Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere gjøre på en søndag, da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Her får vi besøk av et vennepar og deres sønn som er født samme år som vår sønn! Så vi skal kose oss med taco og leke med gutta
Sent from my GT-I9305 using BV
Forum mobile app
Så koselig da Jeg var ikke i form igår, og idag kom kvalmen, så blir vel til å pleie meg selv idag. Mannen ligger i senga fortsatt
Ja, jeg kan jo drømme Her i huset får man ikke spesialbehandling når man er dårlig.
Jeg er jo litt fornøyd, da, nytt symptom betyr vel at det fortsatt går bra inni der.
Hvor langt er du på vei nå?
Selv har jeg ikke kjent noen symptomer de siste dagene, nesten litt redd, men det er vel kanskje normalt?
Den "berømte" kvalmen alle snakker om kommer vel når jeg minst venter det...
Aprilbaby
Jeg er 6 uker imorgen. Du da?
Da jeg gikk gravid med første kjente jeg ingenting før kvalmen kom med et smell i uke 5 eller 6.
Folk er jo forskjellige, og kanskje du er en med få til ingen symptomer.
Håper det! Hehe
Er 4+6 i dag
Aprilbaby
Skravletråd liker vi
Gratulerer alle sammen!!! Måtte ALLE spirene holde seg fast til april!
Skikkelig uggen form, kommer i bølger her. Kjenner noe skjer i daiene, men ellers lite symptomer..
Her kom positiv som en "overraskelse"..
Min lille, uklare testerekke.. CB tatt først, dagen før antatt IKM. Resten på antatt IKM og idag..
Slappe av hørtes deilig ut Jeg føler meg selv heldig som kan ha hjemmekontor innimellom, så i dag har jeg sovet litt lengre og kan surre litt rundt innimellom jobbJa jenter! Skal jeg være fornuftig å vaske litt i dag, eller skal jeg ta en skikkelog slappe-av dag?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Slappe av hørtes deilig ut Jeg føler meg selv heldig som kan ha hjemmekontor innimellom, så i dag har jeg sovet litt lengre og kan surre litt rundt innimellom jobb