Skravletråd Krokus

Ble mye mosjon og trening her i dag, fikk tatt igjen for at jeg kun hadde 40 min mosjon i går da :P Men nååå er det snart så jeg må ha en sjokoladebit. Men har jeg kommet så langt denne uka så får jeg jammen klare morgendagen og :yuck::p

Ingen trening/mosjon i dag men fikk gjort noen øvelser på utfordringen og snopefri dag :) Planlegger litt trening i morgen, siste innspurt før helga :D

Skikkelig dritt dag i dag. Trenger frisk luft, men altfor kaldt til å ta med baby ut om dagen. Fikk klart 50 poeng på mixen da, og klarte å styre unna snop ved å åpne en liten boks med ananasbiter.

Snop røk idag og, hadde møte hvor det ble servert brus, noe jeg tok helt uten å tenke meg om, og da ble det litt sjokolade når jeg kom hjem og. Men har litt mosjon og klarte 50 poeng på mixen. :) Vekten så bra ut i dag, men får no se hvordan den er i morgen etter både pizza, brus og sjokolade idag.

Klart null snop i dag også, men det er bare fordi det er helg i morgen :confused: ellers hadde jeg nok godt på en smell. Også ganske fornøyd med å klare mix-bonusen. Nå må bare vekta spille på lag i morgen, men har en dårlig følelse. Bøe mye godt forrige helg og har blitt mye sofa denne uka:rolleyes:

Dette har vært en dårlig uke på flere måter, spent på vekten i morgen.. :sorry:

Last edited:
Ned 300g her. Veldig fornøyd med det, var sikker på at jeg kom til å gå litt opp eller bli der jeg var. Har feiret med noen vaffelkjeks til kaffen.

Ned 600 gram, og klarte SÅVIDT å holde meg unna godis i går. Så alle bonusene er ærlig og redelig fortjent :angel4:laughing021
MEN, neste uke kommer jeg ikke til å fokusere på den snopgreia, det er ikke verdt humøret mitt haha:laughing005 Når man spiser dobbelt så mye mat, for å stille søtsuget så tar jeg nok heller en sjokoladebit ja. :laughing001

Ned 0,5kg og er fornøyd med det :) Så godt å se at vekta er på vei ned.

0,2 kg ned var ikke mye å skryte av, men med sykdom fra tirsdag til i dag får jeg si meg fornøyd.
Det hadde nok sett værre ut om jeg hadde spist snop denne uken ;)

Ned 0,3 kg her.. Var veldig spent siden denne uken har bestått av en del snop og mensen, så da er jeg godt fornøyd egentlig :) Får håpe neste uke blir bedre på både snop og trening :)

Vi har mistet en i dag.
Resten har gått ned til sammen 3,7 kg og 0,43% :D

Godt jobba :D

Jeg er så dårlig, har fått en eller annen hissig magebakterie. Spiser det jeg klarer få i meg/holde på, og rører meg ikke annet enn mlm seng og bad for tiden :wacky: Så utfordringen tror jeg ryker store deler av uka. Men kan jo tenkes jeg ganske ufrivillig scorer høyt på vektnedgang denne uka :rolleyes:

Jeg er så dårlig, har fått en eller annen hissig magebakterie. Spiser det jeg klarer få i meg/holde på, og rører meg ikke annet enn mlm seng og bad for tiden :wacky: Så utfordringen tror jeg ryker store deler av uka. Men kan jo tenkes jeg ganske ufrivillig scorer høyt på vektnedgang denne uka :rolleyes:
Uff, så slitsomt :(
God bedring!

Back
Topp