Skravletråd Krokus

Gått ned 500 gram uten å røre meg noe særlig denne uka, men utrolig hva mindre snop og sunnere mat (og ikke minst mindre porsjoner mat...) kan gjøre :rolleyes: De siste månedene har jeg virkelig trykket i trynet alt jeg kommer over, gikk opp 6 kg fra slutten av oktober til starten av januar... Satser på mildere vær og bedre muligheter til mosjon neste uke, og så håper jeg at jeg ikke ryker ut denne uka da :p

Vekt levert. 200gram ned fra forrige uke men 1,4kg siden mandag :D Sånn er det når vekta går opp ved tantebesøk.

Vekt levert. 200gram ned fra forrige uke men 1,4kg siden mandag :D Sånn er det når vekta går opp ved tantebesøk.
Så kjekt at ikke tanta ødela for deg :D

- 0,6 kg er jeg fornøyd med, ikke gjort så stor innsats jeg heller denne uken. Må prøve å ikke overspise på alt godt i helgen nå da:rolleyes::bag:

0,5 ned her. Kjempe fornøyd med tanke på at tanta fortsatt er på besøk og siden jeg ikke fikk rørt så mye på meg som planlagt. Har spist som vanlig, men spist et par brødskiver i stedet for snop på kvelden.

MiniMe80 kom meg visst i forkjøpet i veietråden, men sier det her også;
Husk å levere vekt innen kl 19 :)

MiniMe80 kom meg visst i forkjøpet i veietråden, men sier det her også;
Husk å levere vekt innen kl 19 :)
Beklager var ikke meningen å ta fra deg jobben ;)
Vi mangler bare tallene fra to deltagere.

Beklager var ikke meningen å ta fra deg jobben ;)
Vi mangler bare tallene fra to deltagere.

Du er flink som henger på og får med så mange, så ikke sånn ment. Veldig flott med litt bistand :)
Jeg har vært på farta og fikk ikke satt meg ned for å se på dette før nå uansett :)

Du er flink som henger på og får med så mange, så ikke sånn ment. Veldig flott med litt bistand :)
Jeg har vært på farta og fikk ikke satt meg ned for å se på dette før nå uansett :)
Jeg er jo hjemme hele dagen så en del av fredagene går til å gå gjennom alle tallene og sitte å oppdatere :D

Tittet raskt over veietråden vår og så flinke folk har vært. Stå på videre jenter!

La oss riste av oss denne tanta mange av oss har hatt besøk av, og gå all inn til uka jenter. Heia heia :D

Godt å ha alle med videre inn i neste uke :)

Jeg syns det er litt deilig når andre lag vinner utfordringen jeg :p
Da slipper vi å lage ny :angelic:

Lang trilletur i tung snø i går og lang trilletur i tung snø i dag. Litt kjipt å ikke få det med på utfordringen, men uansett godt for kroppen. Skriver det her, ellers har det ikke skjedd :p

Tenkte jeg skulle presentere meg :)

Jeg er 28 år, gift og har en sønn på 20 mnd.

Jeg fikk ME for ca 7 år siden og etter det har kiloene kommet snikende. Jeg var aktiv før med idrett. Men da jeg ble syk så hadde jeg ikke overskudd til noe.

Formen ble gradvis bedre når jeg ble gravid og formen har steget gradvis de siste to årene.

Nå ser jeg frem til å trene og bli kvitt noen kilo. Håper å miste 10 kilo i alle fall og bli gravid igjen. Hadde en SA tidlig i januar. Så håper det klaffer når jeg kommer i syklus igjen.

Back
Topp