Skravletråd Krokus

Siden det ikke er noen app lenger, er det kanskje en ide og kunne sende vekt til lagleder hvis man er borte og har glemt det? Ikke at man skal glemme altså hehe, men bare sånn i krise tilfelle? På messenger eller et eller annet?
 
Lurer litt på om dere kan gi eksempler på «utfordringer» vi kan vente oss. Aldri vært med på slsnkekankekrig før he he. Bare det ikke er spesielt utfordring ift mat, følger en matplan.
 
Siden det ikke er noen app lenger, er det kanskje en ide og kunne sende vekt til lagleder hvis man er borte og har glemt det? Ikke at man skal glemme altså hehe, men bare sånn i krise tilfelle? På messenger eller et eller annet?

Jeg syns vi har godt rom for å levere vekt selv uten app. Det tar meg under 1 minutt å åpne Safari og klikke på BV (som jeg har lagret som favoritt). Dette får de fleste til i løpet av de 10-12 timene mellom veiing på morgenen og fristen kl 19 vil jeg tro.
Minimumsinnsats vil jeg si ;)
 
Ser jo egentlig ganske grei ut den utfordringen for uka som kommer.

Har ikke presentert meg enda jeg da, har vært noen rare dager her (begravelse og alvorlig sykdom i nære relasjoner/familie).

Jeg er snart 30 år, har en sønn på snart 2 år, og er i prøvestadiet på nummer 2. Hadde SA i høst, etterfulgt av 2 kjemiske.
Jeg veier nå det samme som dagen før jeg fødte sønnen min, og det er jo absolutt ikke greit (når man er såpass overvektig).
Har prøvd flere ganger å gå ned i vekt selv, men den står bom stille, går hverken opp eller ned... Fikk avslag på oppfølging fra sykehus, fordi jeg ikke per i dag har noen følgesykdommer (høyt bt, kolesterol, slitasjegikt osv), selv med en bmi på nesten 50.

Skal nå lete frem stepbrettet jeg har liggende, og prioritere å få brukt dette 30 minutter hver dag. Snop spiser jeg allerede lite av, drikker bare sukkerfri brus, så den store synderen hos meg er at jeg er alt for glad i mat. Kan fint gå en uke uten snop, men porsjonene til middag er gjerne alt for store.
 
D
Jeg syns vi har godt rom for å levere vekt selv uten app. Det tar meg under 1 minutt å åpne Safari og klikke på BV (som jeg har lagret som favoritt). Dette får de fleste til i løpet av de 10-12 timene mellom veiing på morgenen og fristen kl 19 vil jeg tro.
Minimumsinnsats vil jeg si ;)

Du sier noe der :p
 
Søndag og klar for å sette sammen et treningsprogram jeg må ha inne. Er jo så kaldt at jeg tror ikke jeg kommer til å løpe ute med vogn. Får jeg mulighet etter minste har lagt seg så kan jeg ta en halv time ute. Men skal da prøve å få trilla tur selv om det er kaldt. 10 kalde går bra men kryper det under 15 så blir det ikke noe særlig :O
 
Nå ser heldigvis værmeldingen bedre ut her enn for noen dager siden. Da blir det forhåpentligvis trillevær.
 
Kan vi begynne på nytt? Jeg var ikke klar....:rolleyes:Dag 1 smell :banghead:
Mamma hadde laget sveler, bah! :bag:
Godt jeg er på vei til trening nå for å trimme bort litt dårlig samvittighet...
 
Last edited:
Drikker bullet proof kaffe til frokost, vært ute sammen med mini og lekt i snøen og sparketur. Så blir det nok en liten tur med hunden litt senere i kveld, eventuelt en runde på step brettet
 
Det er søndag. Søndag betyr middag, dessert og kaffe med kaker hjemme hos min mor, null snop dag 1 gikk i vasken før jeg i det hele tatt rakk å tenke over utfordringen :oops:
 
Jeg kjenner søtsuget komme, men har (u)heldigvis ingenting godt i hus. :p

Kjekt når det ikke finnes fristelser i skuffer og skap!
Hjernen min prøver å overbevise meg at det er lurt å spise opp resten av lørdagssnopet i kveld siden snopepoengene og bonusen allerede har røket uansett :banghead: #tjukkaslogikk
 
Back
Topp