Skravletråd Krokus

Hvordan går det med alle sammen?

Her har ikke uka blitt som jeg håpet, så fått rørt altfor lite på meg.
Har klart å være snopfri, så det er jeg veldig fornøyd med. Nå håper jeg bare ikke mensen ødelegger for veiing i morgen.
Greit nok. Forrige ukes vekt var litt urealistisk egentlig så det blir nok oppgang på meg, men spørs bare hvor mye. Mensen kom på mandag og den er så og si borte nå men vekta henger litt igjen. Har vært snopefri og fått trent og mosjonert litt så er fornøyd sånn sett.
Så flott at du har klart å holde deg snopefri da :)

Sier som Avocado, håper vi ikke mister noen i morgen.

Her går det også greit! Jeg prøver å være bevisst på å lytte til kroppen min og hva den forteller meg. Kjedespising og overspising er nok mine store problemer.. Også at jeg er små glad i sjokolade da.
Jeg reiser forresten bort imorgen, så veide meg idag stede - håper det går fint! Har gått ned da:D
Skal jeg skrive det inn i det "skjemaet" på veietråden eller skal jeg sende det noenplass? Hilsen newbie.

Her går det også greit! Jeg prøver å være bevisst på å lytte til kroppen min og hva den forteller meg. Kjedespising og overspising er nok mine store problemer.. Også at jeg er små glad i sjokolade da.
Jeg reiser forresten bort imorgen, så veide meg idag stede - håper det går fint! Har gått ned da:D
Skal jeg skrive det inn i det "skjemaet" på veietråden eller skal jeg sende det noenplass? Hilsen newbie.
Jeg har skrevet inn veiingen min nå, håper det går greit:wtf::D ?
Egentlig så skal man ikke skrive inn vekt før veiing på fredag. Var ei som skulle reise bort og ville veie seg allerede på onsdagen og da blir det feil (vet aldri hvordan vekta er på fredag) så det fikk hun ikke så det må nesten være likt. Du sier at du reiser i morgen, rekker du ikke veiing før du drar? Ellers som hun andre må gjøre er å skrive forrige ukes vekt.

Egentlig så skal man ikke skrive inn vekt før veiing på fredag. Var ei som skulle reise bort og ville veie seg allerede på onsdagen og da blir det feil (vet aldri hvordan vekta er på fredag) så det fikk hun ikke så det må nesten være likt. Du sier at du reiser i morgen, rekker du ikke veiing før du drar? Ellers som hun andre må gjøre er å skrive forrige ukes vekt.

Vi reiser nå i ettermiddag, skreiv litt feil :) hvis det ikke går så må jeg bare trekke meg dessverre :/

Vi reiser nå i ettermiddag, skreiv litt feil :) hvis det ikke går så må jeg bare trekke meg dessverre :/
Trekke deg skal du slippe. Skriv forrige ukes vekt så er du i null.

Det går helt greit. Uka ble ikke så bra som jeg så for meg heller. Litt trening, men så godt som null mosjon :angelic: Håper på en bedre utfordring neste uke siden den enkle utfordringen i starten ikke motiverer meg noe særlig.

Har snikveid litt og det blir i hvert fall ikke opp, med mindre jeg går på tidenes smell i kveld da :p

Blir spennende i morgen! Håper vi slipper å miste noen! :rolleyes:

Vi får krysse fingrene for det ja :)

Minime80, du har gitt deg selv 25 poeng i snopbonus. Skal du ikke ha 50?

Minime80, du har gitt deg selv 25 poeng i snopbonus. Skal du ikke ha 50?
Jo det vil jeg gjerne ha :hilarious: Takk for at du sa ifra :) Var så fokusert på å skrive riktig at det ble feil :wacky:

Last edited:
Gleder meg til jeg har levert vekt i morgen og kan spise en sjokolade :D

Gleder meg til jeg har levert vekt i morgen og kan spise en sjokolade :D

Samme her. Har en liten boks med noe konfektgreier jeg fikk i julegave fra jobben. Nå som jeg ikke ammer lenger og ikke trenger å spise melkefritt, skal jeg endelig smake på dem.

Sånn passe uke her.. La på meg litt etter masse kaker to dager på rad forrige helg så i dag var jeg tilbake til startvekten, så spørs hva vekten blir i morgen :P

Samme her. Har en liten boks med noe konfektgreier jeg fikk i julegave fra jobben. Nå som jeg ikke ammer lenger og ikke trenger å spise melkefritt, skal jeg endelig smake på dem.
Kos deg og nyt det i morgen :)

Gått ganske greit, oppfyllt bonus kriteriene hver dag, så har fått karret til meg ekstra poeng :D Til og med holdt meg unna snop og vin. I mårrå skal jeg ha vin til handballkampen :wacky: :p Spent på veiinga, har lagt om ganske mye så det burde gå riktig vei. Men jeg nekter å snikveie meg. Dessuten er tanta kommet i gang så mulig det stikker kjepper i hjulene for meg :smiley-angry026 Time will show :signs003

Lykke til på vekta i morgen jenter! :signs003

Får si meg fornøyd med 700 gram ned på en uke uten så mye innsats :)

Back
Topp