Skravletråd Krokus

Er dere klare for neste ukes utfordringer jenter? Håper å klare bonus for snop og plukk og mix, men tviler litt på at jeg klarer 40 min trening/mosjon hver dag. Skal i alle fall gjøre mitt beste :)

Er dere klare for neste ukes utfordringer jenter? Håper å klare bonus for snop og plukk og mix, men tviler litt på at jeg klarer 40 min trening/mosjon hver dag. Skal i alle fall gjøre mitt beste :)
Snopebonus klarer jeg nok, men ikke mosjon/treningsbonus. Skal prøve på plukk og mix men får se :) Gjøre mitt beste :)

Snopebonus satser jeg på å klare, og satser på plukk og mix her og (både vann og grønnsaker skal jeg ihvertfall få til, og fisk blir det to dager). Tviler på det blir noe bonus på trening/mosjon siden jeg ikke er helt frisk enda. Må se an formen til både meg og lille i morgen, kanskje vi glimter til med en trilletur eller aketur for å komme oss ut. Skal gjøre mitt beste her og! :)

Jeg sliter med å få til mosjon/trening i 40 minutter hver dag, og fem dager uten snop er erfaringsmessig mer eller mindre umulig :oops: Men plukk og miks satser jeg på å få til, feks vann, grønnsaker og fisk går det mye av til vanlig også

Vi har en hel sjokoladekake igjen fra bursdagen i går :eek:
Den er så forbanna fristende der den står!
Mannen hadde tatt et stykke mens jeg var på trening og satt den inn igjen slik at det ikke skulle syns :hilarious:

Godt den blir med han på jobb i morgen tidlig for jeg holder ikke ut to kvelder tror jeg :p

Snopebonusen røk her. Mensen, syk 1-åring og lite søvn = sjokoladekake fra frysen.

Snopbonusen røyk her også, hadde litt smågodt igjen fra i går. Og jeg som lagde lapper med bringebærsyltetøy til mann og barn i dag, og holdt meg unna.
Å la smågodt ligge i skapet i ei uke blir for vanskelig for meg. Blir å kjøpe mindre neste helg, så alt blir borte på lørdag.

Var veldig flink for noen år siden (før barn), da hadde jeg grense på maks 20 stk smågodt og kun lørdag. Må nok innføre noe sånt igjen.

Hadde lyst til å bake boller i dag også, men bakte grove rundstykker i stedet.

Ingen snop her i dag. Har ikke søtsug men har likevel lyst på et eller annet :wacky: Gammel vane bare :D

Mandag, ny uke og nye muligheter :p

Har gjort unna punkt 1, 2 og 3 på stuegulvet. Halvveis på vann og 5 om dagen. Klarer nok snoppoeng i dag også, siden jeg ikke lenger har noe liggende :rolleyes:

Kaldt og skikkelig snøvær i dag også, så blir ikke trilletur. Og siden mannen må lese på prøve i kveld, tviler jeg på at jeg får kommet meg ut. Vi får se.

Skikkelig møkkavær her også, så knapt der jeg gikk, men tvang meg selv ut med vogna, så tråkka i 45 minutter... fyyyy så tungt!! Gikk en runde med bikkjene først , måtte ha med vogna da og så like tungt det :P Rakk også 40 minutter styrketrening i stua etter frokost :p Gikk morgentur og kveldstur med bikkjene og da, men det er slik 10 minutter pr tur :D

Feber og f...skap i hus. Både 1-åringen og jeg er syke :wtf:
Sååå da røyk bonus på trening/mosjon samt mix-challenge...
Snop skal jeg klare, også får vi håpe at kostholdet med frossenpizza ikke ødelegger for veiinga :nailbiting:

Snop skal jeg klare, også får vi håpe at kostholdet med frossenpizza ikke ødelegger for veiinga :nailbiting:

Huff, god bedring til dere begge!

God bedring!

Dagens status fra meg. 14 minus her i dag, men hadde en avtale på sykehuset så måtte ut. Så 20 minutter trilletur til bussen, snoppoeng og klart 5 stykk på mixen.

Siden snopbonusen røyk på søndag skal jeg i alle fall klare mixbonus.

Håper det blir mildere ute snart, vil ut å gå.

I dag ble det dårlig med trening her :yuck: For kaldt til å dra med mini ut i vogn, og måtte rekke å handle staver og skisko til de eldste. Men har fått gått 3 småturer med hundene som resulterte i 40 minutter tilsammen så da er den redda likevel. Tok utfordringen nå :p Og har vært unna snop så ligger ajour :hilarious:

Snopet røk allerede til frokostkaffen, et par sjokoladetrøfler bare skrek til meg fra kjøkkenskapet i morges :oops: Har vært bikkjekaldt i dag også, så ingen trilletur. Men har hoppet trampoline med ungene (liten innendørs), danset rundt med babyen og treåringen i armene, og generelt bevegd meg mye over lang tid :p Pluss noen av øvelsene fra mixen. Så selv om alle bonusene røk allerede søndag, så har jeg fått plukket noen poeng.

Vært sliten og hatt vondt i nakken i to dager nå. Har ikke orket å trent noe.

Back
Topp