Skravletråd:)

Åå jeg vil ha vannmelon! :) hmm.. må nok på butikken når jeg har lagt storebror :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Frossen stratos...
 
Gi meg matlyst, så er jeg fornøyd! Redd jeg må ringe legen imorgen for sykemelding. Ligger strak ut med kvalme fra jeg kommer hjem fra jobb. Og for en effektivitet på jobb, ikke så lett å konsentrere seg når man merker kvalmen HELE tiden, ikke ett minutts pause. Jaja, det var dagens utblåsning! Ha en ellers strålende gravidkveld!
 
Gi meg matlyst, så er jeg fornøyd! Redd jeg må ringe legen imorgen for sykemelding. Ligger strak ut med kvalme fra jeg kommer hjem fra jobb. Og for en effektivitet på jobb, ikke så lett å konsentrere seg når man merker kvalmen HELE tiden, ikke ett minutts pause. Jaja, det var dagens utblåsning! Ha en ellers strålende gravidkveld!

Huff!! Føler med deg - om det hjelper er vi flere i den klubben! Måtte dra hjem fra jobb idag fordi jeg bare satt og brakk meg - mulig jeg blir hjemme imorra og om dette fortsetter må jeg ta meg en tur til legen å vurdere sykemelding eller medisiner :-(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg sliter ikke med kvalme på dagtid.. Men når eg kommer hjem fra jobb er jeg skikkelig uggen.. Ikke sånn at jeg skal spy, men bare kvalm på en anderledes måte.... Aner ikke om d kommer av at jeg er så sliten eller hva d er... Ikke noe godt....
 
SÅ mye for å prøve å spise sunt! Samboeren mente vi fortjente litt kos til kvelds, så nå disker han opp med brownies :eek: klarer jo ikke holde meg unna da :p

❤ alle gode ting er tre ❤
 
SÅ mye for å prøve å spise sunt! Samboeren mente vi fortjente litt kos til kvelds, så nå disker han opp med brownies :eek: klarer jo ikke holde meg unna da :p

❤ alle gode ting er tre ❤

Åååh, brownies! Her ble det tre kyllinglår til kvelds... Og litt cola.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, da var jeg sykemeldt til 7. September... ikke no tilbud om kvalmestillende eller noe, måtte bare ta det med ro.. håper dette gir seg fort!!!! Kvaaaaalm!!! (Dagens syyyteinnlegg)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp