Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Jeg hadde det akkurat likedan, men jeg spurte legen om dette, for syntes det var så rart. Men han sa at graviditeten blir regnet fra første dag i siste menstruasjon, selv om jeg sånn rent teknisk sett ikke har vært gravid i mer en ca 2 uker. Så det stemmer =) Ikke noe å bekymre seg for =)
Ja, har vært til legen å tatt hcg prøver som var etter "normalen" også har jeg fått henvisning til ul. Så satser på at ting er som det skal denne gangen![]()
Noen andre som har en dårlig dag?
Plutselig ble kvalmen kastet over meg!! Kastet opp i morrest og har bare fått i meg en halv brødskive enda - vært oppe i 3 timer.. huff! Er 6+3 - trodde det skulle komme tidligere... Forferdelig å være på jobb og skulle skjule det..
Hehe, godt det er flereJeg er på dag 3 med dårlig dag, men ikke i form av kvalme... Er pottesur og hissig og tåler ingenting. Burde jobbe og studere, nå ligger jeg i senga og gidder ikke fordi jeg er trøtt og grinete...
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Har velferdspermisjon i dag pga skolestarter, så burde egentlig bruke dagen på å ordne litt her hjemme
TuMmY LoVe
Må gjøre:Jeg hat fri i dag. Men klarer ikke motivere meg. Oppvaskbenken er full, burde planlegge undervisningen i morgen og jobbe med studiene mine... Og bytte vann til de stakkars fiskene mine... Hva er din liste og hva gjør du i stede?
<3 Gutt 04.02.12 <3
Skal høre med deg om du er glad for kvalmen om 1 uke jegEr så glad for litt kvalmeEndelig litt symptomer!
Tilvenning i bhg, så får noen timer og dager å slappe av og "skjule" meg på, så får vi håpe det gir seg litt til jobbstart på slutten av uken
Allerminsten 2015?![]()
I dag står det at hjerte begynner å slå!! 5+1 ❤
❤ alle gode ting er tre ❤
Skal høre med deg om du er glad for kvalmen om 1 uke jeg
TuMmY LoVe
Jeg er på dag 3 med dårlig dag, men ikke i form av kvalme... Er pottesur og hissig og tåler ingenting. Burde jobbe og studere, nå ligger jeg i senga og gidder ikke fordi jeg er trøtt og grinete...
<3 Gutt 04.02.12 <3