Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snopebonus klarer jeg nok, men ikke mosjon/treningsbonus. Skal prøve på plukk og mix men får seEr dere klare for neste ukes utfordringer jenter? Håper å klare bonus for snop og plukk og mix, men tviler litt på at jeg klarer 40 min trening/mosjon hver dag. Skal i alle fall gjøre mitt beste![]()
Er dere klare for neste ukes utfordringer jenter? Håper å klare bonus for snop og plukk og mix, men tviler litt på at jeg klarer 40 min trening/mosjon hver dag. Skal i alle fall gjøre mitt beste![]()

Det hørtes velfortjent ut!Snopebonusen røk her. Mensen, syk 1-åring og lite søvn = sjokoladekake fra frysen.
Feber og f...skap i hus. Både 1-åringen og jeg er syke
Sååå da røyk bonus på trening/mosjon samt mix-challenge...
Snop skal jeg klare, også får vi håpe at kostholdet med frossenpizza ikke ødelegger for veiinga![]()
God bedring!Feber og f...skap i hus. Både 1-åringen og jeg er syke
Sååå da røyk bonus på trening/mosjon samt mix-challenge...
Snop skal jeg klare, også får vi håpe at kostholdet med frossenpizza ikke ødelegger for veiinga![]()
For kaldt til å dra med mini ut i vogn, og måtte rekke å handle staver og skisko til de eldste. Men har fått gått 3 småturer med hundene som resulterte i 40 minutter tilsammen så da er den redda likevel. Tok utfordringen nå