Skravletråd:)

Ble helt anti melkeprodukter nesten med en gang jeg ble befruktet :p Merkelig.. For melk og yoghurt var jeg stor forbruker av :eek:

Det er rart det der. Før Forrige svangerskap så eeelsket jeg chorizo, tålte ikke smaken mens jeg var gravid og etterpå så elsket jeg det igjen... Har ikke noe enda som jeg ikke takler, men det kommer vel.


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
JAAA, melkeprodukter skal man ikke ta om man er kvalm ;)


TuMmY LoVe

Åhhh det visste jeg ikke, skal ha det i bakhodet når jeg blir kvalm;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Skjønner deg veldig godt!!! Er så utrolig kjipt å være dårlig!! Kanskje det hadde hjulpet deg å jobbe litt redusert nå? 80% feks?

Melk hjelper mot halsbrann;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Men jeg jobber jo allerede 80%!! :p
Det skal jeg huske på :) Hadde mye halsbrann med første, og da var melk og yoghurt gull!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei takk, vil heller ha kvalme enn bekkenløsning.
Kvalmen kan man gjøre noe med, bekkenløsninngen blir bare værre og værre...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vet, men kvalme hemmer meg på en heeelt annen måte. Da går jeg heller med vondt i korsryggen/hoftene enn å være uvel hele tiden og lure på om jeg skal spy eller ikke.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er rart det der. Før Forrige svangerskap så eeelsket jeg chorizo, tålte ikke smaken mens jeg var gravid og etterpå så elsket jeg det igjen... Har ikke noe enda som jeg ikke takler, men det kommer vel.


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Det er så rart ja.. Forrige svangerskap så hadde jeg total dilla på melkeprodukter!
 
Kjenner masse strekking og murring idag:) å for meg er det positivt, da jeg ikke har sånne symptomer på tr :) også minnes det veldig som da jeg var gravid de andre gangene ;)

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg har dilla på sjokoladepudding i hvert svangerskap, men hater det til vanlig....


TuMmY LoVe

Så rart:p


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Men jeg jobber jo allerede 80%!! :p
Det skal jeg huske på :) Hadde mye halsbrann med første, og da var melk og yoghurt gull!


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe:p får prøve 60% da:p



<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Back
Topp