjenner det er noe som strekker på seg/murringer heldigvis. Men.... hvor nøyaktig er denne ukestesten?



Hei!
Jeg hadde det akkurat likedan, men jeg spurte legen om dette, for syntes det var så rart. Men han sa at graviditeten blir regnet fra første dag i siste menstruasjon, selv om jeg sånn rent teknisk sett ikke har vært gravid i mer en ca 2 uker. Så det stemmer =) Ikke noe å bekymre seg for =)
 
Back
Topp