Skravletråd:)

ML85

Forelsket i forumet
En skravletråd er vel på sin plass? ;)

- Så da er det bare å lufte tankene sine, tømme seg for frustrasjon, dele gleder, oppskrifter, osv osv :)

Jeg for min del, var på apoteket i dag og kjøpte meg cb digital som skal takes i morgen. Og kjenner meg noget nervøs av den grunn. Til tross for 3 positive tester:p
 
Jeg har en digital som jeg skal ta til lørdag :) kjenner meg også nervøs, men jeg satser på at det går bra :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg har én strimmel og én CB som jeg har lyst til å bruke, men tror det er best om jeg venter litt for å se bedre hvordan dette går. :p Vurderer å ta en i morgen da det er to-tre dager siden sist. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, så på kalenderen at jeg ikke har tatt en siden mandag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har en digital som jeg skal ta til lørdag :) kjenner meg også nervøs, men jeg satser på at det går bra :)

♡ ønsker en liten ♡[/quo:anyone


Rart med det, dette her. Som om cb digital gir den klare dommen. Jeg Kjenner heldigvis at det er ting som skjer i mageregionen denne gangen. Og enormt oppblåst:geek ("anyone" fikk jeg ikke bort igjen)
 
Ja er rart det der :p men det jeg liker med de digitale er at di gir ett ganske sikkert svar på om det går oppover med hcg'en :) når jwg var gravid nå sist i april. Så stod den på 1-2 uker hele tiden, økte ingen ting. Så da skjønte jeg det ganske fort att det kom til å gå galt. Så nå krysser jeg fingrene for å se 1-2 til lørdag :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Men da får du nok et klart svar nå om du tar ny test:)

Ja, jeg håper inderlig på en sterkere strek eller kryss, selv om krysset var allerede ganske klart på mandag. :p

Her er testene mine, forresten. Strimlene ble tatt søndag kveld (med forskjellig urin) og CB mandag.

ImageUploadedByBV Forum1406233564.517392.jpg

ImageUploadedByBV Forum1406233596.867442.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, sant. Kommer også til å sjekke med digital om det stiger denne gangen. Da jeg var gravid i januar gjorde jeg ikke det, og var lykkelig gravid i 8 uker før det plutselig kom blod. Men hadde en følelse på at ting ikke stemte (sånn innerst inne) nå derimot har jeg en veldig god følelse:)
 
Ja, sant. Kommer også til å sjekke med digital om det stiger denne gangen. Da jeg var gravid i januar gjorde jeg ikke det, og var lykkelig gravid i 8 uker før det plutselig kom blod. Men hadde en følelse på at ting ikke stemte (sånn innerst inne) nå derimot har jeg en veldig god følelse:)


Så bra du har en god følelse denne gangen :) jeg er ikke helt der enda, men håper at den følelsen kommer etterhvert :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Fikk forresten vite at svogeren min har fridd til kjæresten sin i dag! De har vært sammen i ca to år. Jeg holdt på å gråte, men vet ikke hvorfor! :p Sikkert en blanding av glede for dem og fordi at jeg og samboeren min har ett barn sammen, pluss en i magen nå, men har JEG fått ring på fingeren? Etter 7,5 år? NEIDA! :p

Svigerfar sparket borti samboeren min og sa "treging!" :p Han er nå én av tre sønner som ikke er forlovet enda. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk forresten vite at svogeren min har fridd til kjæresten sin i dag! De har vært sammen i ca to år. Jeg holdt på å gråte, men vet ikke hvorfor! :p Sikkert en blanding av glede for dem og fordi at jeg og samboeren min har ett barn sammen, pluss en i magen nå, men har JEG fått ring på fingeren? Etter 7,5 år? NEIDA! :p

Svigerfar sparket borti samboeren min og sa "treging!" :p Han er nå én av tre sønner som ikke er forlovet enda. :p


Sent from my iPhone using BV Forum


Hehe. Så koselig for de:) Men Bra det er flere som har treige mannfolk:p kanskje neste år tenker jeg. Da har vi 10 årsdag;)
 
Flere som har brunt slim enda? Off.. kan ikke si jeg liker det altså... om jeg mister nå igjen, så blir det 3 gang i år.. :/
Håper det ikke er noe og att det forsvinner snart! Hater å gå med flere bekymringer enn nødvendig!

♡ ønsker en liten ♡
 
Flere som har brunt slim enda? Off.. kan ikke si jeg liker det altså... om jeg mister nå igjen, så blir det 3 gang i år.. :/
Håper det ikke er noe og att det forsvinner snart! Hater å gå med flere bekymringer enn nødvendig!

♡ ønsker en liten ♡
Jeg har det fortsatt jeg også, er vist ikke så uvanlig rundt ikm.


6. April 2013
7. April 2015
 
Jeg har det fortsatt jeg også, er vist ikke så uvanlig rundt ikm.


6. April 2013
7. April 2015


Takk for beroligende ord :) satser på at det går bra!

♡ ønsker en liten ♡
 
I dag føler jeg meg veldig flink og sunn! Har trent i en time og spiser nå en grov baguette :p Fikk sykt lyst på popcorn! :O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag føler jeg meg veldig flink og sunn! Har trent i en time og spiser nå en grov baguette :p Fikk sykt lyst på popcorn! :O


Sent from my iPhone using BV Forum

Da har du all grunn til å være stolt :) er jo kjempe bra:)

♡ ønsker en liten ♡
 
Hei dere. Etter å ha lest litt rundt om cb digital så lurer jeg på hvilke erfaringer dere har? Tok i går som viste "gravid 1-2" , var 4+3 i går. Skulle det ikke da ha vist 2-3 ? Mye man skal bekymre seg for også ja:eek: kjenner det er noe som strekker på seg/murringer heldigvis. Men.... hvor nøyaktig er denne ukestesten?
 
Hei dere. Etter å ha lest litt rundt om cb digital så lurer jeg på hvilke erfaringer dere har? Tok i går som viste "gravid 1-2" , var 4+3 i går. Skulle det ikke da ha vist 2-3 ? Mye man skal bekymre seg for også ja:eek: kjenner det er noe som strekker på seg/murringer heldigvis. Men.... hvor nøyaktig er denne ukestesten?
Jeg har ikke så mange erfaringer med den, men hcg nivået varierer jo veldig fra person til person så jeg hadde nok ikke lagt så mye i det. Hvis du venter noen dager til så viser den sikkert 2-3 :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Back
Topp