Skravletråd:)

Jeg merker nesten ikke noe til at jeg er gravid jeg... Bittesmå murringer nederst i magen bare. Begynner jo nesten å tvile :p
 
Takker for meg og ønsker dere lykke til! Her blir det nå PP 3 og håp om mai, enda jeg hadde sterke skyggestreker som ble sterkere dag for dag. Det ble bare aldri mer enn skyggestreker... :)
 
God morgen damer :) I dag har vi rolig morgen, der vi snart skal avgårde på sfo og i bhg.. Jeg ble sykemeldt i går, så denne uken skal gå til å slappe av! Utrolig hektiske dager på jobb forrige uke, så dette blir godt, prøve kommer litt ovenpå igjen :)
 
Ny uke og nye muligheter!
I dag snakka jeg med legen og ble sykmeldt ut uken.. Kvalmen vil ikke slippe taket :/ En ting er å gå konstant kvalm, men når jeg plutselig må kaste opp i tillegg, ja da orker jeg ikke røre meg mye utav huset.

Skulle ønske jeg i det minste hadde energi til å gjøre noe her hjemme, for å få dagene til å gå... Men neh... :(

6 uker i morgen! :D


Aprilbaby❤️
 
Takker for meg og ønsker dere lykke til! Her blir det nå PP 3 og håp om mai, enda jeg hadde sterke skyggestreker som ble sterkere dag for dag. Det ble bare aldri mer enn skyggestreker... :)

Lykke til videre<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny uke og nye muligheter!
I dag snakka jeg med legen og ble sykmeldt ut uken.. Kvalmen vil ikke slippe taket :/ En ting er å gå konstant kvalm, men når jeg plutselig må kaste opp i tillegg, ja da orker jeg ikke røre meg mye utav huset.

Skulle ønske jeg i det minste hadde energi til å gjøre noe her hjemme, for å få dagene til å gå... Men neh... :(

6 uker i morgen! :D


Aprilbaby❤️

Så kjipt! Håper det slipper litt taket på deg, snart.

Kvalmen er ikke like ille som den var forrige uke, men er fortsatt der. Det var faktisk godt å komme på jobb igjen slik at jeg kan distraheres med noe istedenfor å sitte/ligge i sofaen hjemme og kjenne på det hele tiden. Å jobbe gir meg litt mer lyst til å spise også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takker for meg og ønsker dere lykke til! Her blir det nå PP 3 og håp om mai, enda jeg hadde sterke skyggestreker som ble sterkere dag for dag. Det ble bare aldri mer enn skyggestreker... :)

Lykke til!;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Ny uke og nye muligheter!
I dag snakka jeg med legen og ble sykmeldt ut uken.. Kvalmen vil ikke slippe taket :/ En ting er å gå konstant kvalm, men når jeg plutselig må kaste opp i tillegg, ja da orker jeg ikke røre meg mye utav huset.

Skulle ønske jeg i det minste hadde energi til å gjøre noe her hjemme, for å få dagene til å gå... Men neh... :(

6 uker i morgen! :D


Aprilbaby❤️


Håper du føler deg bedre snart;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Heisann folkens! Har et lite dilemma som noen kanskje kan hjelpe meg med. Det gjelder å fortelle at man er gravid.

Det har seg slik at mine nærmeste 5 venninner samles på en gang i den ene venninnens bryllup. Kan ikke huske sist vi var alle samlet på en gang, da folk er spredt utover landet. Helgen med bryllupet er første "sikre" helg i svangerskapet og det hadde vært så fint å si det når alle var samlet, sånn fjes til fjes. Dessuten er det fryktelig vanskelig å skjule at man ikke drikker alkohol når man blir servert, og sitter ved siden av sine nærmeste venner (som vet at jeg ikke akkurat takker nei til et glass vin eller tre).

Så kommer spørsmålet: jeg er redd for å ta oppmerksomheten fra bruden dersom jeg kommer med nyheten min på dagen hennes. Skal jeg gjøre det likevel?! De kommer jo til å spørre når jeg velger alkoholfritt. Kan evt si det på fredagen når alle samles, er det kanskje bedre?

Noen som har synspunkter, erfart noe lignende?

Hjelp! :/
 
Heisann folkens! Har et lite dilemma som noen kanskje kan hjelpe meg med. Det gjelder å fortelle at man er gravid.

Det har seg slik at mine nærmeste 5 venninner samles på en gang i den ene venninnens bryllup. Kan ikke huske sist vi var alle samlet på en gang, da folk er spredt utover landet. Helgen med bryllupet er første "sikre" helg i svangerskapet og det hadde vært så fint å si det når alle var samlet, sånn fjes til fjes. Dessuten er det fryktelig vanskelig å skjule at man ikke drikker alkohol når man blir servert, og sitter ved siden av sine nærmeste venner (som vet at jeg ikke akkurat takker nei til et glass vin eller tre).

Så kommer spørsmålet: jeg er redd for å ta oppmerksomheten fra bruden dersom jeg kommer med nyheten min på dagen hennes. Skal jeg gjøre det likevel?! De kommer jo til å spørre når jeg velger alkoholfritt. Kan evt si det på fredagen når alle samles, er det kanskje bedre?

Noen som har synspunkter, erfart noe lignende?

Hjelp! :/
Vi har også en sånn jeng som samles en sjelden gang :)
Jeg hadde fortalt dem det :) er jo så gøy å få fortelle face to face ;) hadde fortalt det på fredagen :) kos deg i bryllup :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har også en sånn jeng som samles en sjelden gang :)
Jeg hadde fortalt dem det :) er jo så gøy å få fortelle face to face ;) hadde fortalt det på fredagen :) kos deg i bryllup :)


Sent from my iPad using BV Forum

Signerer denne. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samboeren jobber dessverre borte denne uka, så syntes litt synd på meg selv som sitter alene...så sov jeg flere timer på sofaen i sted, så må nok vente litt med senga:) Sover fryktelig dårlig om natta , sånn har det vært siste uka, men kan sove hele dagen da :p Skikkelig klaging fra meg. Håper dere har en fin kveld :)
 
Her har jeg også kollapset i sofaen og sitter å irriterer meg over hvor lite det er på tv :p ... Driver å manne meg opp til å dra meg inn på soverommet, på tide å komme seg i seng :p har ei lita som står opp mellom 6 og 7.
Imorgen kommer mannen hjem fra 2 uker til sjøs. Gjett om jeg gleder meg til det da :) jeg skal sove leeeenge di neste dagene :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp