Skravletråd Krokus

Åssen skulle det deles igjen for å få riktig tall med komma fire siffer :rolleyes:
Du fikk visst svar fra sjefen sjøl før jeg rakk å svare ;)
Vi kan ta en runde til på dette med et regneeksempel i tråden her før innveiing i neste uke også hvis dere vil :)
 
God morgen jenter :) Da har krigen offisielt startet

Jeg begynte dagen med cottage cheese med syltetøy og en kopp te. Ikke så verst frokost om jeg får si det selv :happy:
Syns det er mye lettere å spise sunt når jeg er på jobb vs. å være hjemme i permisjon :shy: Jeg jobber i dag, men det er bare denne ene dagen i uken foreløpig. Gleder meg litt til å starte opp på jobb skikkelig i februar :)

I kveld blir det taco med litt kylling og selvfølgelig noe snop :smug:
Ruster meg for snopefri fra søndagen av.

Håper dere har en fin dag! Og husk vekt i veietråden før kl 19 :D
 
Da ble det litt annerledes start på dagen enn planlagt, lille A (1 år), er syk så hun og jeg er hjemme fra barnehage og jobb. Det vil si ingen gåtur til/fra jobb, men får se om vi får til en trilletur hvis været tillater det (det snør som bare det her).

Jeg har satt meg som mål om å ikke spise eller kjøpe noe snop ila helgen, men skal på quiz og tapas med jobben i kveld og i 30-års dag i morgen, så det blir nok dessverre ikke den sunneste helgen fordi om. Skal prøve å både spise og drikke mindre enn jeg vanligvis ville ha gjort ihvertfall.

Er enig med Avocado, syns det er mye lettere å være sunn når man er på jobb. :)
 
Da ble det litt annerledes start på dagen enn planlagt, lille A (1 år), er syk så hun og jeg er hjemme fra barnehage og jobb. Det vil si ingen gåtur til/fra jobb, men får se om vi får til en trilletur hvis været tillater det (det snør som bare det her).

Jeg har satt meg som mål om å ikke spise eller kjøpe noe snop ila helgen, men skal på quiz og tapas med jobben i kveld og i 30-års dag i morgen, så det blir nok dessverre ikke den sunneste helgen fordi om. Skal prøve å både spise og drikke mindre enn jeg vanligvis ville ha gjort ihvertfall.

Er enig med Avocado, syns det er mye lettere å være sunn når man er på jobb. :)

God bedring til lille A <3

Kos deg litt i helgen du, det blir jo pyton i lengden om man skal nekte seg alt ;)
 
Da er den siste salamiskiva og den siste lille biten med brie spist til frokost, så da er jeg i gang. Kommer til å unne meg litt snop i helgen ellers kommer jeg bare til å gå på en massiv smell, må ha en liten gulrot.
 
Levert vekt :) Ned fra i går. Hadde håpt at det sto stille eller at jeg hadde gått opp men må jobbe litt hardere til neste uke da :D


Mangler 8 stk på vekt :)
 
Levert vekt :) Ned fra i går. Hadde håpt at det sto stille eller at jeg hadde gått opp men må jobbe litt hardere til neste uke da :D


Mangler 8 stk på vekt :)

Skal lagleder levere noe til deg i dag eller er det ikke behov nå?
 
Levert vekt :) Ned fra i går. Hadde håpt at det sto stille eller at jeg hadde gått opp men må jobbe litt hardere til neste uke da :D


Mangler 8 stk på vekt :)
Nå mangler vi 7 :)
Håper vi klarer å få med alle, selv om erfaringen viser at det faller fra noen ganske jevnt...
 
Er det noen som har laget seg en plan for hvordan de skal spise eller aktivitet?
 
Nå mangler vi 7 :)
Håper vi klarer å få med alle, selv om erfaringen viser at det faller fra noen ganske jevnt...
Håper flere melder inn vekt så vi slipper å miste så mange første uka.
 
Da er det sendt et lite pst til se som ikke har levert vekt. 3 timer + igjen til fristen.
 
Nanakorobi Yaoki har trukket seg.
 
Og har visst ikke presentert meg engang.

38 år og mamma til to, hjemme i permisjon med minstemann på 9 mnd. Mini er en bedagelig fyr, som helst sover lange dupper i senga si istedetfor å kreve hyppige trilleturer som søstra gjorde :p Ergo alt for mye tid for mammaen til å gå bananas i kjøkkenskapene, uten å mosjonere noe bort igjen...

Siden jeg fortsatt ammer han, så har jeg ikke noen store planer om veldig mye vektnedgang, men heller sakte men sikkert krype nedover på syttitallet, og etterhvert ned til 65 kg som er trivselsvekta mi :) Håpet er at denne slankekrigen kan motivere meg til litt sunnere valg og mer mosjon.
 
Back
Topp