Skravletråd Krokus

Haha, skal ha tr om et par dager jeg å :p Sikkert på fredag da jeg skal veie meg :hungover::hilarious:

I dag ble det en rask gåtur uten at vesla våkna så da ble det treninga i dag. Jeg var drit svett og hadde god puls. Prøver å avlaste bena med gåing i stedenfor jogging litt til. Men det ble 80 min så det er jeg fornøyd med :) Powerwalks er ganske ålreit, må bare passe på å holde seg i fettbrenningssona :wacky: 20 minutter av økta får jeg legge sammen med morsjonen da det ble litt surr på sideveiene med snø :shifty::dance018

Et tips til sjokolade er rett og slett smoothie. Bruk yoghurt, fryste bær, banan og vann :D Skikkelig godt :)
TR gjengen på Krokus altså :D
Flink du har vært da!
En sånn smoothie er kjempegodt og så enkel å lage, men istedenfor vann bruker jeg appelsinjuice.
 
Endelig en snopefri dag i går :D
Og ny TV i stua må testes etterpå mens babyen sover. Finner meg en fitnessblender og prøver ;)
 
Bah. Nesten 20 minus her nå. Blir ikke noe trilletur i dag for å si det slik... :confused:
 
Kaldt her også, så blir nok ingen trilletur. Ser ut til at det kun blir mosjonspoeng på meg onsdag og torsdag, så snopbonus må jeg klare. Skal prøve å få til noen minutter trening når minsten leker.

Fikk mensen i dag ja, 431 dager siden sist :p Har tidligere pleid å gå opp 1 kg i forbindelse med tanta, så spent på vekta på fredag.
 
Andre dag med mensen og har klart å holde meg unna snop. Kjente cravings tidligere i dag så gikk å laget meg en kopp te, det hjalp litt :) Gleder meg til helga og jeg kan kose meg med litt sjokolade. Fikk trent litt i dag, zumba, og enkel yoga som er satt som mosjon.
 
Mensen er på hell og jeg ser tantekiloen forsvinne igjen :happy: Digg!
I kveld ble det en miniøkt med Zumba i stua. Kort men effektiv :dance018
Dag to uten snop! Det går fremover :D

Til helgen skal vi feire mini som blir 1 år. Baking utsettes til fredag siden det er utenkelig å ikke smake på røra :p
Redd for å sitte igjen med rester på søndag da :rolleyes:
 
Mensen er på hell og jeg ser tantekiloen forsvinne igjen :happy: Digg!
I kveld ble det en miniøkt med Zumba i stua. Kort men effektiv :dance018
Dag to uten snop! Det går fremover :D

Til helgen skal vi feire mini som blir 1 år. Baking utsettes til fredag siden det er utenkelig å ikke smake på røra :p
Redd for å sitte igjen med rester på søndag da :rolleyes:
Så bra de kiloene er på vei bort da!
Kos deg i helga!
 
TR gjengen på Krokus altså :D
Flink du har vært da!
En sånn smoothie er kjempegodt og så enkel å lage, men istedenfor vann bruker jeg appelsinjuice.

Jeg har også gjort det, i går tok jeg i en appelsin i stedet, bedre smak og man sparer en del kcal :)
 
Nå fikk jeg lyst på smoothie, men har ikke youghurt :arghh: Er ikke like godt uten..
 
Selvsagt er tanta på tur i dag, det betyr at jeg er på mitt mest vannete jævlige oppblåste ####### på fredag :wacky: MEN jeg har vært veldig flink med maten, gått power trilletur hver dag siden søndag, ikke spist snop, og morsjonert med bikkjene attpå. Så jeg BØR ha gått ned når jeg ser på kcal inn vs ut. :) Tiden vil vise :confused:
 
Her har jeg fått streptokokker, feber og antibiotikakur, dvs ingen trening resten av uken. Regner med jeg går ned litt pga vansker med å spise pga vondt i halsen, men mulig den går opp igjen etterpå. :( Prøver å ihvertfall holde søtsuget i sjakk, men er noe med å spise og drikke noe godt når man er syk.
 
Her har jeg fått streptokokker, feber og antibiotikakur, dvs ingen trening resten av uken. Regner med jeg går ned litt pga vansker med å spise pga vondt i halsen, men mulig den går opp igjen etterpå. :( Prøver å ihvertfall holde søtsuget i sjakk, men er noe med å spise og drikke noe godt når man er syk.
Æsjda! God bedring ❤️
 
Dag to med mensen og klart å holde meg snopfri. Ble en halvtimes trilletur til helsestasjonen i dag og har trasket et par timer på et kjøpesenter.
 
Her har jeg fått streptokokker, feber og antibiotikakur, dvs ingen trening resten av uken. Regner med jeg går ned litt pga vansker med å spise pga vondt i halsen, men mulig den går opp igjen etterpå. :( Prøver å ihvertfall holde søtsuget i sjakk, men er noe med å spise og drikke noe godt når man er syk.
God bedringa!
 
Her har jeg fått streptokokker, feber og antibiotikakur, dvs ingen trening resten av uken. Regner med jeg går ned litt pga vansker med å spise pga vondt i halsen, men mulig den går opp igjen etterpå. :( Prøver å ihvertfall holde søtsuget i sjakk, men er noe med å spise og drikke noe godt når man er syk.

God bedring!
 
Hvordan går det med alle sammen?

Her har ikke uka blitt som jeg håpet, så fått rørt altfor lite på meg.
Har klart å være snopfri, så det er jeg veldig fornøyd med. Nå håper jeg bare ikke mensen ødelegger for veiing i morgen.
 
Hvordan går det med alle sammen?

Her har ikke uka blitt som jeg håpet, så fått rørt altfor lite på meg.
Har klart å være snopfri, så det er jeg veldig fornøyd med. Nå håper jeg bare ikke mensen ødelegger for veiing i morgen.

Det går helt greit. Uka ble ikke så bra som jeg så for meg heller. Litt trening, men så godt som null mosjon :angelic: Håper på en bedre utfordring neste uke siden den enkle utfordringen i starten ikke motiverer meg noe særlig.

Har snikveid litt og det blir i hvert fall ikke opp, med mindre jeg går på tidenes smell i kveld da :p

Blir spennende i morgen! Håper vi slipper å miste noen! :rolleyes:
 
Hvordan går det med alle sammen?

Her har ikke uka blitt som jeg håpet, så fått rørt altfor lite på meg.
Har klart å være snopfri, så det er jeg veldig fornøyd med. Nå håper jeg bare ikke mensen ødelegger for veiing i morgen.

Ikke som jeg håpet her heller. Vi får satse på at snopefri har hjulpet oss begge! :)
 
Back
Topp