Skravletråd:)

Skravletråd liker vi :D

Gratulerer alle sammen!!! Måtte ALLE spirene holde seg fast til april! :)


Skikkelig uggen form, kommer i bølger her. Kjenner noe skjer i daiene, men ellers lite symptomer..
Her kom positiv som en "overraskelse"..

Min lille, uklare testerekke.. CB tatt først, dagen før antatt IKM. Resten på antatt IKM og idag..


Fine tester der ja:) Gratulerer så mye :)
 
Aaaatsjooooo!!!!! Og nå så gale vondt i magen jeg fikk av et nys..... (?) Det gikk jo over med det samme, men er dette normalt da?

Mye man skal tenke over gitt:p
 
Uggh, jeg har så vondt i halsen. Kjennes ut som om mandlene har vokst to størrelser. Vondt å svelge...
Trøtt er jeg også!

Fikk en melding om at lillesøsteren min kommer på besøk på torsdag, så det gleder jeg meg til! :) overnatter da til søndag. ;) Er deilig når mannen reiser på jobb imorgen i Nordsjøen, så får jeg litt avlastning. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ønsker dere alle en rikti god natt :)
 
Ny dag, nye muligheter!
I mårrest når jeg våkna kom kvalmen slengt mot meg *ugh*
Jo, jeg venta på den, men alikevell såå ekkelt når den står på som verst!

Vurderer å bestille første legekontroll ganske snart nå, mest for å få noe på resept mot kvalmen, kjenner det blir harde dager på jobb om ikke......


Aprilbaby❤️
 
Ny dag, nye muligheter!
I mårrest når jeg våkna kom kvalmen slengt mot meg *ugh*
Jo, jeg venta på den, men alikevell såå ekkelt når den står på som verst!

Vurderer å bestille første legekontroll ganske snart nå, mest for å få noe på resept mot kvalmen, kjenner det blir harde dager på jobb om ikke......


Aprilbaby❤️
Kjenner til det! Nå er ikke jeg noe sånn skikkelig kvalm eller noe, men jeg får noen syke smerter i nedre del av mage og korsrygg. Så her er paracet og ingefærtabl mine faste venner for tiden :)
 
Jubler for 6+1 i dag, og første legetime er bestilt til 19 august. Er da 8 uker. Måtte dagene gå fort:)
 
Jeg føler jeg syter så vanvittig her inne, men jeg er så syyk! Har vondt i hodet og halsen, nesten mistet stemmen og er slapp i kroppen - med kvalmen oppå det hele! Tok meg en sykedag fra jobb og imorgen har jeg fri, så da håper jeg at jeg er bra nok til fredag.
Måtte provosere frem oppkast før jeg skulle spise middag for å få i meg noe...

Imorgen kommer søsteren min på besøk, og jeg lurer på hvordan jeg skal skjule kvalmen! Hun skal sove over til søndag. Hjelp.... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler jeg syter så vanvittig her inne, men jeg er så syyk! Har vondt i hodet og halsen, nesten mistet stemmen og er slapp i kroppen - med kvalmen oppå det hele! Tok meg en sykedag fra jobb og imorgen har jeg fri, så da håper jeg at jeg er bra nok til fredag.
Måtte provosere frem oppkast før jeg skulle spise middag for å få i meg noe...

Imorgen kommer søsteren min på besøk, og jeg lurer på hvordan jeg skal skjule kvalmen! Hun skal sove over til søndag. Hjelp.... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Vondt i hodet, hals og oppkast høres ut som en kraftig forkjølelse++, så kanskje det er en troverdig forklaring? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler jeg syter så vanvittig her inne, men jeg er så syyk! Har vondt i hodet og halsen, nesten mistet stemmen og er slapp i kroppen - med kvalmen oppå det hele! Tok meg en sykedag fra jobb og imorgen har jeg fri, så da håper jeg at jeg er bra nok til fredag.
Måtte provosere frem oppkast før jeg skulle spise middag for å få i meg noe...

Imorgen kommer søsteren min på besøk, og jeg lurer på hvordan jeg skal skjule kvalmen! Hun skal sove over til søndag. Hjelp.... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du prøvd ingefær te eller tabletter? :) det hjelper på kvalmen! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler jeg syter så vanvittig her inne, men jeg er så syyk! Har vondt i hodet og halsen, nesten mistet stemmen og er slapp i kroppen - med kvalmen oppå det hele! Tok meg en sykedag fra jobb og imorgen har jeg fri, så da håper jeg at jeg er bra nok til fredag.
Måtte provosere frem oppkast før jeg skulle spise middag for å få i meg noe...

Imorgen kommer søsteren min på besøk, og jeg lurer på hvordan jeg skal skjule kvalmen! Hun skal sove over til søndag. Hjelp.... :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Har så lyst til å syte med deg, men i forhold til ditt vondt i hodet og hals ooog kvalmen oppå alt, så har vell ikke jeg så mye jeg sku klagd over.
Jeg har "bare" den forbaska kvalmen, har enda ikke kasta opp, men det er fordi jeg hater det! Holder det igjen så mye som mulig!
Kjenner jeg må ta min første sykedag fra jobb i morgen. Er mye gåing og ståing, det makter jeg ikke en dag til.. :(
I tilegg skal jeg i bryllup i helga! Åssen skal detta gå?

Noen som vet hvor lenge kvalmen som oftest sitter i?

Blææh :p
Kanskje vi skulle oppretta en egen "sytetråd" :p



Aprilbaby❤️
 
Har du prøvd ingefær te eller tabletter? :) det hjelper på kvalmen! :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg begynner sterkt å vurdere ett eller annet for kvalmen! Takk for tips :) Det får man på apoteket det?

Venninna mi hadde alltid en termos stående med sånn te i bilen i kvalmeperioden tidligere i år. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vondt i hodet, hals og oppkast høres ut som en kraftig forkjølelse++, så kanskje det er en troverdig forklaring? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, kanskje det? ;)
Jeg har begynt å vurdere om jeg skal fortelle det for jeg har en liten trang til å si det til noen... :p Jeg vet at hun kan holde på en hemmelighet ;)
Blæ, har ikke bestemt meg hva jeg skal gjøre...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp