Skravletråd:)

Nå skal jeg syte.
Jeg er så DRIT lei denne kvalmen at jeg snart går på veggen! Og nå er jeg blitt så trøtt at jeg sliter etter lunsj på jobb. I tillegg nå så kjenner jeg på hint av halsbrann, samtidig som jeg har mye luft til tider som ikke vil komme ut, hverken den ene eller den andre veien. Enda fire uker til jeg er 12 uker og til kvalmen muligens avtar. Nå vil jeg hoppe over til den koselige delen av svangerskapet! Bollemage og spark, if you please! <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jeg så enig i! 1 trimmester går såå sakte :oops:
 
Blir med å skravler..
Hadde lyst på hamburger istad og kjøpte med fra det lokale gatekjøkkenet.. Endelig skulle jeg få i meg noe mat! :p
Etter to biter å stoppa det seg, men jeg presset det i meg! Må jo ha mat i kroppen..
Det skulle jeg aldri gjort.. ANGRER! Siste gang jeg spiser burger i dette svangerskapet.. ugh :( *Syt*

Off å burger som e så godt...! Du får prøve igjen litt seinere..;)

Skulle ønske jeg var kvalm nå, så hadde jeg kanskje ikke glefset i meg to kroneis :S


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Vær forsiktig med bakterier og slikt nå da, med tanke på graviditeten og akvariet ;)


TuMmY LoVe

Oi steike det har ikke jeg tenkt på... Må Google;);)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Off å burger som e så godt...! Du får prøve igjen litt seinere..;)

Skulle ønske jeg var kvalm nå, så hadde jeg kanskje ikke glefset i meg to kroneis :S


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Skulle ønske jeg kunne glefset i meg noe.. :p
 
Nå skal jeg syte.
Jeg er så DRIT lei denne kvalmen at jeg snart går på veggen! Og nå er jeg blitt så trøtt at jeg sliter etter lunsj på jobb. I tillegg nå så kjenner jeg på hint av halsbrann, samtidig som jeg har mye luft til tider som ikke vil komme ut, hverken den ene eller den andre veien. Enda fire uker til jeg er 12 uker og til kvalmen muligens avtar. Nå vil jeg hoppe over til den koselige delen av svangerskapet! Bollemage og spark, if you please! <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner deg veldig godt!!! Er så utrolig kjipt å være dårlig!! Kanskje det hadde hjulpet deg å jobbe litt redusert nå? 80% feks?

Melk hjelper mot halsbrann;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Skjønner deg veldig godt!!! Er så utrolig kjipt å være dårlig!! Kanskje det hadde hjulpet deg å jobbe litt redusert nå? 80% feks?

Melk hjelper mot halsbrann;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Men gjør kvalmen værre ;)


TuMmY LoVe
 
Haha, ikke jeg heller! Er kun en plage. :p Gi meg heller bekkenløsning enn kvalme. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei takk, vil heller ha kvalme enn bekkenløsning.
Kvalmen kan man gjøre noe med, bekkenløsninngen blir bare værre og værre...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Skulle ønske jeg kunne glefset i meg noe.. :p

Du får ta det i små porsjoner. Kanskje en is hadde vært godt?;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Vet ikke om det er noe stor fare, vet bare at om man har sår på hendene må man IKKE vaske det!


TuMmY LoVe
Vaske såret eller akvariumet?


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Du får ta det i små porsjoner. Kanskje en is hadde vært godt?;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Ble helt anti melkeprodukter nesten med en gang jeg ble befruktet :p Merkelig.. For melk og yoghurt var jeg stor forbruker av :eek:
 
Har hørt at `Lovehearts` skal hjelpe mot det meste.. dog ikke bekkenløsning!
 
Back
Topp