Skravletråd:)

Hmm... fra å kjenne mye murring og kvalme den siste uka - kjenner jeg meg mye mindre gravid de to siste dagene.. er vel normalt, men bekymrer meg litt likevel..! Er 6+2..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hei!
Jeg hadde det akkurat likedan, men jeg spurte legen om dette, for syntes det var så rart. Men han sa at graviditeten blir regnet fra første dag i siste menstruasjon, selv om jeg sånn rent teknisk sett ikke har vært gravid i mer en ca 2 uker. Så det stemmer =) Ikke noe å bekymre seg for =)

Ja, har vært til legen å tatt hcg prøver som var etter "normalen" også har jeg fått henvisning til ul. Så satser på at ting er som det skal denne gangen:)

Ja, har vært til legen å tatt hcg prøver som var etter "normalen" også har jeg fått henvisning til ul. Så satser på at ting er som det skal denne gangen:)

Krysser fingrene for dere =)

Plutselig ble kvalmen kastet over meg!! Kastet opp i morrest og har bare fått i meg en halv brødskive enda - vært oppe i 3 timer.. huff! Er 6+3 - trodde det skulle komme tidligere... Forferdelig å være på jobb og skulle skjule det..

Noen andre som har en dårlig dag?

Noen andre som har en dårlig dag?

Jeg er på dag 3 med dårlig dag, men ikke i form av kvalme... Er pottesur og hissig og tåler ingenting. Burde jobbe og studere, nå ligger jeg i senga og gidder ikke fordi jeg er trøtt og grinete...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Plutselig ble kvalmen kastet over meg!! Kastet opp i morrest og har bare fått i meg en halv brødskive enda - vært oppe i 3 timer.. huff! Er 6+3 - trodde det skulle komme tidligere... Forferdelig å være på jobb og skulle skjule det..

Off så kjipt;( håper du blir bedre utelivet dagen;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg er på dag 3 med dårlig dag, men ikke i form av kvalme... Er pottesur og hissig og tåler ingenting. Burde jobbe og studere, nå ligger jeg i senga og gidder ikke fordi jeg er trøtt og grinete...

<3 Gutt 04.02.12 <3
Hehe, godt det er flere ;)

TuMmY LoVe

Har velferdspermisjon i dag pga skolestarter, så burde egentlig bruke dagen på å ordne litt her hjemme ;)

TuMmY LoVe

Har velferdspermisjon i dag pga skolestarter, så burde egentlig bruke dagen på å ordne litt her hjemme ;)

TuMmY LoVe

Jeg hat fri i dag. Men klarer ikke motivere meg. Oppvaskbenken er full, burde planlegge undervisningen i morgen og jobbe med studiene mine... Og bytte vann til de stakkars fiskene mine... Hva er din liste og hva gjør du i stede?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg hat fri i dag. Men klarer ikke motivere meg. Oppvaskbenken er full, burde planlegge undervisningen i morgen og jobbe med studiene mine... Og bytte vann til de stakkars fiskene mine... Hva er din liste og hva gjør du i stede?

<3 Gutt 04.02.12 <3
Må gjøre:
-Ta av trekket på sofaen og vaske det
-rydde i stua
-rydde vaskerommet!!!!
-vaske gangen og trapp
-sortere i leker så vi får flytta rommet til eldstejenta..

Istedenfor har jeg yngstemann hjemme i dag, spiser 10 måltider på formiddagen, sitter på BV ;)

TuMmY LoVe

Er så glad for litt kvalme :D Endelig litt symptomer!
Tilvenning i bhg, så får noen timer og dager å slappe av og "skjule" meg på, så får vi håpe det gir seg litt til jobbstart på slutten av uken :)

Allerminsten 2015? ❤️

Er så glad for litt kvalme :D Endelig litt symptomer!
Tilvenning i bhg, så får noen timer og dager å slappe av og "skjule" meg på, så får vi håpe det gir seg litt til jobbstart på slutten av uken :)

Allerminsten 2015? ❤️
Skal høre med deg om du er glad for kvalmen om 1 uke jeg ;)

TuMmY LoVe

<3 Gutt 04.02.12 <3

Øsj.. kjedelig!

Back
Topp