Skravletråd Krokus

Venter på at mensen skal starte. Håper hun kommer straks så jeg rekker å bli kvitt det ekstra vannet jeg får i kroppen rundt den tiden innen innveiing på fredag. (Hvis jeg ikke er gravid da #håper)
 
Hvis man blir gravid mens man er med, skal man trekke seg da? Skal jo helst ikke drive aktiv slanking under svangerskap...
 
Hvis man blir gravid mens man er med, skal man trekke seg da? Skal jo helst ikke drive aktiv slanking under svangerskap...
Det er opp til hver enkelt. Noen melder seg rett ut, noen venter til det er de som går ut pga av ingen nedgang/oppgang. Aktiv slanking skal man jo ikke holde på med men slankekrigen hjelper til å spise sunt og være i aktivitet som er bra når man er gravid :)
 
Venter på at mensen skal starte. Håper hun kommer straks så jeg rekker å bli kvitt det ekstra vannet jeg får i kroppen rundt den tiden innen innveiing på fredag. (Hvis jeg ikke er gravid da #håper)
Her kom tanta i dag :wtf:
Ganske synkrone vi da ;)

Dere har prøvd en stund eller tar jeg feil?
 
Her kom tanta i dag :wtf:
Ganske synkrone vi da ;)

Dere har prøvd en stund eller tar jeg feil?
Da er vi synkrone ja :) Har en følelse av at hun er rett rundt hjørnet.

Ja vi har prøvd i tre år nå. Hadde første pp med Femar nå, og hvis tanta kommer nå så skal jeg ta dobbeldose + EL sprøyta. Håper med det pg litt vektnedgang så skal det gå :)
 
Ingen snop til nå, som er veldig bra med tanke på at jeg nesten ikke har fått rørt meg.
Ble lite søvn i natt, så måtte ta igjen litt på formiddagen når mannen våknet. Så fikk vi besøk og det ble taco middag. Nå sitter jeg med en utslitt baby på armen og er i grunn ganske sigen selv.
 
Da er vi synkrone ja :) Har en følelse av at hun er rett rundt hjørnet.

Ja vi har prøvd i tre år nå. Hadde første pp med Femar nå, og hvis tanta kommer nå så skal jeg ta dobbeldose + EL sprøyta. Håper med det pg litt vektnedgang så skal det gå :)

Krysser fingrene! :)
Jeg ble selv endelig gravid da jeg hadde kommet meg litt ned i vekt, så ganske sikker på at det betydde en del. Vi prøvde i 4,5 år..
For noen betyr det ikke så mye, mens for andre kan vekt vippe dem inn i infertilitet dessverre...
 
Vi har vært på bursdag i dag og jeg klarte ikke takke nei til kake:bag: Så starter på nytt i morgen!!
 
Vi har vært på bursdag i dag og jeg klarte ikke takke nei til kake:bag: Så starter på nytt i morgen!!
Det er litt godt å se at jeg ikke er alene om å snope meg i dag :p
Mandag kjører vi!
 
Krysser fingrene! :)
Jeg ble selv endelig gravid da jeg hadde kommet meg litt ned i vekt, så ganske sikker på at det betydde en del. Vi prøvde i 4,5 år..
For noen betyr det ikke så mye, mens for andre kan vekt vippe dem inn i infertilitet dessverre...
Takk :)
Helt sikker på at det har mye å si. Dere hadde virkelig en lang vei dere også da. Jeg ble endelig gravid i mai 2017 men mistet spiren noen dager etter IKM. Veide da ca 3kg mindre enn nå, så målet i første omgang er å komme under det. Har kommet meg ned dit og en kg mer før men så spratt vekta bare opp igjen. Nå er det ingen kjøre mor :D for ned skal jeg :)
 
Last edited:
Takk :)
Helt sikker på at det har mye å si. Dere hadde virkelig en lang vei dere også da. Jeg ble endelig gravid i mai 2017 men mistet spiren noen dager etter IKM. Veide da ca 3kg mindre enn nå, så målet i første omgang er å komme under det. Har kommet meg ned dit og en kg mer før men så spratt vekta bare opp igjen. Nå er det ingen kjøre mor :D for ned skal jeg :)

Ja, det ble litt lengre enn ønsket gitt...
Synd du mistet da :( Vi mistet flere vi også før den satt og det var veldig sårt.
Det er dog litt godt å vite at kroppen kan bli gravid og at man ikke prøver forgjeves :)
Heier på deg!
 
Klarte meg uten snop i går, da er det lettere å holde seg unna i dag. Gikk raskt med god puls i går i 90 min, men teller den siste halvtimen som morsjon siden vesla våknet og det ble litt småstopp :) + 30 min trening på kvelden så da er alle tre kriteriene for bonus fyllt opp i går :) Håper å rekke det meste i dag og :)
 
Snopfri i går
50 minutter tur med hunden
25 minutter på stepbrett på kvelden

Er kjempe lenge siden jeg hadde stepbrettet fremme, så det var virkelig tungt!

Håper på samme i dag, men får se hva dagen bringer, synes alltid hverdagene har litt for få timer...
 
Andre dag med snopefri, men kjenner det er litt tungt når TR kom i dag og man er litt søtsugen på sjokolade :wacky::D Vekta gikk opp mye også så i dag har jeg danset zumba og gått tur. Får fokusere på å spise sunt og være i beveglelse denne uken så forhåpentlig ikke så mye oppgang til fredag eller at jeg står stilt.
 
Andre dag med snopefri, men kjenner det er litt tungt når TR kom i dag og man er litt søtsugen på sjokolade :wacky::D Vekta gikk opp mye også så i dag har jeg danset zumba og gått tur. Får fokusere på å spise sunt og være i beveglelse denne uken så forhåpentlig ikke så mye oppgang til fredag eller at jeg står stilt.

Opp i vekt for min del også med TR nå :wtf:
Og masse kviser :arghh: Føler meg som en fjortis :bored:
Hadde drept for litt sjokolade men har bestemt meg for å holde meg i dag (og resten av uken forøvrig).
Sist krig forsvant søtsuget etterhvert, så gjelder bare å holde ut de verste dagene i starten :blackeye:
 
Er vi synkrone i krokusgruppa eller? :p Begynte å spotte i dag, så trur TR kommer nå for første gang siden fødsel. Snopfri i dag også, men ikke hatt tid til noe annet. Håper på mildere vær i morgen.
 
Haha, skal ha tr om et par dager jeg å :p Sikkert på fredag da jeg skal veie meg :hungover::hilarious:

I dag ble det en rask gåtur uten at vesla våkna så da ble det treninga i dag. Jeg var drit svett og hadde god puls. Prøver å avlaste bena med gåing i stedenfor jogging litt til. Men det ble 80 min så det er jeg fornøyd med :) Powerwalks er ganske ålreit, må bare passe på å holde seg i fettbrenningssona :wacky: 20 minutter av økta får jeg legge sammen med morsjonen da det ble litt surr på sideveiene med snø :shifty::dance018

Et tips til sjokolade er rett og slett smoothie. Bruk yoghurt, fryste bær, banan og vann :D Skikkelig godt :)
 
Last edited:
Opp i vekt for min del også med TR nå :wtf:
Og masse kviser :arghh: Føler meg som en fjortis :bored:
Hadde drept for litt sjokolade men har bestemt meg for å holde meg i dag (og resten av uken forøvrig).
Sist krig forsvant søtsuget etterhvert, så gjelder bare å holde ut de verste dagene i starten :blackeye:
Det er så frustrerende med vektoppgang når TR kommer spesielt når man er med i slankekrigen og potensielt kan være den som går ut pga den.
Så kjedelig med alle kvisene da :shifty: Her kan jeg få noen men det verste er at magen blåser seg sånn opp og jeg ser mange måneder gravid ut.
Vi skal klare oss uten sjokolade disse dagene og så får vi heller kose oss litt med det i helga :)
 
Er vi synkrone i krokusgruppa eller? :p Begynte å spotte i dag, så trur TR kommer nå for første gang siden fødsel. Snopfri i dag også, men ikke hatt tid til noe annet. Håper på mildere vær i morgen.
Var litt av en synkron gruppe ja :D Kanskje det skulle vært et av påmeldingsinfoene så vi kunne fordelt det litt utover :p Greit å være ferdig med det og 4 uker+- til neste gang.
 
Back
Topp