Skravletråd:)

Enn din da Lovebelly?;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Skravle tråder er gøy Fikk positive tester i dag så krysser fingrene for at spiren blir. Her er testene mine...ImageUploadedByBV Forum1407949541.517030.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Formen er så som så. Jeg har ihvertfall trua på at det er noe inni der denne gangen:)
Kjenner det er noe som strekker seg og det jobbes hardt om dagen.

Uggen og kvalm. Middagsmat, spesielt kjøttmat er overhodet ikke fristende.

Saftis derimot, får jeg aldri nok av:p
 
Oi oi merker definitivt at kroppen er annerledes. Halsbrann, hyppige toalettbesøk, null energi, trøtt, svimmel, blir kvalm om jeg ikke spiser tidsnok eller sover for lite, hodepine. Heldigvis kjenner jeg ikke noe i bekkenet enda og det er jeg super glad for!!;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3


Gode tegn dette:)
Bank i bordet angående bekkenvondt her også. Meen, de kommer nok.:p
 
Her merkes det ikke mye på formen enda, anna enn pupper som nesten kjennes ut som de sprekker!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
formen er forsåvidt grei, men har halsbrann, hodepine og er utrolig trøtt om dagen. Har hatt en 11 timers dag på jobb i dag og kjenner vel at det var litt i overkant
 
I dag skal eg til legen... Spennt. Regner med jeg faktisk også får ul i dag me tanke på historikken min... Krysser alt jeg kan krysse


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er også halsvondt :/
Jeg er så vanvittig trøtt på kvelden i 7-8-tiden. Har lyst til å stupe i seng kl ni... Går kvalm hele dagen, men det er overkommelig.

I et svakt sekund tenker jeg "var det dette jeg ble gravid for?" Blæ... Skulle ønske jeg var nærmere tjue uker. Det er en mye gøyere tid. Det går så seint! 7+3 idag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler meg konstant småsyk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har så sinnsykt hodepine!!! hatt d i 3 uker snart, og de 2 siste dagene bare blitt værre... Tror jeg må kjøpe meg ny pute å se om d kan hjelpe......
 
Her er også halsvondt :/
Jeg er så vanvittig trøtt på kvelden i 7-8-tiden. Har lyst til å stupe i seng kl ni... Går kvalm hele dagen, men det er overkommelig.

I et svakt sekund tenker jeg "var det dette jeg ble gravid for?" Blæ... Skulle ønske jeg var nærmere tjue uker. Det er en mye gøyere tid. Det går så seint! 7+3 idag.


Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer deg på dette altså!
Kan ikke huske at d var sååå intenst kvalme sist gang... ( evigheter siden men )
Gleder meg til kvalmen er forbi, til alt ikke er så hemmelig lenger, og til jeg kan begynne å leve som normalt igjen :-P jeg som har så lyst til å nyyyyte svangerskapet her <3


Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
 
Tenk at man utsetter seg selv for alle disse symptomene Heeeelt frivillig! Og over leeeengre tid...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Har dere sett den fine veska man kan vinne om man har over 1800 innlegg i august?


TuMmY LoVe
 
Back
Topp