Husk første veiing i morgen
Jeg sender nok en påminnelse til de som mangler utover ettermiddagen, så får vi med flest mulig![]()
Jeg er klar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk første veiing i morgen
Jeg sender nok en påminnelse til de som mangler utover ettermiddagen, så får vi med flest mulig![]()
Det blir en enkel enJeg er klarBlir det utfordring den første uken?
https://forum.babyverden.no/threads/regler-for-slankekrigen-vinter-vår-2019.1958411/Åssen skulle det deles igjen for å få riktig tall med komma fire siffer![]()
Du fikk visst svar fra sjefen sjøl før jeg rakk å svareÅssen skulle det deles igjen for å få riktig tall med komma fire siffer![]()

Jeg jobber i dag, men det er bare denne ene dagen i uken foreløpig. Gleder meg litt til å starte opp på jobb skikkelig i februar 
Da ble det litt annerledes start på dagen enn planlagt, lille A (1 år), er syk så hun og jeg er hjemme fra barnehage og jobb. Det vil si ingen gåtur til/fra jobb, men får se om vi får til en trilletur hvis været tillater det (det snør som bare det her).
Jeg har satt meg som mål om å ikke spise eller kjøpe noe snop ila helgen, men skal på quiz og tapas med jobben i kveld og i 30-års dag i morgen, så det blir nok dessverre ikke den sunneste helgen fordi om. Skal prøve å både spise og drikke mindre enn jeg vanligvis ville ha gjort ihvertfall.
Er enig med Avocado, syns det er mye lettere å være sunn når man er på jobb.![]()
Levert vektNed fra i går. Hadde håpt at det sto stille eller at jeg hadde gått opp men må jobbe litt hardere til neste uke da
Mangler 8 stk på vekt![]()
Trenger ikke det.Skal lagleder levere noe til deg i dag eller er det ikke behov nå?
Nå mangler vi 7Levert vektNed fra i går. Hadde håpt at det sto stille eller at jeg hadde gått opp men må jobbe litt hardere til neste uke da
Mangler 8 stk på vekt![]()
Håper flere melder inn vekt så vi slipper å miste så mange første uka.Nå mangler vi 7
Håper vi klarer å få med alle, selv om erfaringen viser at det faller fra noen ganske jevnt...
Så braDa er det sendt et lite pst til se som ikke har levert vekt. 3 timer + igjen til fristen.
Ok.Nanakorobi Yaoki har trukket seg.
Takk for påminnelse! Syke barn og svigers på helgebesøk, slankekrigen gikk litt i glemmeboken i dagDa er det sendt et lite pst til se som ikke har levert vekt. 3 timer + igjen til fristen.