Skravletråd:)

Samboeren jobber dessverre borte denne uka, så syntes litt synd på meg selv som sitter alene...så sov jeg flere timer på sofaen i sted, så må nok vente litt med senga:) Sover fryktelig dårlig om natta , sånn har det vært siste uka, men kan sove hele dagen da :p Skikkelig klaging fra meg. Håper dere har en fin kveld :)
Så bra du iallefall for sove på dagen ;) viktig å sove når en klarer og kan :)

Sent from my iPad using BV Forum

Herlig å få mannen hjem da, i dobbel forstand når man har ei som står opp så tidlig :p

Har mannet meg opp til å reise meg fra sofaen nå, så dere får ha en god kveld videre :)

Herlig å få mannen hjem da, i dobbel forstand når man har ei som står opp så tidlig :p

Har mannet meg opp til å reise meg fra sofaen nå, så dere får ha en god kveld videre :)
Ja det skal bli fantastisk ;) jeg har også dratt meg inn i sengen.. Fantastisk!!
Go natt <3

Inne å sniker litt.. :) håper så inderlig jeg skal komme med denne mnd... skal begynne å ta tester snart... kanskje blir det siste dag i april :) bare å håpe på positiv test

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Inne å sniker litt.. :) håper så inderlig jeg skal komme med denne mnd... skal begynne å ta tester snart... kanskje blir det siste dag i april :) bare å håpe på positiv test

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Spennende! Lykke til :)

Aprilbaby❤️

Da hopper jeg inn til dere damer :) positive tester som blir sterkere, lykke!

--------------------------
Taster fra appen

Da hopper jeg inn til dere damer :) positive tester som blir sterkere, lykke!

--------------------------
Taster fra appen

Så gøy! Gratulerer og velkommen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har også en sånn jeng som samles en sjelden gang :)
Jeg hadde fortalt dem det :) er jo så gøy å få fortelle face to face ;) hadde fortalt det på fredagen :) kos deg i bryllup :)

Enig, jeg ville fortalt det fredag :)

Vi har også en sånn jeng som samles en sjelden gang :)
Jeg hadde fortalt dem det :) er jo så gøy å få fortelle face to face ;) hadde fortalt det på fredagen :) kos deg i bryllup :)

Enig med de andre om at jeg ville ha sagt det på fredagen;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jiiiizes, jeg jobber bare 25% og er helt kaputt etter 2 halve dager på jobb...
Dette lover bra... Har egentlig håpet på at jeg kanskje skulle få noe mer..

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jiiiizes, jeg jobber bare 25% og er helt kaputt etter 2 halve dager på jobb...
Dette lover bra... Har egentlig håpet på at jeg kanskje skulle få noe mer..

<3 Gutt 04.02.12 <3

Så kjipt :/

Her går jeg kvalm hele dagen, men det er verst ca ti minutt etter jeg har spist... Er så lei!! Heldigvis er det ikke veldig ille lenger, og jobben distraheres meg. ;) Men å spy før jobb er et must!

Her går jeg kvalm hele dagen, men det er verst ca ti minutt etter jeg har spist... Er så lei!! Heldigvis er det ikke veldig ille lenger, og jobben distraheres meg. ;) Men å spy før jobb er et must!

Det er akkurat sånn jeg blir også. Uggen en liten stund etter jeg har spist, men så går det heldigvis over! :)

Off det er så kjipt å få kvalm.. Jeg tror jeg har funnet ut hvordan jeg unngår det enn så lenge... Godt med søvn på natta og spise før jeg blir sulten... Da holder det seg som oftest borte..

Håper kvalmen din blir bedre snart så du iallfall spiller å spy;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Oi oi merker definitivt at kroppen er annerledes. Halsbrann, hyppige toalettbesøk, null energi, trøtt, svimmel, blir kvalm om jeg ikke spiser tidsnok eller sover for lite, hodepine. Heldigvis kjenner jeg ikke noe i bekkenet enda og det er jeg super glad for!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp