Skravletråd:)

Må gjøre:
-Ta av trekket på sofaen og vaske det
-rydde i stua
-rydde vaskerommet!!!!
-vaske gangen og trapp
-sortere i leker så vi får flytta rommet til eldstejenta..

Istedenfor har jeg yngstemann hjemme i dag, spiser 10 måltider på formiddagen, sitter på BV ;)


TuMmY LoVe

Jeg sovnet visst jeg.
Har du fått gjort noe av tingen på lista?




<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
...og nå vurderer jeg nesten legevakten for kvalmestillende..ha ha ha ha


Allerminsten 2015? ❤️
 
Det smalt på vei til tilvenning. Kan tro jeg ble glad når de sa jeg kunne gå hjem noen timer! Rett hjem og rett i seng! :s


Allerminsten 2015? ❤️
 
Mini hadde heldigvis litt tid der før ferie, så helt ukjent var det ikke :)


Allerminsten 2015? ❤️
 
I dag var første dag på jobb etter 4 uker ferie, godt :)

Men jeg begynner å slite litt med kvalme kjenner jeg :-( Er 5+1 uker på vei, og kan ikke gå lange tiden uten vann eller litt mat før jeg kjenner kvalmen bre seg fra magen og oppover brystet.

Hadde en kjempebra løpeøkt i dag etter jobb, men rett etterpå ble jeg sykt kvalm igjen.

Håper det gir seg snart :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg skikkelig til jobb igjen om noen dager :D Tiden går jo bittelitt fortere og man slipper å tenke så mye!


Allerminsten 2015? ❤️
 
Ikke værst å ha klart 1 ;)


TuMmY LoVe

1 e kjempe bra, jeg fikk også gjort en... Vaska kjøkkenet før jeg henta guttungen i barnehagen. Og nå etter gubben kom hjem fikk jeg såå dårlig samvittighet for fiskene, så fikk kara meg til å bytte vann - 1 mnd til neste gang;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Blir med å skravler..
Hadde lyst på hamburger istad og kjøpte med fra det lokale gatekjøkkenet.. Endelig skulle jeg få i meg noe mat! :p
Etter to biter å stoppa det seg, men jeg presset det i meg! Må jo ha mat i kroppen..
Det skulle jeg aldri gjort.. ANGRER! Siste gang jeg spiser burger i dette svangerskapet.. ugh :( *Syt*
 
Blir med å skravler..
Hadde lyst på hamburger istad og kjøpte med fra det lokale gatekjøkkenet.. Endelig skulle jeg få i meg noe mat! :p
Etter to biter å stoppa det seg, men jeg presset det i meg! Må jo ha mat i kroppen..
Det skulle jeg aldri gjort.. ANGRER! Siste gang jeg spiser burger i dette svangerskapet.. ugh :( *Syt*
Neeei, burger som er så godt!!! Formen nå da?


TuMmY LoVe
 
1 e kjempe bra, jeg fikk også gjort en... Vaska kjøkkenet før jeg henta guttungen i barnehagen. Og nå etter gubben kom hjem fikk jeg såå dårlig samvittighet for fiskene, så fikk kara meg til å bytte vann - 1 mnd til neste gang;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Vær forsiktig med bakterier og slikt nå da, med tanke på graviditeten og akvariet ;)


TuMmY LoVe
 
Neeei, burger som er så godt!!! Formen nå da?


TuMmY LoVe
Uff.. Ligger helt stille og små slurper vann så tror jeg klarer og holde på det. Graviditet gjør så mye rart med kroppen :p Hvordan går det med deg da?
 
Uff.. Ligger helt stille og små slurper vann så tror jeg klarer og holde på det. Graviditet gjør så mye rart med kroppen :p Hvordan går det med deg da?
Dytta innpå en pose med sjokoladeskruer fra Rema nå ;) formen i dag har vært topp :) :)


TuMmY LoVe
 
Nå skal jeg syte.
Jeg er så DRIT lei denne kvalmen at jeg snart går på veggen! Og nå er jeg blitt så trøtt at jeg sliter etter lunsj på jobb. I tillegg nå så kjenner jeg på hint av halsbrann, samtidig som jeg har mye luft til tider som ikke vil komme ut, hverken den ene eller den andre veien. Enda fire uker til jeg er 12 uker og til kvalmen muligens avtar. Nå vil jeg hoppe over til den koselige delen av svangerskapet! Bollemage og spark, if you please! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp