Skravletråd:)

Hva skal dere gjøre på en søndag, da? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva skal dere gjøre på en søndag, da? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Her får vi besøk av et vennepar og deres sønn som er født samme år som vår sønn! Så vi skal kose oss med taco og leke med gutta :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Her får vi besøk av et vennepar og deres sønn som er født samme år som vår sønn! Så vi skal kose oss med taco og leke med gutta :)

Sent from my GT-I9305 using BV
Forum mobile app

Så koselig da :) Jeg var ikke i form igår, og idag kom kvalmen, så blir vel til å pleie meg selv idag. :p Mannen ligger i senga fortsatt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så koselig da :) Jeg var ikke i form igår, og idag kom kvalmen, så blir vel til å pleie meg selv idag. :p Mannen ligger i senga fortsatt :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, så kjedelig at kvalmen har kommet! Håper den ikke varer så lenge og at du ikke blir alt for plaget! Da får du slappe av og mannen ordne alt annet i dag ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg kan jo drømme :p Her i huset får man ikke spesialbehandling når man er dårlig. :p
Jeg er jo litt fornøyd, da, nytt symptom betyr vel at det fortsatt går bra inni der. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har vært i bursdag hos datteren til ei venninne i dag. Veldig koselig :)
Da vi kom hjem hadde jeg så hodepine og følte meg uvel - så nå ligger jeg i senga og surfer på mobilen, og leser bok :) mannen er ute en tur...

Flere som sliter med hodepine?

Ellers så gruer jeg meg skikkelig til å begynne på jobb igjen i morgen, etter fire ukers ferie.. Rart å tenke på at jeg ikke var gravid da ferien startet!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å å å...! Testa idag, 8-9 dpo, og jeg kunne ane en utrolig nesten-usynlig skyggestrek!!! Skal jo liksom overraske mannen hvis det blir noe, men stod og glante så lenge på testen i lyset av vinduet at han så det-og kom bort. Og han kunne også såvidt skimte noe :) Men hoppa ikke rundt av den grunn hehe han tror det er lenge til vi vet sikkert, så jeg lar ham leve i den trua...Men JEG derimot, klarte ikke stoppe å smile fårete, helt til mannen sa et eller annet, og jeg f
 
*dumme dumme telefon!* Sletta halparten av det jeg skrev jo................ Fortsetter igjen da:

Og jeg fikk latterkrampe! Ante plutselig veldig håp :eek:) Vet det er tiiidlig, og kanskje det ikke blir mer, men fikk ikke skyggestreker sist måned akkurat! Har 3 CB kryss, er de noe mer sensible enn billigtester, hva tenker dere damer? Siden jeg har 3, lurer jeg på å svi av en i morgen eller tirsdag... Og hva tenker dere om når IKM er: Jeg pleier å ha syklus på 28 dager, en sjeelden gang 29. EL bruker være på dag 15, men denne gang ble ikke testen positiv før dag 15-og tror EL var sent på dag 16... Tror dere da at IKM er en dag senere også? Isåfall har jeg IKM til lørdag som kommer... Sist graviditet fikk jeg ikke positiv test før IKM-dagen, så isåfall veldig tidlig hvis denne mistanken nå stemmer... Også rart at jeg denne gangen kun har hatt noe mageondt, og rare humørsvingninger, mens da jeg ble gravid sist, hadde jeg sterke symptomer som ikke var til å misforstå allerede 2 dager etter EL (var førstegangs, men sikker allerede da!). Beklager langt her, men håper så veeldig.... :) Dere skjønner håper jeg hihi... Det som er artig, er at jeg sov godt natten som var, men likevel har jeg i kveld sovet en time, klarte ikke holde øynene oppe fra ettermiddagen av! Synes det tyder bra :) Gruer meg likevel litt hvis dette stemmer da, for forrige svangerskap var IKKE lett! Slet ikke med hodepine som mim-85, men hadde alt annet som kan fåes som gravid... Men nå får jeg først se om dette blir noe mer enn en skyggestrek, så tar jeg sorgene på "etterskudd" hehe vil være positiv!!! Klem til dere alle som allerede er her! Håper å kunne følge dere...
 
Så spennende, trallemamma! Da får vi tro testene blir sterkere etter hvert ;)
I mitt hode er en strek en strek, og strek betyr positiv :) krysser fingra for at det er en spire der!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg kan jo drømme :p Her i huset får man ikke spesialbehandling når man er dårlig. :p
Jeg er jo litt fornøyd, da, nytt symptom betyr vel at det fortsatt går bra inni der. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor langt er du på vei nå?
Selv har jeg ikke kjent noen symptomer de siste dagene, nesten litt redd, men det er vel kanskje normalt?
Den "berømte" kvalmen alle snakker om kommer vel når jeg minst venter det...


Aprilbaby❤️
 
Da var sambo reist igjen. Er så trist at helgen går så fort :(
 
Hvor langt er du på vei nå?
Selv har jeg ikke kjent noen symptomer de siste dagene, nesten litt redd, men det er vel kanskje normalt?
Den "berømte" kvalmen alle snakker om kommer vel når jeg minst venter det...


Aprilbaby❤️

Jeg er 6 uker imorgen. Du da?
Da jeg gikk gravid med første kjente jeg ingenting før kvalmen kom med et smell i uke 5 eller 6. ;)
Folk er jo forskjellige, og kanskje du er en med få til ingen symptomer. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 6 uker imorgen. Du da?
Da jeg gikk gravid med første kjente jeg ingenting før kvalmen kom med et smell i uke 5 eller 6. ;)
Folk er jo forskjellige, og kanskje du er en med få til ingen symptomer. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper det! Hehe :p
Er 4+6 i dag :)


Aprilbaby❤️
 
Æsh :p Kjenner jeg blir litt kvalm bare ved tanken :p
Men, bedre enn ingen tegn :D



Aprilbaby❤️
 
Skravletråd liker vi :D

Gratulerer alle sammen!!! Måtte ALLE spirene holde seg fast til april! :)


Skikkelig uggen form, kommer i bølger her. Kjenner noe skjer i daiene, men ellers lite symptomer..
Her kom positiv som en "overraskelse"..

Min lille, uklare testerekke.. CB tatt først, dagen før antatt IKM. Resten på antatt IKM og idag..
 

Vedlegg

  • IMG_0884.jpg
    IMG_0884.jpg
    429,1 KB · Visninger: 15
  • IMG_0828.jpg
    IMG_0828.jpg
    511,2 KB · Visninger: 14
Skravletråd liker vi :D

Gratulerer alle sammen!!! Måtte ALLE spirene holde seg fast til april! :)


Skikkelig uggen form, kommer i bølger her. Kjenner noe skjer i daiene, men ellers lite symptomer..
Her kom positiv som en "overraskelse"..

Min lille, uklare testerekke.. CB tatt først, dagen før antatt IKM. Resten på antatt IKM og idag..

Mange fine og positive tester der :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja jenter! Skal jeg være fornuftig å vaske litt i dag, eller skal jeg ta en skikkelog slappe-av dag? :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja jenter! Skal jeg være fornuftig å vaske litt i dag, eller skal jeg ta en skikkelog slappe-av dag? :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Slappe av hørtes deilig ut :) Jeg føler meg selv heldig som kan ha hjemmekontor innimellom, så i dag har jeg sovet litt lengre og kan surre litt rundt innimellom jobb :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Slappe av hørtes deilig ut :) Jeg føler meg selv heldig som kan ha hjemmekontor innimellom, så i dag har jeg sovet litt lengre og kan surre litt rundt innimellom jobb :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok en slapp dag :p Får heller være litt fornuftig før kveldsvakt i morgen :)
Deilig at du kan styre tiden litt selv da! Deilig med dager der man ikke må stresse :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp