skal ikke være lettHaha, her tror jeg de allerede har kommet barseltårene altså. Griner nesten for den minste motgang for tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal ikke være lettHaha, her tror jeg de allerede har kommet barseltårene altså. Griner nesten for den minste motgang for tiden
Huff, tenkte på akkurat det samme Kjente meg så godt igjen i den følelsen av at man griner og griner og bare ikke aner hvorforSer på Sigrid blir mamma gleder meg ikke til barseltårene igjen nei
TuMmY LoVe
Haha, aldri hørt om det før jeg hun var veldig søt daSer på Sigrid blir mamma gleder meg ikke til barseltårene igjen nei
TuMmY LoVe
Det kommer bare kastet på deg, gråter for alt!Haha, aldri hørt om det før jeg hun var veldig søt da
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjedelig, da Masse lykke til videre!Takker for meg og ønsker dere lykke til! Her blir det nå PP 3 og håp om mai, enda jeg hadde sterke skyggestreker som ble sterkere dag for dag. Det ble bare aldri mer enn skyggestreker...
Takker for meg og ønsker dere lykke til! Her blir det nå PP 3 og håp om mai, enda jeg hadde sterke skyggestreker som ble sterkere dag for dag. Det ble bare aldri mer enn skyggestreker...
Ny uke og nye muligheter!
I dag snakka jeg med legen og ble sykmeldt ut uken.. Kvalmen vil ikke slippe taket :/ En ting er å gå konstant kvalm, men når jeg plutselig må kaste opp i tillegg, ja da orker jeg ikke røre meg mye utav huset.
Skulle ønske jeg i det minste hadde energi til å gjøre noe her hjemme, for å få dagene til å gå... Men neh...
6 uker i morgen!
Aprilbaby
Takker for meg og ønsker dere lykke til! Her blir det nå PP 3 og håp om mai, enda jeg hadde sterke skyggestreker som ble sterkere dag for dag. Det ble bare aldri mer enn skyggestreker...
Ny uke og nye muligheter!
I dag snakka jeg med legen og ble sykmeldt ut uken.. Kvalmen vil ikke slippe taket :/ En ting er å gå konstant kvalm, men når jeg plutselig må kaste opp i tillegg, ja da orker jeg ikke røre meg mye utav huset.
Skulle ønske jeg i det minste hadde energi til å gjøre noe her hjemme, for å få dagene til å gå... Men neh...
6 uker i morgen!
Aprilbaby
Vi har også en sånn jeng som samles en sjelden gangHeisann folkens! Har et lite dilemma som noen kanskje kan hjelpe meg med. Det gjelder å fortelle at man er gravid.
Det har seg slik at mine nærmeste 5 venninner samles på en gang i den ene venninnens bryllup. Kan ikke huske sist vi var alle samlet på en gang, da folk er spredt utover landet. Helgen med bryllupet er første "sikre" helg i svangerskapet og det hadde vært så fint å si det når alle var samlet, sånn fjes til fjes. Dessuten er det fryktelig vanskelig å skjule at man ikke drikker alkohol når man blir servert, og sitter ved siden av sine nærmeste venner (som vet at jeg ikke akkurat takker nei til et glass vin eller tre).
Så kommer spørsmålet: jeg er redd for å ta oppmerksomheten fra bruden dersom jeg kommer med nyheten min på dagen hennes. Skal jeg gjøre det likevel?! De kommer jo til å spørre når jeg velger alkoholfritt. Kan evt si det på fredagen når alle samles, er det kanskje bedre?
Noen som har synspunkter, erfart noe lignende?
Hjelp! :/
Vi har også en sånn jeng som samles en sjelden gang
Jeg hadde fortalt dem det er jo så gøy å få fortelle face to face hadde fortalt det på fredagen kos deg i bryllup
Sent from my iPad using BV Forum
Har kollapset i sofaen, og vurderer sterkt å legge meg, såååå trøtt enda jeg sov en time i ettermiddag Du, da?Gjør dere ikveld da damer?
Sent from my iPad using BV Forum